Til dagens kamp var vi rykket over på siddetribunen, og kunne virkelig nyde kampen. Der var overraskende god stemning - bedre end bag målet hvor vi plejer at være
Resultatet er godkendt og fuldt fortjent mod et halvårligt Randers-hold. Som altid, mener jeg, at der er et hul på midt-midt, som bedre hold ville have udnyttet. Det gør at forsvaret virkelig skal være godt, da der ikke er en bølgebryder foran dem - og forsvaret leverede i dag. Jeg synes, at Marco Lund spiller en fremragende kamp.
Karaktererne bærer præg af en god indsats hele vejen rundt, hvor alle bestod - nogle mere end andre.
Karakterer ud fra den gamle skala:
Oliver C. - 9
Kløve - 8
Kasper Larsen 9
Tverskov - 10
Marco Lund - 10
Skjelvik - 11
Frøkjær - 7
JJT - 8
Opondo - 8
Jebali - 6
Fenger - 11
Thrandersson 7
Hyllegaard 7
Klynge - UB
Svendsen - UB
Resultatet er godkendt og fuldt fortjent mod et halvårligt Randers-hold. Som altid, mener jeg, at der er et hul på midt-midt, som bedre hold ville have udnyttet. Det gør at forsvaret virkelig skal være godt, da der ikke er en bølgebryder foran dem - og forsvaret leverede i dag. Jeg synes, at Marco Lund spiller en fremragende kamp.
Karaktererne bærer præg af en god indsats hele vejen rundt, hvor alle bestod - nogle mere end andre.
Karakterer ud fra den gamle skala:
Oliver C. - 9
Kløve - 8
Kasper Larsen 9
Tverskov - 10
Marco Lund - 10
Skjelvik - 11
Frøkjær - 7
JJT - 8
Opondo - 8
Jebali - 6
Fenger - 11