Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Horsens 23.7.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    I laver færrest store fejl i dag og det vinder I på.
    Ja, det er godt med dig. Har du ikke et forum for ligesindede, hvor du kan mænge dig og spille smart? nååårh nej!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Du har det med Jebali som jeg har det med OB (OSE), mit er er dog nok kronisk hvor dit vel KAN kureres :D.
      Men HVAD laver du så herinde, udover at komme med dumsmarte kommentarer?

      Comment


        Kan vi godt snart få sendt Jebali langt væk fra Odense?!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Afrettet mål og et korrekt men absurd straffe ... I har marginalerne med jer i dag!
          Du kan bare godt lide at provokere :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

            Men HVAD laver du så herinde, udover at komme med dumsmarte kommentarer?
            Don't feed the troll.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

              Don't feed the troll.
              Ved det! Har det bare svært med folk, med så lavt et selvværd, at de føler sådan et stort behov for at nedgøre og provokere andre OG fremhæve sig selv, når han i princippet ikke har noget at komme herinde efter. Jeg kan selvfølgelig godt se at det må være op ad bakke at hænge ud på FCN's fanforum, hvis de altså har sådan et!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Nej det tror jeg ikke. Som jeg ser det er han en klar vinder i den konkurrence.

                Hvad mener du egentlig med han spillede godt? Flere gode tilbageløb. Ja det forventer jeg da.
                Eller var det hæl aflevering 60 m fra mål? Hvad i alverden skal det til for?
                Så at Jebali laver tilbage løb forventer du, men Kløve der laver en lorte aflevering til Fenger, der rammer ham i hælen men ikke presser spilleren der får den der er 2 meter fra Kløve. Og det er okay.

                Slap nu af med dit had.
                Jeg kan ikke tage det seriøst når man kun fokuserer på fejl for en spiller.

                Troede faktisk du var bedre end det, men nogen gange bliver man jo overrasker.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  I laver færrest store fejl i dag og det vinder I på.
                  Ssssssshhhhhhhhhhh gå hjem og læg dig, jeg tror du er syg.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                    Ja taaaak! Nu må det ikke glippe i Horsens. Kan ikke se, at de kan holde os fra at score, og så skal de op at lave tre mål.. Det skal nok gå.

                    Noterer mig i øvrigt, at Hyllegaard nu har lavet lige så mange mål i en OB-trøje som Jebali. Fenger har tilmed overhalet ham med ét mål. U19- og Danmarksseriespillere for et halvt år siden. Fint arbejde, OB
                    Tør nu ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, men en super fed dag idag, Fenger Fever.

                    Comment


                      Dejlig aften på stadion, fin stemning på tribunen, forholdende taget i betragtning, og lækker sejr mod et tandløst Horsens mandskab. Mange gode præstationer set fra min plads, blandt andet stor ros til Jebali som spiller glimrende, selvom han naturligvis skulle score på sin direktør. Han har i den grad mange aktier i vores stærke første halvleg hvor han spiller Horsens tæt på perfekt. Kan han ramme en kamp hvor han både kan tage gassen af modstanderne samtidig med at han er afgørende offensivt, så kan det blive giftigt. De unge gør det igen forrygende, forsvaret er solidt - egentligt svært at være negativ i aften.

                      Minus point til dig der sang Homofobiske sange mod Jeppe Kjær efter kampen, stor ros til de af dine kammerater der fik det stoppet med det samme! Dejligt med selvjustits på tribunen!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                        Kan vi godt snart få sendt Jebali langt væk fra Odense?!!
                        Enig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Dejlig aften på stadion, fin stemning på tribunen, forholdende taget i betragtning, og lækker sejr mod et tandløst Horsens mandskab. Mange gode præstationer set fra min plads, blandt andet stor ros til Jebali som spiller glimrende, selvom han naturligvis skulle score på sin direktør. Han har i den grad mange aktier i vores stærke første halvleg hvor han spiller Horsens tæt på perfekt. Kan han ramme en kamp hvor han både kan tage gassen af modstanderne samtidig med at han er afgørende offensivt, så kan det blive giftigt. De unge gør det igen forrygende, forsvaret er solidt - egentligt svært at være negativ i aften.

                          Minus point til dig der sang Homofobiske sange mod Jeppe Kjær efter kampen, stor ros til de af dine kammerater der fik det stoppet med det samme! Dejligt med selvjustits på tribunen!
                          Jeg er helt enig, og for satan hvor er det fedt at slå Horsens nu skal arbejdet bare gøres færdigt på søndag.

                          Endnu engang er jeg taknemmelig for vores mange skader vi har haft især skaden til Mart Lieder har været vores redning
                          Last edited by Magge; 24-07-2020, 08:19.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Fedt at se Frøkjær. Er overalt, får godt nok også lavet nogle dumme frispark.

                            God indsats af Jebali. Lækkert med de hidsige returløb og generobringer plus de gode offensive indslag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Så at Jebali laver tilbage løb forventer du, men Kløve der laver en lorte aflevering til Fenger, der rammer ham i hælen men ikke presser spilleren der får den der er 2 meter fra Kløve. Og det er okay.

                              Slap nu af med dit had.
                              Jeg kan ikke tage det seriøst når man kun fokuserer på fejl for en spiller.

                              Troede faktisk du var bedre end det, men nogen gange bliver man jo overrasker.
                              Kløve spiller en ok kamp. Synes han er en af de bedste i dag. Jeg ser ikke en jebali der gør sine medspillere gode. Han spiller kun for sig selv og dribler alt for mange gange hvor han burde spille bolden.
                              Den dag manden bliver dygtig nok til at lægge op til chancer og mål får han ros. Der er dog lang vej, for pt er der overhovedet intet slutprodukt. Hvis han virkelig er truppens bedst betalte som mange har nævnt, så håber jeg han er væk inden næste sæson.
                              De penge kunne gøre bedre gavn til en central midtbanespiller.

                              Comment

                              Working...
                              X