Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-RFC 19-07-2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Vi gør hvad vi kan. :-)
    Fantastiske pladser idag Andreas endnu engang tak.
    Sad bag ved en der gik amok 21 gange og slog og sparkede til alt hvergang der lige gik lidt galt Det var simpelthen konge

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Fantastiske pladser idag Andreas endnu engang tak.
      Sad bag ved en der gik amok 21 gange og slog og sparkede til alt hvergang der lige gik lidt galt Det var simpelthen konge
      Fedt! Glæder mig at du havde en sådan god oplevelse. Håber alt går godt og kan være med torsdag. Vælg pladsen bag mig og du kan opleve hvad det betyder at gå amok... ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Fedt! Glæder mig at du havde en sådan god oplevelse. Håber alt går godt og kan være med torsdag. Vælg pladsen bag mig og du kan opleve hvad det betyder at gå amok... ;-)
        Jeg kommer helt sikkert torsdag. Hvis jeg får på RMN skal jeg nok finde dig og give en øl/sodavand. Men bliver muligvis inviteret i vip så vi ser lige

        Comment


          Hold nu kæft hvor er Moses ubrugelig... Hvordan kan man miste ALLE bolde man rører ved?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg kommer helt sikkert torsdag. Hvis jeg får på RMN skal jeg nok finde dig og give en øl/sodavand. Men bliver muligvis inviteret i vip så vi ser lige
            Jeg er sandsynligvis også i vip-området før kampen og går ned til RMN ved kampstart. Glæder mig at hilse dig.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Skjelvik er udmærket, men ikke noget særligt. Hvis vi skal hente en 29-årig back permanent, skal han være langt bedre end det vi har set indtil nu.
              Skjelvik er klasse...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Hold nu kæft hvor er Moses ubrugelig... Hvordan kan man miste ALLE bolde man rører ved?
                Det var ikke godt idag. Men han ser altså stadig ikke klar ud fysisk. Syntes ellers at formkurven har været opadgående længe

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                  Hold nu kæft hvor er Moses ubrugelig... Hvordan kan man miste ALLE bolde man rører ved?
                  Der er en forskel mellem "alle" og "flere". ;-)
                  Men sikker ikke overbevisende hvad spillede han i dag.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                    Hold nu kæft hvor er Moses ubrugelig... Hvordan kan man miste ALLE bolde man rører ved?
                    Ja det hjalp da Aron afløste ham. Han gør ikke tingene sværere end de er.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Jeg er sandsynligvis også i vip-området før kampen og går ned til RMN ved kampstart. Glæder mig at hilse dig.
                      I lige måde. Vi ser om det lykkedes

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
                        De nævnte det i radion
                        Tænker der hentydes til at dommeren lige reddede Randers' keeper fra et rødt kort, da han fløjter kampen af i samme sekund som keeperen river en OB'er omkuld for at undgå en 3-0'er
                        Last edited by Leander; 19-07-2020, 18:53.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                          Tænker da hentydes til at dommeren lige reddede Randers' keeper fra et rødt kort, da han fløjter kampen af i samme sekund som keeperen river en OB'er omkuld for at undgå en 3-0'er
                          Yep. Den var til direkte rødt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            der er en forskel mellem "alle" og "flere". ;-)
                            men sikker ikke overbevisende hvad spillede han i dag.
                            Alle!

                            Comment


                              Ser lige Fck og GF. Der er noget mere fysik og fart i den kamp end i vores.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Ser lige Fck og GF. Der er noget mere fysik og fart i den kamp end i vores.
                                Det er kun fordi vi hviler os for kampen mod en af begge.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X