Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt og karakterer OB - Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Når man vurderer Frø, synes jeg, at man bør gøre det ud fra det grundlag, at han er den på holdet som sætter bolden mest på spil. Han er i min optik vores vigtigste offensive spiller lige nu. Han trækker så meget opmærksomhed, som giver plads til de andre spillere. Når han tager et rush med bolden sætter han ofte to-tre spillere med sin rigtig gode evne til at bruge sin fysik til at dække bolden. Det er klart, at man mange gange i løbet af en kamp vil komme til at miste bolden, når man forsøger så meget frem ad banen. Han skal bare lykkes 5 gange ud af 20 i en kamp - så er der stor chance for at der bliver scoret. Samtidig hæfter jeg mig ved at han modsat langt de fleste afsluttere i ligaen afslutter intelligent. Han knalder ikke bare til den. Han forsøger at placere den ind helt ude ved stolpen. Det kommer han til at score på i længden. Hvis man ikke havde de boldtab, som han nu engang har spillede han jo ikke i OB ret længe - hvis over hovedet.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
      Når man vurderer Frø, synes jeg, at man bør gøre det ud fra det grundlag, at han er den på holdet som sætter bolden mest på spil. Han er i min optik vores vigtigste offensive spiller lige nu. Han trækker så meget opmærksomhed, som giver plads til de andre spillere. Når han tager et rush med bolden sætter han ofte to-tre spillere med sin rigtig gode evne til at bruge sin fysik til at dække bolden. Det er klart, at man mange gange i løbet af en kamp vil komme til at miste bolden, når man forsøger så meget frem ad banen. Han skal bare lykkes 5 gange ud af 20 i en kamp - så er der stor chance for at der bliver scoret. Samtidig hæfter jeg mig ved at han modsat langt de fleste afsluttere i ligaen afslutter intelligent. Han knalder ikke bare til den. Han forsøger at placere den ind helt ude ved stolpen. Det kommer han til at score på i længden. Hvis man ikke havde de boldtab, som han nu engang har spillede han jo ikke i OB ret længe - hvis over hovedet.
      Han er den klart vigtigste og måske også lidt for ene om det. Jeg synes jo personligt at han lidt for ofte tager imod bolden for langt tilbage på vores banehalvdel. Kunne han nu få 6-7 bolde i stedet for 2-3 bolde i den situation, hvor han får sin fine chance imod Horsens, så ville der også komme noget slutprodukt på. Problemet er bare at han er den eneste på holdet, som har det der drev med bolden, som vi har brug for, så lige pt. er han nødt til at søge ned i banen. Derfor kan vi ikke rigtig klandre ham for manglende slutprodukt. Til gengæld får man forhåbentlig i Sabbi næste sæson en mand, der kan noget af det samme, så vi måske får lidt flere assist og mål fra Frø. Jeg synes nemlig også han både har en intelligent afslutningsfod og en rigtig flødefod til mange potentielle assist.

      Comment


        #48
        Der var en forleden der spurgte efter interviewet med Frøkjær efter kampen mod Horsens

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ren-talenterne

        Here u go

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Der var en forleden der spurgte efter interviewet med Frøkjær efter kampen mod Horsens

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ren-talenterne

          Here u go
          Kan huske hvor mobset/sur jeg var i starten over at han tog spilletid fra Julius, men hold nu op, man må bare tage hatten af for at han da har bevist hvorfor dette var tilfældet. Og cadeau til JM for at prioritere rigtigtrigtigt. Og hans mediehåndtering er jo lige til at få hård bandit af.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Der var en forleden der spurgte efter interviewet med Frøkjær efter kampen mod Horsens

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ren-talenterne

            Here u go
            Han er altså bare en dejlig dreng

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Kan huske hvor mobset/sur jeg var i starten over at han tog spilletid fra Julius, men hold nu op, man må bare tage hatten af for at han da har bevist hvorfor dette var tilfældet. Og cadeau til JM for at prioritere rigtigtrigtigt. Og hans mediehåndtering er jo lige til at få hård bandit af.
              Ja han er godt nok blevet en darling uden lige. Jeg var ligesom dig frustreret over at han spillede fremfor Julius. Det er man ikke idag.
              Men derfor burde Julius stadig ikke rende rundt i SdJ

              Comment


                #52
                Hyllegårds mål er virkeligt imponerende! Relativ dårlig "hoof'n'hope!" Bold, hvor han først fysisk screener/blokere en forsvarer, derefter bruger sin speed til at fange målmanden og til sidst køligt forbi en blokerende forsvarer fra spidsvinkel og i fuld speed. Det er virkelig et klasse solo mål!
                Fenger er bare ekstremt komplet og er jo begyndt at lykkedes med alt. Forhåbentligt har vores tur i nedrykningsspillet og de lidt lettere modstandere, givet den selvtillid til de unge, der gør at de kan lægge på og ramme et højere niveau næste sæson.

                Jebali kan jeg ikke rigtig se have en fremtid her, og den afbrænder lavede jeg selv til hyggebold med venner som teenager. Det blev jeg så moppet med i 20 år og fik da også en sms om den i går!

