Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - Randers

    Til dagens kamp var vi rykket over på siddetribunen, og kunne virkelig nyde kampen. Der var overraskende god stemning - bedre end bag målet hvor vi plejer at være

    Resultatet er godkendt og fuldt fortjent mod et halvårligt Randers-hold. Som altid, mener jeg, at der er et hul på midt-midt, som bedre hold ville have udnyttet. Det gør at forsvaret virkelig skal være godt, da der ikke er en bølgebryder foran dem - og forsvaret leverede i dag. Jeg synes, at Marco Lund spiller en fremragende kamp.

    Karaktererne bærer præg af en god indsats hele vejen rundt, hvor alle bestod - nogle mere end andre.

    Karakterer ud fra den gamle skala:

    Oliver C. - 9
    Kløve - 8
    Kasper Larsen 9
    Tverskov - 10
    Marco Lund - 10
    Skjelvik - 11
    Frøkjær - 7
    JJT - 8
    Opondo - 8
    Jebali - 6
    Fenger - 11
    Thrandersson 7
    Hyllegaard 7
    Klynge - UB
    Svendsen - UB
    ​​​​​

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Til dagens kamp var vi rykket over på siddetribunen, og kunne virkelig nyde kampen. Der var overraskende god stemning - bedre end bag målet hvor vi plejer at være

    Resultatet er godkendt og fuldt fortjent mod et halvårligt Randers-hold. Som altid, mener jeg, at der er et hul på midt-midt, som bedre hold ville have udnyttet. Det gør at forsvaret virkelig skal være godt, da der ikke er en bølgebryder foran dem - og forsvaret leverede i dag. Jeg synes, at Marco Lund spiller en fremragende kamp.

    Karaktererne bærer præg af en god indsats hele vejen rundt, hvor alle bestod - nogle mere end andre.

    Karakterer ud fra den gamle skala:

    Oliver C. - 9
    Kløve - 8
    Kasper Larsen 9
    Tverskov - 10
    Marco Lund - 10
    Skjelvik - 11
    Frøkjær - 7
    JJT - 8
    Opondo - 8
    Jebali - 6
    Fenger - 11
    Thrandersson 7
    Hyllegaard 7
    Klynge - UB
    Svendsen - UB
    ​​​​​
    Opondo er en 6-7 stykker for mig. Ellers enig. Marco Lund var stærk i luften og vandt vel stort set alle sine dueller og kom
    godt af med bolden. Utroligt som han har udviklet sig. Spændende at se hvad der sker med ham. Forlængelse eller salg?
    Og Frøkjær var klart til 9-10 stykker også
    Last edited by fmprOB; 19-07-2020, 19:46.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Til dagens kamp var vi rykket over på siddetribunen, og kunne virkelig nyde kampen. Der var overraskende god stemning - bedre end bag målet hvor vi plejer at være

      Resultatet er godkendt og fuldt fortjent mod et halvårligt Randers-hold. Som altid, mener jeg, at der er et hul på midt-midt, som bedre hold ville have udnyttet. Det gør at forsvaret virkelig skal være godt, da der ikke er en bølgebryder foran dem - og forsvaret leverede i dag. Jeg synes, at Marco Lund spiller en fremragende kamp.

      Karaktererne bærer præg af en god indsats hele vejen rundt, hvor alle bestod - nogle mere end andre.

      Karakterer ud fra den gamle skala:

      Oliver C. - 9
      Kløve - 8
      Kasper Larsen 9
      Tverskov - 10
      Marco Lund - 10
      Skjelvik - 11
      Frøkjær - 7
      JJT - 8
      Opondo - 8
      Jebali - 6
      Fenger - 11
      Thrandersson 7
      Hyllegaard 7
      Klynge - UB
      Svendsen - UB
      ​​​​​
      Synes du undervurderer Oliver, JJ og Frø. Oliver havde én gang en usikkerhed ved en høj bold men spillede ellers fuldstændigt suverænt og reddede os ved Greves storchance. JJ styrede kampen fremragende. Og Frø viste sig stærkt i defensiven og bærede spillet med foran.
      Synes også at Kløve var bedre end Opondo.
      Er enig at Fenger og Skjelvik var vores bedste og Tverskov var tæt på.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Synes du undervurderer Oliver, JJ og Frø. Oliver havde én gang en usikkerhed ved en høj bold men spillede ellers fuldstændigt suverænt og reddede os ved Greves storchance. JJ styrede kampen fremragende. Og Frø viste sig stærkt i defensiven og bærede spillet med foran.
        Synes også at Kløve var bedre end Opondo.
        Er enig at Fenger og Skjelvik var vores bedste og Tverskov var tæt på.
        M.h.t. Oliver C, så får han 9 (over middel), JJT får et stabilt 8, fordeler spillet ok i 1. Halvleg - falder ud i 2. Han er langsom og taber dueller, og tackler ikke igennem. Man er ikke forpligtet over egne evner, og 8 er fint for JJT. Som jeg ser det spiller Opondo bedre end han har gjort før,og han er slet ikke nede på Jebali-niveau. Frøkjær spiller ingen stor kamp, og fejler for meget. Han er en del af den dårlige midtbane-konstellation. Jeg overvejede faktisk at give ham 6, men mente ikke han var så skidt som Jebali

