Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Horsens 23.7.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Har du nogensinde set dig mere sur på en spiller end du er på Jebali pt.?

    Han spillede virkelig godt i dag, en skam at bolden rammer en knold og han derved rammer den med ankel/skinneben.

    Han lavede flere gode tilbage løb i sine minutter end Kløve har gjort hele kampen (nej ikke indtil nu, hele kampen).
    Nej det tror jeg ikke. Som jeg ser det er han en klar vinder i den konkurrence.

    Hvad mener du egentlig med han spillede godt? Flere gode tilbageløb. Ja det forventer jeg da.
    Eller var det hæl aflevering 60 m fra mål? Hvad i alverden skal det til for?

    Comment


      Hyllegaard. Ja selvfølgelig

      Comment


        Ja taaaak! Nu må det ikke glippe i Horsens. Kan ikke se, at de kan holde os fra at score, og så skal de op at lave tre mål.. Det skal nok gå.

        Noterer mig i øvrigt, at Hyllegaard nu har lavet lige så mange mål i en OB-trøje som Jebali. Fenger har tilmed overhalet ham med ét mål. U19- og Danmarksseriespillere for et halvt år siden. Fint arbejde, OB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Hyllegaard. Ja selvfølgelig
          Godt kaldt, godt løbet og godt afsluttet ... ikke ringe, slet ikke ringe ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            De gør det sgu godt de unge. Fandme flot
            OBeliever

            Comment


              Super godt kommet tilbage i 2 halveg selvom vi havde alle marginaler med i hele verden ;) Godt kæmpet, især af de unge knægte, dem er der sgu krummer i

              Comment


                Det er et godkendt resultat. Nu knækkede vi Horsens stime og har et rigtig godt fundament til kampen på søndag. Vores unge spillere viser så meget karakter og talent i dag.

                Comment


                  Nå men Horsens slap heldigt fra kampen. Ærgerligt kvaliteten ikke rakte til en større sejr.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                    Ja taaaak! Nu må det ikke glippe i Horsens. Kan ikke se, at de kan holde os fra at score, og så skal de op at lave tre mål.. Det skal nok gå.

                    Noterer mig i øvrigt, at Hyllegaard nu har lavet lige så mange mål i en OB-trøje som Jebali. Fenger har tilmed overhalet ham med ét mål. U19- og Danmarksseriespillere for et halvt år siden. Fint arbejde, OB
                    Og lige netop det de unge gutter har er kvalitet. De har det jebali ikke har. Jebali skal ikke optage en plads fra en ung akademi spiller.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Nej det tror jeg ikke. Som jeg ser det er han en klar vinder i den konkurrence.

                      Hvad mener du egentlig med han spillede godt? Flere gode tilbageløb. Ja det forventer jeg da.
                      Eller var det hæl aflevering 60 m fra mål? Hvad i alverden skal det til for?
                      Du har det med Jebali som jeg har det med OB (OSE), mit er er dog nok kronisk hvor dit vel KAN kureres :D.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        I laver færrest store fejl i dag og det vinder I på.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Og lige netop det de unge gutter har er kvalitet. De har det jebali ikke har. Jebali skal ikke optage en plads fra en ung akademi spiller.
                          Det er nonsens. Han var blandt de 3 bedste idag. Han burde have scoret og så var han virkelig blevet lovprist. Den var stor, men både Jørgen, kasper og Oliver har andel i deres mål uden at jeg siger de spillede dårligt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            I laver færrest store fejl i dag og det vinder I på.
                            Jo er det ikke ofte sådan i fodbold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              I laver færrest store fejl i dag og det vinder I på.
                              Jeg ved ikke om vores totale dominans i første halvleg alene var på grund af, at Horsens lavede store fejl. Vi overmatcher dem taktisk, teknisk og på indstillingen.
                              I anden halvleg bliver det mere lige, og der er det nogle store fejl, der koster dem i højere grad end vores gode spil. Men set over en hel kamp, synes jeg ikke man kan snakke om, at vi bare var lidt bedre til at udnytte fejlene. Vi kom bedre indstillet og forberedt til kampen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                I laver færrest store fejl i dag og det vinder I på.
                                Det jo ikke kun derfor OB vidner idag. oB var bedst og vinder guld fortjent. Burde have ført stort efter tfærste halvleg , hvis jebali ellers kan finde ud af at ramme målet.

                                Comment

                                Working...
                                X