Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg synes vi har en skæv trup. Både når vi ser på positioner, typer og på spillere der har de rigtige aldre. At det har set værre ud tidligere, er for mig ikke en god undskyldning. Og som de snakkede om i SFÅ, så skal vi nok ikke regne med, at vi stabilt kan få spilletid og toppræstationer ud af Drachmann og Ryan, især ikke førstnævnte. Sabbi, Hyllegaard og Kasper Larsen er stadig de eneste spillere vi har hentet i de sidste to vinduer, som jeg ser pege i en klar positiv retning og som giver rigtigt god mening, når man ser på hvor vi står. Resten sender alle mulige forvirrende og modsatrettede signaler ift. hvilken type fodboldhold vi er og hvad vores ambitioner er.

    Top 6 bør i hvert fald se bedre ud end længe, jeg kan så ikke helt selv se det, men når vi har hentet så mange gamle og etablerede spillere, som skal præstere nu og her, så er der i hvert fald ikke nogen undskyldning for ikke at ende i top 6. Vi kan ikke blive nr. 8 og undskylde os med, at vi er i gang med at udvikle et hold. Der skal leveres resultater nu.
    Det er helt klart et “resultater nu” hold og der er selvfølgelig omkring sammensætningen. Men det tror jeg næsten samtlige fans i superligaen vil sige om deres eget hold

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det er helt klart et “resultater nu” hold og der er selvfølgelig omkring sammensætningen. Men det tror jeg næsten samtlige fans i superligaen vil sige om deres eget hold
      Det vil de muligvis, men jeg synes godt man kan snakke om forskel fra hold til hold. AaB og Sønderjyske har f.eks. investeret i en del yngre spillere, så de kan måske undskylde sig lidt med, at de er ved at bygge noget op, selvom AaBs fans nok ikke lader sig spise af med det. Hvis OB havde sagt, at nu undlader vi at hente folk som AJA, Lieder, Okosun, Aron osv., og i stedet havde signet nogle yngre spillere ala AaB der stadig kan udvikle sig meget, og givet plads til at man kunne give endnu flere minutter til Fenger, Hylle, Tarik, Obbekjær osv, så synes jeg godt, at man kunne sige, at en 8. plads ville være acceptabelt, fordi at vi tilgengæld havde brugt tid på at bygge et ungt hold op der kan præstere om en sæson eller to, og potentielt med en masse salgsobjekter.

      Nu har vi taget en klar beslutning om, at vi skal nå det der top 6 nu. Og det er jo helt fint, hvis vi klarer det og vi kan bygge videre på det. Men hvis vi fejler, bør der falde alvorligt brænde ned, og så tvivler på, at Michelsen overlever det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det er helt klart et “resultater nu” hold og der er selvfølgelig omkring sammensætningen. Men det tror jeg næsten samtlige fans i superligaen vil sige om deres eget hold
        Synes sgu ikke det er et resultat nu hold. Det er jo stort set samme hold som sidste sæson, og det er ikke et hold hvor man siger de skal blive nr 6.
        Der er mindst 7 hold der har en bedre trup end OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Synes sgu ikke det er et resultat nu hold. Det er jo stort set samme hold som sidste sæson, og det er ikke et hold hvor man siger de skal blive nr 6.
          Der er mindst 7 hold der har en bedre trup end OB.
          Sådan set enig, men Sabbi og Jebali kan gøre at vi kan blive nummer 5.Okosun kan også vise sig at gøre en forskel. Men det er korrekt, at vi ikke er bedre end fcm, fck, bif, gf, Aab. Så er vi vel på niveau med Fcn, haderslev, Randers, mens vi vel er foran Vejle, Horsens og Lyngby.
          Mest sandsynlige placering er nummer 7, hvilket for mig er lille pil op kontra sidste år.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Det vil de muligvis, men jeg synes godt man kan snakke om forskel fra hold til hold. AaB og Sønderjyske har f.eks. investeret i en del yngre spillere, så de kan måske undskylde sig lidt med, at de er ved at bygge noget op, selvom AaBs fans nok ikke lader sig spise af med det. Hvis OB havde sagt, at nu undlader vi at hente folk som AJA, Lieder, Okosun, Aron osv., og i stedet havde signet nogle yngre spillere ala AaB der stadig kan udvikle sig meget, og givet plads til at man kunne give endnu flere minutter til Fenger, Hylle, Tarik, Obbekjær osv, så synes jeg godt, at man kunne sige, at en 8. plads ville være acceptabelt, fordi at vi tilgengæld havde brugt tid på at bygge et ungt hold op der kan præstere om en sæson eller to, og potentielt med en masse salgsobjekter.