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

          M.h.t. Oliver C, så får han 9 (over middel), JJT får et stabilt 8, fordeler spillet ok i 1. Halvleg - falder ud i 2. Han er langsom og taber dueller, og tackler ikke igennem. Man er ikke forpligtet over egne evner, og 8 er fint for JJT. Som jeg ser det spiller Opondo bedre end han har gjort før,og han er slet ikke nede på Jebali-niveau. Frøkjær spiller ingen stor kamp, og fejler for meget. Han er en del af den dårlige midtbane-konstellation. Jeg overvejede faktisk at give ham 6, men mente ikke han var så skidt som Jebali
          Frøkjær som "del af den dårlige midtbane-konstellation" som dominerede Randers i 60 minutter totalt???
          Hmmmm...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Frøkjær som "del af den dårlige midtbane-konstellation" som dominerede Randers i 60 minutter totalt???
            Hmmmm...
            Så du kampen på stadion, eller på TV?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

              M.h.t. Oliver C, så får han 9 (over middel), JJT får et stabilt 8, fordeler spillet ok i 1. Halvleg - falder ud i 2. Han er langsom og taber dueller, og tackler ikke igennem. Man er ikke forpligtet over egne evner, og 8 er fint for JJT. Som jeg ser det spiller Opondo bedre end han har gjort før,og han er slet ikke nede på Jebali-niveau. Frøkjær spiller ingen stor kamp, og fejler for meget. Han er en del af den dårlige midtbane-konstellation. Jeg overvejede faktisk at give ham 6, men mente ikke han var så skidt som Jebali
              Måske har du givet jebali en for høj karakter. Kløve langt bedre end Opondo. JJT spiller en super kamp.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af københavnstinker Se indlæg

                så du kampen på stadion, eller på tv?
                på tv.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Frøkjær som "del af den dårlige midtbane-konstellation" som dominerede Randers i 60 minutter totalt???
                  Hmmmm...
                  Forstår det heller ikke. Ikke alt lykkedes idag. Men laver vildt mange gode detaljer, løber solen sort, driver bolden frem flere gange og laver ganske få fejl. Han spillede en god kamp til et flot 9 tal IMO

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Måske har du givet jebali en for høj karakter. Kløve langt bedre end Opondo. JJT spiller en super kamp.
                    Jeg vil ikke dumpe Jebali på en dag, hvor holdet præsenterer. JJT vinder ikke en duel, symptomatisk i en situation, hvor han bare skal glide en spiller ud over siden, hvor han trækker sig - og koster en farlig situation. Gad vide om han får mange skader fordi han altid trækker sig. Kløve er slet ikke så stærk som Jørgen modsat, 8 er en godkendt præstation.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Til dagens kamp var vi rykket over på siddetribunen, og kunne virkelig nyde kampen. Der var overraskende god stemning - bedre end bag målet hvor vi plejer at være

                      Resultatet er godkendt og fuldt fortjent mod et halvårligt Randers-hold. Som altid, mener jeg, at der er et hul på midt-midt, som bedre hold ville have udnyttet. Det gør at forsvaret virkelig skal være godt, da der ikke er en bølgebryder foran dem - og forsvaret leverede i dag. Jeg synes, at Marco Lund spiller en fremragende kamp.

                      Karaktererne bærer præg af en god indsats hele vejen rundt, hvor alle bestod - nogle mere end andre.

                      Karakterer ud fra den gamle skala:

                      Oliver C. - 9
                      Kløve - 8
                      Kasper Larsen 9
                      Tverskov - 10
                      Marco Lund - 10
                      Skjelvik - 11
                      Frøkjær - 7
                      JJT - 8
                      Opondo - 8
                      Jebali - 6
                      Fenger - 11
                      Thrandersson 7
                      Hyllegaard 7
                      Klynge - UB
                      Svendsen - UB
                      ​​​​​
                      Opondo 8?
                      Hvis jeg skal være virkelig flink, så får han et 5 tal, men tættere på 03 end 6...

