Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Gætter på 3500 idag. Stadig lidt vildt at tænke på når man har solgt 4200-4300 sæsonkort og har nogle hundrede i vippen og lidt gratis billetter ude at svømme. Så er der 1000-1500 af dem der bliver væk og ganske få Hr og Fru Danmark der så køber billet
    Kan det virkelig passe? Billetterne bliver jo REVET! væk heheh.

    Vores bundniveau på tribunen er efterhånden alt for lavt.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

      Kan det virkelig passe? Billetterne bliver jo REVET! væk heheh.

      Vores bundniveau på tribunen er efterhånden alt for lavt.
      Mine tæer krummer også ofte, når jeg ser et opslag fra OB på Facebook. Selvfølgelig skal de ikke undersælge butikken, men deres konstante begejstring over den fantastiske opbakning på stadion og det flyvende billetsalg klinger godt nok hult ofte.

      Comment


        #33
        Kort sagt, så er min indstilling, at pt spiller vi bare om at være den mindste taber

        Bliver det til en kamp om Europa, så kan mit pis nok stige lidt i temperatur

        Comment


          #34
          20 mands trup

          27. Oliver Christensen
          30. Sayouba Mandé

          2. Oliver Lund
          4. Ryan Johnson Laursen
          5. Kasper Larsen
          6. Jeppe Tverskov
          7. Issam Jebali
          10. Sander Svendsen
          14. Jens Jakob Thomasen
          15. Max Fenger
          16. Jørgen Skjelvik
          19. Aron Elís Thrándarson
          23. Troels Kløve
          24. Marco Lund
          25. Moses Opondo
          26. Mikkel Hyllegaard
          29. Mads Frøkjær
          42. Robin Østrøm
          43. Anders Klynge
          44. Mathias Brems

          Comment


            #35
            Tilskuertallet kan også have et eller andet at gøre med, at det er umuligt at planlægge når de potentielle kampdatoer ikke er meldt ud. Eller er de?

            Jeg står feks lige nu og leder efter hvornår en kamp mellem nummer tre og syv - uafhængigt af deltagere - skal spilles. Kan I finde svar på det, eller er det så hovedrystende åndssvagt, at tidspunktet først besluttes når deltagerne er kendte?

            Comment


              #36
              Man kan frygte, at denne coronapause vil komme til udtryk hos mangel på tilskuere for os de næste par år. Det er dæleme ærgerligt. Lorte virus

              Comment


                #37
                En opstilling jeg gerne vil se til i dag..

                OC
                K.Larsen - Tver - M.Lund
                Ryan - Aaron - Frø - JJ - Jørgen
                SS - Fenger
                siden 1887

                Comment


                  #38
                  Jeg er desværre forhindret i at være på stadion i dag, så hvis der er en som vil have min billet til 3F tribunen, så siger de bare til.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                    Man kan frygte, at denne coronapause vil komme til udtryk hos mangel på tilskuere for os de næste par år. Det er dæleme ærgerligt. Lorte virus
                    Hvis holdet er spændende og spiller om andet end at undgå nedrykning så stiger interessen.
                    At Jack Jørgensen , MH og NT prøver at sælge klubben som en topklub med mange profiler har folk vel efterhånden opdaget er lidt henad fortidens TV-shop eller nutidens Wish.
                    Man kan godt frygte hvordan det havde set ud hvis vi ikke havde været tilsmilet af heldet og fået alle de skader, der gjorde at de unge knægte kom på banen og rettede lidt op på en forfejlet sæson hvor målsætningen ikke blev nået.
                    Hvis vi vinder EL billetten så får vi helt sikkert igen en historie om hvor fantastisk en trup vi har.
                    Last edited by Magge; 23-07-2020, 09:57.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      En opstilling jeg gerne vil se til i dag..

                      OC
                      K.Larsen - Tver - M.Lund
                      Ryan - Aaron - Frø - JJ - Jørgen
                      SS - Fenger
                      Den er jeg helt enig i
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Hvis holdet er spændende og spiller om andet end at undgå nedrykning så stiger interessen.
                        At Jack Jørgensen , MH og NT prøver at sælge klubben som en topklub med mange profiler har folk vel efterhånden opdaget er lidt henad fortidens TV-shop eller nutidens Wish.
                        Man kan godt frygte hvordan det havde set ud hvis vi ikke havde været tilsmilet af heldet og fået alle de skader, der gjorde at de unge knægte kom på banen og rettede lidt op på en forfejlet sæson.
                        Men lige nu er sæsonen jo vendt om - takket være denne åndssvage struktur - så vi reelt set kæmper om en Europa-plads nu, uanset hvor absurd det end måtte lyde. Dét alene burde altså befordre nok interesse nok til, at 4.000 mennesker kan samles om hele Fyns fodboldflagskib.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          En opstilling jeg gerne vil se til i dag..

                          OC
                          K.Larsen - Tver - M.Lund
                          Ryan - Aaron - Frø - JJ - Jørgen
                          SS - Fenger
                          Den er absolut ikke dum, jeg tror dog Kløve starter, men ja Aron er også et godt bud.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            En opstilling jeg gerne vil se til i dag..

                            OC
                            K.Larsen - Tver - M.Lund
                            Ryan - Aaron - Frø - JJ - Jørgen
                            SS - Fenger
                            Fuldstændig enig. Vi får brug for Arons fysik og dybdeløb i dag. Så må Kløve desværre lade pladsen. Alternativt med Jebali på top i stedet for Svendsen, da han trods alt har lidt mere fysik at byde ind med.

                            Comment


                              #44
                              Nogen som ligger inde med en ekstra billet til RMN ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                                Men lige nu er sæsonen jo vendt om - takket være denne åndssvage struktur - så vi reelt set kæmper om en Europa-plads nu, uanset hvor absurd det end måtte lyde. Dét alene burde altså befordre nok interesse nok til, at 4.000 mennesker kan samles om hele Fyns fodboldflagskib.
                                Helt enig
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X