Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Horsens 23.7.20
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
Don't feed the troll.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nej det tror jeg ikke. Som jeg ser det er han en klar vinder i den konkurrence.
Hvad mener du egentlig med han spillede godt? Flere gode tilbageløb. Ja det forventer jeg da.
Eller var det hæl aflevering 60 m fra mål? Hvad i alverden skal det til for?
Slap nu af med dit had.
Jeg kan ikke tage det seriøst når man kun fokuserer på fejl for en spiller.
Troede faktisk du var bedre end det, men nogen gange bliver man jo overrasker.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlægJa taaaak! Nu må det ikke glippe i Horsens. Kan ikke se, at de kan holde os fra at score, og så skal de op at lave tre mål.. Det skal nok gå.
Noterer mig i øvrigt, at Hyllegaard nu har lavet lige så mange mål i en OB-trøje som Jebali. Fenger har tilmed overhalet ham med ét mål. U19- og Danmarksseriespillere for et halvt år siden. Fint arbejde, OB
Comment
-
Dejlig aften på stadion, fin stemning på tribunen, forholdende taget i betragtning, og lækker sejr mod et tandløst Horsens mandskab. Mange gode præstationer set fra min plads, blandt andet stor ros til Jebali som spiller glimrende, selvom han naturligvis skulle score på sin direktør. Han har i den grad mange aktier i vores stærke første halvleg hvor han spiller Horsens tæt på perfekt. Kan han ramme en kamp hvor han både kan tage gassen af modstanderne samtidig med at han er afgørende offensivt, så kan det blive giftigt. De unge gør det igen forrygende, forsvaret er solidt - egentligt svært at være negativ i aften.
Minus point til dig der sang Homofobiske sange mod Jeppe Kjær efter kampen, stor ros til de af dine kammerater der fik det stoppet med det samme! Dejligt med selvjustits på tribunen!
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægDejlig aften på stadion, fin stemning på tribunen, forholdende taget i betragtning, og lækker sejr mod et tandløst Horsens mandskab. Mange gode præstationer set fra min plads, blandt andet stor ros til Jebali som spiller glimrende, selvom han naturligvis skulle score på sin direktør. Han har i den grad mange aktier i vores stærke første halvleg hvor han spiller Horsens tæt på perfekt. Kan han ramme en kamp hvor han både kan tage gassen af modstanderne samtidig med at han er afgørende offensivt, så kan det blive giftigt. De unge gør det igen forrygende, forsvaret er solidt - egentligt svært at være negativ i aften.
Minus point til dig der sang Homofobiske sange mod Jeppe Kjær efter kampen, stor ros til de af dine kammerater der fik det stoppet med det samme! Dejligt med selvjustits på tribunen!
Endnu engang er jeg taknemmelig for vores mange skader vi har haft især skaden til Mart Lieder har været vores redningLast edited by Magge; 24-07-2020, 08:19.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Så at Jebali laver tilbage løb forventer du, men Kløve der laver en lorte aflevering til Fenger, der rammer ham i hælen men ikke presser spilleren der får den der er 2 meter fra Kløve. Og det er okay.
Slap nu af med dit had.
Jeg kan ikke tage det seriøst når man kun fokuserer på fejl for en spiller.
Troede faktisk du var bedre end det, men nogen gange bliver man jo overrasker.
Den dag manden bliver dygtig nok til at lægge op til chancer og mål får han ros. Der er dog lang vej, for pt er der overhovedet intet slutprodukt. Hvis han virkelig er truppens bedst betalte som mange har nævnt, så håber jeg han er væk inden næste sæson.
De penge kunne gøre bedre gavn til en central midtbanespiller.
Comment
Comment