Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-RFC 19-07-2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Yep. Den var til direkte rødt
    Er det noget der findes noget video på?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

      Er det noget der findes noget video på?
      Aner det ikke. Har ikke set situationen nogen steder på tv. Måske på Dplay

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
        Fed, fed kamp. Stor cadeau til træneren for formationskiftet som viste sig som det helt rigtige. Gav lidt sikkerhed inde centralt i forsvaret, hvor vi kunne lukke deres rum lidt mere ned, og gav mulighed for at presse højt med vores wingbacks som sørgede for, at Randers havde svært ved at spille sig til indlægssituationer.

        Endnu en bekræftelse af, at der ikke er noget federe end at se de unge blomstre. Frøkjær igen kanon. Sætter færre og færre føder forkert og næsten alt lykkedes for ham. Fenger med sindssyg arbejdsindsats igen, og krydrer det med to flotte angribermål. Lige nu er han første mand i angrebet, når jeg selv sætter holdet i hovedet.

        Kløve og JJ igen med stor kvalitet i det meste de foretager sig. Hvor er det rart med to spillere der stoler på deres spil med fødderne, og kan finde ud af at tæmme en bold og sætte en mand midt på banen. Marco, Tverskov og Larsen (især Tverskov) gjorde det også rigtigt fint. Vandt de fleste af deres dueller og virkede rolige og sikre.

        Nu står den jo nok på Horsens, der er i deres livs form. Den bliver svær. Vi skal have kampen over på vores præmisser, for hvis Horsens får succes med at få det til at handle om dueller og andenbolde, så får vi det svært. Men jeg har stærk tiltro til, at vores træner kan udmanøvrere Bo H. rent taktisk. Har han vist før.

        Sidste tilføjelse: hvor er det en rar følelse at sætte nogle af de her hold på plads. Lyndby, Sønderjyske og Randers. Vi går ud og viser, at vi er bedre hold, når det virkelig gælder. Og det på trods af skader og en masse unge i truppen.

        Allersidste tilføjelse: Glemmer helt at nævne Jørgen midt i euforien. Kampens spiller for mig. Konstant til stede og prøver konstant at skabe noget fremadrettet. Har også nogle vigtige defensive aktioner. Lad os lige se ham få nogle kampe i streg, men jeg er godt nok lun på, at han skal blive her længere end til jul.
        Utroligt hvad 3-5-2’eren endte med at gøre af forskel.

        - flere hovedstødsstærke på banen gjorde det muligt at afværge Randers’ dødbolde og udfordre offensivt
        - en mand mere på midten gjorde, at vi med tiden vandt 2. boldene og pressede Randers til boldtab
        - at transformere Jørgen Skjelvik fra fireback-back til wingback gjorde ham 50 % bedre

        Jeg er tilmed ret overbevist om at Jebali fik lov at spille, for at vi kunne vinde flere dueller, når Randers lukkede vores korte målspark ned og kunne holde bedre i bolden når den skulle læsses væk. uanset hvor dårligt Jebali gjorde det, så virkede det vel ret beset også. Der er i hvert fald ingen tvivl om vi får problemer da angrebsduoen pludselig hedder Svendsen og Hyllegaard.

        Ligeså fremragende taktisk af Michelsen, som han gjorde det dårligt i seneste kamp.

        I dag var samspillet til tider fremragende. Men mod en dårlig modstander, der stod langt fra deres mænd. Defensivt laver vi store fejl igen og igen og igen, som vi vil blive straffet for - hvis ikke mod Horsens, så i hvert fald helt sikkert mod FCK/AGF.

        Jeg har lige nu fornemmelsen af, at vi er gode offensivt når vi får plads til det og gode defensivt når modstanderne er for dårlige til at udnytte vores fejl.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det var ikke godt idag. Men han ser altså stadig ikke klar ud fysisk. Syntes ellers at formkurven har været opadgående længe
          Han gik skadet ud i pausen...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Det er kun fordi vi hviler os for kampen mod en af begge.
            Bliver nok i Parken bedønt på i dag.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              Han gik skadet ud i pausen...
              Sjældent skader er en forstærkning, men lige i det tilfælde kan det vidst kun betragtes som netop det...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Han gik skadet ud i pausen...
                Der kan vel forklare noget.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  https://fyens.dk/artikel/modige-mich...-ob-videre?rss
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                    Skjelvik er klasse...
                    Han er i bedste fald den 5. bedste startende VB i Superligaen, efter Højer, Dal Hende/Paulinho, Jung og Bengtsson. Især når vi skal måle ham på det defensive. Om han er en opgradering over Barrett er da også stadig et spørgsmålstegn. Jeg forbeholder mig retten til at vente med at udråbe folk til at være klassespillere, til når jeg har set dem præstere i flere kampe og også meget gerne mod hold som er bedre end nedrykningsspillet i Superligaen.

                    Comment

                    Working...
                    X