Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg vil klart anfægte at vi den første halve time ikke spiller godt, men lige præcis de huller vi efterlod i hobetal i den første kamp imod Randers synes jeg nu nok der blev lukket ned for. Randers synes jeg kun formåede at lave en smule ravage, når de slog langt på Riis og Egho, som vi stod en smule for langt fra i begyndelsen af kampen. Det hele blev dog rettet, da vi kom foran og derfra synes jeg både jjt og Frøkjær spiller med stor omhyggelighed både på bolden og uden, hvilket burde honoreres med 9. Heller ikke mere end det, da jeg synes specielt Frøkjær med større omhu i et par potentielle scoringssitustioner kunne have spillet chancerne større. Opondo kommer som altid skævt ud af det i 3-5-2. Bliver det den foretrukne opstilling, så skal han sælges. I vores 4-4-2 kan jeg se ræson i hans løb, hvor han med udgangspunkt længere ude på kanten kan løbe i rummene både centralt eller langs linjen. Når han placeres centralt er en sgu lidt en elefant i en glasbutik.
    Ellers er jeg enig Jebali svagest, men kæmper sig til 6. Jørgen og Fenger udmærker sig med flot spil og kampafgørende aktioner.

Flot kamp af drengene. Ikke alt lykkedes, men de kæmper koncentreret som en enhed i samtlige 90 min. Det samme bliver nødvendigt på torsdag, hvor Horsens nok også kommer for at gøre kampen rodet og straffe os på dødbolde.
    Opondo er slet ikke god nok til OB. Det tror jeg, at vi er enige i.

Randers spillede ikke ret godt i dag, og de udnyttede slet ikke OB's svagheder (midtbanen) Jeg holder faktisk fast i mine karakterer og bedømmelser af spillerne, med Opondo i parantes, da jeg ikke helt kan huske ham, andet at jeg mente at han var bedre end normalt.
    ​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Randers spillede ikke ret godt i dag, og de udnyttede slet ikke OB's svagheder (midtbanen) Jeg holder faktisk fast i mine karakterer og bedømmelser af spillerne, med Opondo i parantes, da jeg ikke helt kan huske ham, andet at jeg mente at han var bedre end normalt.
      ​​​​
      Jeg afventer altså lige en Opondo i 100% fysisk form og 4-5 kampe i streg inden jeg dømmer ham ude. Hvis det altså nogensinde sker

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

​​​​
        Jeg er ikke fan af decideret at afskrive spillere som i deres korte tid i klubben ikke har fået optimale muligheder for at vise deres værd pga. gentagende skader. Jeg stiller mig enormt tvivlende overfor om spillere som Opondo, Jebali og Lieder kan flytte os som hold, men jeg vil ikke afskrive dem. Jeg tror ikke på OB går ud og har uanede muligheder for at finde spillere som er markant bedre end dem i de næste par vinduer. Derfor synes jeg fokus skal være på at dosere træningen, så de har de bedste betingelser for at holde sig skadesfri. Derfra kan vi så vurdere om de er gode nok til at flytte OB.
        Vi skal heller ikke glemme kontinuiteten. Skal vi nu smide Lieder, jebali og Opondo på porten efter relativt korte ophold med et hav af skader? Vi vil ikke få en skid for de spillere, så hvilke penge skal vi erstatte dem for? Skal vi endnu engang spille 3 nye potentielle profiler ind i systemet, som skal have tid til at blive spillet ind?
        ​​​​Jeg må sige nej, med mindre Thorborg åbner op for pengepungen og giver os nye økonomiske muskler, som gør at vi kan hente spillere på en anden hylde. Det er der bare intet der tyder på.

Opondo kan jeg være indstillet på at vi får skudt afsted, hvis 3-5-2 bliver vores foretrukne opstilling fremadrettet, for han er ikke central midtbanespiller, selvom han selv mener det modsatte. De to andre kan sagtens nå at blive profiler endnu, men man har selvfølgelig lov til at tvivle. Jbl og Ryan er fine eksempler på skadesplagede spillere, som sagtens kan gå ind som profiler i vores klub. CN kunne også pludselig sprudle, selvom han spillede en lang periode uden at vise en skid. Det samme kan Lieder, Opondo og jebali, men de kan selvfølgelig også det modsatte

Comment

jeg ser Tver, Jørgen, Fenger og Frø være det 4 bedste i går. De dårligste var Opondo og Jabali, begge lavede gode ting, men slutproduktet kommer sjældent. Ofte fordi de smider bolden i stedet for at spiller de andre gode. vi blev bedre da Aron kom ind. Jeg er ikke den store Aron fan pga. den dårlige teknik (elsker hans figth).

Comment

Jeg synes, at Frø mangler slutprodukt i går. Det var tit gode ting - efterfulgt af en mistet bold, eller dårlig beslutning. Men jeg ser meget mere fremtid i ham end Opondo, og til dels Jebali - som er så irriterrende at se på. Mon det kan blive bedre

Comment

Mærkelig kamp i går. Sidder med en fornemmelse af, at Randers sådan set har kampen, hvor de vil have den - lige indtil Fenger scorer. Så er der lidt indianer resten af halvlegen. Og så ligner det, at Randers går i strejke og bare vil på sommerferie i 2.halvleg. De kommer nærmest ikke på banen efter pausen. Og selvom man ikke kunne være rolig før slutfløjtet, så kom de med intet, og der var pivåbent til mere, men vi er måske nervøse og lader dem trille lidt rundt ind imellem. Det var mystisk: hvorfor mistede Randersspillerne livsmodet i pausen?? De var helt færdige. Weird.

Comment

Working...
              X