            Nu har vi taget en klar beslutning om, at vi skal nå det der top 6 nu. Og det er jo helt fint, hvis vi klarer det og vi kan bygge videre på det. Men hvis vi fejler, bør der falde alvorligt brænde ned, og så tvivler på, at Michelsen overlever det.
            Det er Do or Die. Uden tvivl

            Jeg syntes helt klart også bedre om Aabs strategi. Men tror også de har væsentlig flere midler pt end vi har. Men klart dem der har har bedste vindue IMO

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Synes sgu ikke det er et resultat nu hold. Det er jo stort set samme hold som sidste sæson, og det er ikke et hold hvor man siger de skal blive nr 6.
              Der er mindst 7 hold der har en bedre trup end OB.
              Det er jo din holdning. Jeg er ikke helt enig. Trupperne i midterklubber er så tætte at jeg vil kalde den en 5-8 nu.
              Jebalis form, Sabbi, Okosun og det fact at vi er ved at slippe af med alle skader ligger til begrundelse

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det er Do or Die. Uden tvivl

                Jeg syntes helt klart også bedre om Aabs strategi. Men tror også de har væsentlig flere midler pt end vi har. Men klart dem der har har bedste vindue IMO
                Det har de helt sikkert, og jo mere jeg tænker over det, så har de jo også valgt at holde på deres profiler, Lucas A, Rinne, Kusk osv, forlænget Okore og hentet Hiljemark bl.a. Så de satser også og skal sgu i top 6 med den trup. Og jeg synes i øvrigt, at det er helt fair at sige, at vi ikke kan køre med på det tog rent økonomisk, som AGF og AaB ser ud til at de er ved at skrue op for. Så skulle vi måske gå lidt yngre og satse på talenter. Men ok, vi må se hvor langt det bringer os.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Det har de helt sikkert, og jo mere jeg tænker over det, så har de jo også valgt at holde på deres profiler, Lucas A, Rinne, Kusk osv, forlænget Okore og hentet Hiljemark bl.a. Så de satser også og skal sgu i top 6 med den trup. Og jeg synes i øvrigt, at det er helt fair at sige, at vi ikke kan køre med på det tog rent økonomisk, som AGF og AaB ser ud til at de er ved at skrue op for. Så skulle vi måske gå lidt yngre og satse på talenter. Men ok, vi må se hvor langt det bringer os.
                  Jeg tror vi skal skrue op. Vi har ikke den geniale sportsdirektør, som kan kompensere for dårligere budget hvis vi er lidt bagefter. Mener vi vist pt ligger 6-7 i spillerbudget.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Det vil de muligvis, men jeg synes godt man kan snakke om forskel fra hold til hold. AaB og Sønderjyske har f.eks. investeret i en del yngre spillere, så de kan måske undskylde sig lidt med, at de er ved at bygge noget op, selvom AaBs fans nok ikke lader sig spise af med det. Hvis OB havde sagt, at nu undlader vi at hente folk som AJA, Lieder, Okosun, Aron osv., og i stedet havde signet nogle yngre spillere ala AaB der stadig kan udvikle sig meget, og givet plads til at man kunne give endnu flere minutter til Fenger, Hylle, Tarik, Obbekjær osv, så synes jeg godt, at man kunne sige, at en 8. plads ville være acceptabelt, fordi at vi tilgengæld havde brugt tid på at bygge et ungt hold op der kan præstere om en sæson eller to, og potentielt med en masse salgsobjekter.