                      Comment


                        #12
                        Karakterer ud fra den gamle skala:

                        Oliver C. - 8
                        Kløve - 9
                        Kasper Larsen 8
                        Tverskov - 10
                        Marco Lund - 10
                        Skjelvik - 11
                        Frøkjær - 8
                        JJT - 8
                        Opondo - 6
                        Jebali - 5
                        Fenger - 11
                        Thrandersson 8
                        Hyllegaard 6
                        Klynge - UB
                        Svendsen - UB

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                          Jeg vil ikke dumpe Jebali på en dag, hvor holdet præsenterer. JJT vinder ikke en duel, symptomatisk i en situation, hvor han bare skal glide en spiller ud over siden, hvor han trækker sig - og koster en farlig situation. Gad vide om han får mange skader fordi han altid trækker sig. Kløve er slet ikke så stærk som Jørgen modsat, 8 er en godkendt præstation.
                          Vi så nok ikke samme kamp :) synes JJT var god.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Vi så nok ikke samme kamp :) synes JJT var god.
                            Jo, vi har nok bare forskellige forudsætninger for at give karakterer. Jeg ser hele banen ad gangen. Hvad gør spillere når vi ikke har bolden, når vi har bolden og hvordan de står på banen. Det er simpelthen for naivt kun at give karakterer for de gode ting der laves. Det er en samlet pakke - og der kræves meget af en midt/midt. Noget af problemet er også taktisk. Der må simpelthen ikke være så store huller i midten af banen, som der er. JJT får et flot 8-tal. Jeg synes simpelthen ikke at han spiller til mere, og jeg mener, at vi skal forstærkes i maskinrummet som det første.

                            I øvrigt, så er jeg pisseirriteret over, at den bedste spiller (Jebali) spiller værst af alle. Han træffer simpelthen så dårlige beslutninger hele tiden.

                            Måske har jeg givet Opondo en for høj karakter. Det er det eneste jeg synes, der er lidt tvivl om (jeg synes ikke ,at han har vist særlig meget for OB, men mente at han var bedre end andre kampe)

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Jo, vi har nok bare forskellige forudsætninger for at give karakterer. Jeg ser hele banen ad gangen. Hvad gør spillere når vi ikke har bolden, når vi har bolden og hvordan de står på banen. Det er simpelthen for naivt kun at give karakterer for de gode ting der laves. Det er en samlet pakke - og der kræves meget af en midt/midt. Noget af problemet er også taktisk. Der må simpelthen ikke være så store huller i midten af banen, som der er. JJT får et flot 8-tal. Jeg synes simpelthen ikke at han spiller til mere, og jeg mener, at vi skal forstærkes i maskinrummet som det første.

                              I øvrigt, så er jeg pisseirriteret over, at den bedste spiller (Jebali) spiller værst af alle. Han træffer simpelthen så dårlige beslutninger hele tiden.

                              Måske har jeg givet Opondo en for høj karakter. Det er det eneste jeg synes, der er lidt tvivl om (jeg synes ikke ,at han har vist særlig meget for OB, men mente at han var bedre end andre kampe)
                              Jeg vil klart anfægte at vi den første halve time ikke spiller godt, men lige præcis de huller vi efterlod i hobetal i den første kamp imod Randers synes jeg nu nok der blev lukket ned for. Randers synes jeg kun formåede at lave en smule ravage, når de slog langt på Riis og Egho, som vi stod en smule for langt fra i begyndelsen af kampen. Det hele blev dog rettet, da vi kom foran og derfra synes jeg både jjt og Frøkjær spiller med stor omhyggelighed både på bolden og uden, hvilket burde honoreres med 9. Heller ikke mere end det, da jeg synes specielt Frøkjær med større omhu i et par potentielle scoringssitustioner kunne have spillet chancerne større. Opondo kommer som altid skævt ud af det i 3-5-2. Bliver det den foretrukne opstilling, så skal han sælges. I vores 4-4-2 kan jeg se ræson i hans løb, hvor han med udgangspunkt længere ude på kanten kan løbe i rummene både centralt eller langs linjen. Når han placeres centralt er en sgu lidt en elefant i en glasbutik.
                              Ellers er jeg enig Jebali svagest, men kæmper sig til 6. Jørgen og Fenger udmærker sig med flot spil og kampafgørende aktioner.

                              Flot kamp af drengene. Ikke alt lykkedes, men de kæmper koncentreret som en enhed i samtlige 90 min. Det samme bliver nødvendigt på torsdag, hvor Horsens nok også kommer for at gøre kampen rodet og straffe os på dødbolde.

                              Comment

                              Working...
                              X