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
                  Når man vurderer Frø, synes jeg, at man bør gøre det ud fra det grundlag, at han er den på holdet som sætter bolden mest på spil. Han er i min optik vores vigtigste offensive spiller lige nu. Han trækker så meget opmærksomhed, som giver plads til de andre spillere. Når han tager et rush med bolden sætter han ofte to-tre spillere med sin rigtig gode evne til at bruge sin fysik til at dække bolden. Det er klart, at man mange gange i løbet af en kamp vil komme til at miste bolden, når man forsøger så meget frem ad banen. Han skal bare lykkes 5 gange ud af 20 i en kamp - så er der stor chance for at der bliver scoret. Samtidig hæfter jeg mig ved at han modsat langt de fleste afsluttere i ligaen afslutter intelligent. Han knalder ikke bare til den. Han forsøger at placere den ind helt ude ved stolpen. Det kommer han til at score på i længden. Hvis man ikke havde de boldtab, som han nu engang har spillede han jo ikke i OB ret længe - hvis over hovedet.
                  I starten af kampen spillede han ret dårligt, lykkedes ikke med ret meget og traf dårlige beslutninger. Han spillede sig op efter pausen, og endte, sammenlagt på et 8-tal for kampen, hvilket er absolut godkendt.

                  Når man spiller Superliga, bliver man bedømt som en Superligaspiller.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                    Jebali kan jeg ikke rigtig se have en fremtid her, og den afbrænder lavede jeg selv til hyggebold med venner som teenager. Det blev jeg så moppet med i 20 år og fik da også en sms om den i går!
                    Fuck du var en god teknikker så.

                    Alle der så den på tv kunne se den springer op og rammer ham på skinnebenet.
                    Skulle han have forudset det og spillet mere sikker - Ja det skulle han nok.
                    Er han den eneste der af og til laver de fejl?
                    Nej det er han ikke, har set *fraklip* fra VM '94 mener jeg hvor en spiller næsten tættere på mål sparker den over.
                    Altså under VM!!!
                    Vi vandt, lad os nu bare kommer videre for helvede.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Fuck du var en god teknikker så.

                      Alle der så den på tv kunne se den springer op og rammer ham på skinnebenet.
                      Skulle han have forudset det og spillet mere sikker - Ja det skulle han nok.
                      Er han den eneste der af og til laver de fejl?
                      Nej det er han ikke, har set *fraklip* fra VM '94 mener jeg hvor en spiller næsten tættere på mål sparker den over.
                      Altså under VM!!!
                      Vi vandt, lad os nu bare kommer videre for helvede.
                      EM 2008, Mario Gomez:
                      https://www.google.com/url?sa=t&sour...v_YDAm14LF70tA

                      Der hjemsøgte ham i lang tid...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Fuck du var en god teknikker så.

                        Alle der så den på tv kunne se den springer op og rammer ham på skinnebenet.
                        Skulle han have forudset det og spillet mere sikker - Ja det skulle han nok.
                        Er han den eneste der af og til laver de fejl?
                        Nej det er han ikke, har set *fraklip* fra VM '94 mener jeg hvor en spiller næsten tættere på mål sparker den over.
                        Altså under VM!!!
                        Vi vandt, lad os nu bare kommer videre for helvede.
                        Nej, min teknik var elendig og jeg har aldrig fået en krone for at spille fodbold! Havde han så bare sat superligaen i brand, havde man hurtigt glemt den, men han har scoret 3 mål på 1141 minutters fodbold, et mål hver 7. Kamp, dårligst af alle vores angribere! Den afbrænder bliver fortællingen om hans tid i OB!
                        Det fungere bare ikke for ham, og han ender som en Helenius eller AK, imens har vi Fenger, Hyllegård, Lieder og Svendsen der langt overgår det! Lad os sende ham videre inden han falder helt igennem!

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Fuck du var en god teknikker så.

                          Alle der så den på tv kunne se den springer op og rammer ham på skinnebenet.
                          Skulle han have forudset det og spillet mere sikker - Ja det skulle han nok.
                          Er han den eneste der af og til laver de fejl?
                          Nej det er han ikke, har set *fraklip* fra VM '94 mener jeg hvor en spiller næsten tættere på mål sparker den over.
                          Altså under VM!!!
                          Vi vandt, lad os nu bare kommer videre for helvede.
                          Og bolden skruede efter målmandens berøring.
                          Jebali er ved at være i gear og så hører han til på holdet. Indtil videre. Husk vi møder de dårligste hold for tiden. Og får Sabbi.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                            Og bolden skruede efter målmandens berøring.
                            Jebali er ved at være i gear og så hører han til på holdet. Indtil videre. Husk vi møder de dårligste hold for tiden. Og får Sabbi.
                            Du glemte lige han fik solen i øjnene og vinden i ryggen. Faktum er han ikke fik bolden i kassen. Det var ikke tilfældigt det var netop jebali der brændte den chance. En spiller med selvtillid og tur i den havde scoret.
                            Det var en tap-in for for pokker. Knold eller ej.
                            Mande var allerede i gang med at opdatere sin YouTube video da bolden kom trillende stille og roligt.

                            Comment

                            Working...
                            X