Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-RFC 19-07-2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

    Hvor så du det? Var det efter slutfløjt?
    De nævnte det i radion

    Comment


      Efter en rodet start brugte vi 20 minutter om at komme i gang. Tak til Max Fenger for at åbne døren til mindst to kampe mere og til Oliver for at holde os i kampen med den kæmpe redning ved Greves storchance.
      Skjelvij viser sig som rigtig godt og bliver en fuldgod erstatning for Barrett. Fysisk endda stærkere, hurtigt og med gode indlæg.
      Midtbanen dominerede i 60 minutter klart så systemskifte var den rigtige løsning. Må sige at Jebali fightede for det men det er næsten utroligt hvordan han ødelægger hvad han skaber bare et øjeblik senere.
      Håber drengene bliver klar for torsdag. Det er hårde uger med så mange kampe i kort tid og sikker en fordel for Horsens med den pause de fik. Men med den indstilling drengene viste i dag er alt muligt. Og desuden er Olli Lund tilbage fra karantænen torsda så en mulighed mere for JM i forberedelsen af en kamp mod fysisk stærke Horsens man skal slås med.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

        Ja tak! Men det tror jeg nu ikke vi behøver at være så nervøse for...
        ​Det er jeg overbevist om at der bliver, og at der er helt tjek på.
        Ved du eller gæt' du?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Hvem ved hvornår vi scorede to hovedstødmål i en kamp sidst?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Hvem ved hvornår vi scorede to hovedstødmål i en kamp sidst?
            Det må være flere år siden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Ved du eller gæt' du?
              Et delvist gæt og optimitisk håb. Jeg ser bare absolut ikke nogen grund til, at det ikke skulle gå i orden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Det må være flere år siden.
                Har lige fundet den fra HHA 2008 mod Randers :-)
                Men ved ikke om det var sidste gang:

                https://www.google.com/amp/s/www.tv2fyn.dk/amp/24784
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
                  De nævnte det i radion
                  Sådan som jeg så det fra modsatte ende er vi ved at løbe kontra fra eget felt og Hyllgaard bliver fældet. Men istedet for at fløjte frispark og give gult/rødt fløjter han bare kampen af

                  Comment


                    Sådan som OB spillede og dominerede i første halvdel af 2. halvleg har jeg ikke set længe ... det var ikke så rart! og så kan I hygge jer lidt over det, jeg smutter igen :D!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

                      Et delvist gæt og optimitisk håb. Jeg ser bare absolut ikke nogen grund til, at det ikke skulle gå i orden
                      Enig. Alt andet vil være idiotisk. Fra begge sider af

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Sådan som OB spillede og dominerede i første halvdel af 2. halvleg har jeg ikke set længe ... det var ikke så rart! og så kan I hygge jer lidt over det, jeg smutter igen :D!
                        Du kan bare ikke lade være

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Hvem ved hvornår vi scorede to hovedstødmål i en kamp sidst?
                          Djiby-dagene, vil jeg tro

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Sådan som OB spillede og dominerede i første halvdel af 2. halvleg har jeg ikke set længe ... det var ikke så rart! og så kan I hygge jer lidt over det, jeg smutter igen :D!
                            Hahaha, viel spass, Mads

                            Comment


                              Kunne ikke følge kampen idag, men det er næsten også mere underholdende at læse jeres fantastiske rapporteringer... ⚽️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Omg Se indlæg
                                Kunne ikke følge kampen idag, men det er næsten også mere underholdende at læse jeres fantastiske rapporteringer... ⚽️
                                Vi gør hvad vi kan. :-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X