                    Nu har vi taget en klar beslutning om, at vi skal nå det der top 6 nu. Og det er jo helt fint, hvis vi klarer det og vi kan bygge videre på det. Men hvis vi fejler, bør der falde alvorligt brænde ned, og så tvivler på, at Michelsen overlever det.
                    Hvis vi fejler, så er bør det ikke kun være JM, men også MH der får sparket, der er trods alt “hans bord” med transfers

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                      Hvis vi fejler, så er bør det ikke kun være JM, men også MH der får sparket, der er trods alt “hans bord” med transfers
                      Delvis enig, men der er mange fejl i truppen som det kræver en del at få luset uf. 7 fejlslagne JH år løses ikke på et vindue.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Delvis enig, men der er mange fejl i truppen som det kræver en del at få luset uf. 7 fejlslagne JH år løses ikke på et vindue.
                        Jo jo, men vi kan ikke blive ved med at skyde med skarpt imod JH forevigt - helt afgjort er der hentet meget kvantitet ind under ham.

                        Men det fortsætter jo? Der bliver stadig hevet folk ind fra forskellige hylder og lavet kontrakt forlængelser. Ens for alle hylder og forlængelser er det i bund og grund er middelmådighed der ikke flyttes os i den retning af toppen med chance og niveau til europæisk fodbold - som Thorborg selv sidder for rullende mikrofon og fortæller fans og sponsorer er målet.

                        Så længe vores primære transfers er fra samme middelmådige hylde, bliver vi aldrig færdig med at luse ud.

                        Kort sagt - det er en skrue uden ende!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                          Jo jo, men vi kan ikke blive ved med at skyde med skarpt imod JH forevigt - helt afgjort er der hentet meget kvantitet ind under ham.

                          Men det fortsætter jo? Der bliver stadig hevet folk ind fra forskellige hylder og lavet kontrakt forlængelser. Ens for alle hylder og forlængelser er det i bund og grund er middelmådighed der ikke flyttes os i den retning af toppen med chance og niveau til europæisk fodbold - som Thorborg selv sidder for rullende mikrofon og fortæller fans og sponsorer er målet.

                          Så længe vores primære transfers er fra samme middelmådige hylde, bliver vi aldrig færdig med at luse ud.

                          Kort sagt - det er en skrue uden ende!
                          Jeg er heller ikke imponeret over 4 år til Kløve, jørgen sagaen og kun et år til Fenger. Jeg blev hånet her, da jeg roste Aab for valg af sportsdirektør. Mit ønske var også at det skulle være en erfaren udefra.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Jeg er heller ikke imponeret over 4 år til Kløve, jørgen sagaen og kun et år til Fenger. Jeg blev hånet her, da jeg roste Aab for valg af sportsdirektør. Mit ønske var også at det skulle være en erfaren udefra.
                            Sørgeligt hvis du blev hånet, for du har helt ret! Hemmingsen er fuldstændig uerfaren og tilmed lært op af Jesper Hansen i alle facetter. Hvad havde vi forventet? Udover den samme hundesvømning i den lille andedam med Ole Spion som har et meget begrænset kartotek medmindre vi snakker Norsk fodbold...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                              Jo jo, men vi kan ikke blive ved med at skyde med skarpt imod JH forevigt - helt afgjort er der hentet meget kvantitet ind under ham.

                              Men det fortsætter jo? Der bliver stadig hevet folk ind fra forskellige hylder og lavet kontrakt forlængelser. Ens for alle hylder og forlængelser er det i bund og grund er middelmådighed der ikke flyttes os i den retning af toppen med chance og niveau til europæisk fodbold - som Thorborg selv sidder for rullende mikrofon og fortæller fans og sponsorer er målet.

                              Så længe vores primære transfers er fra samme middelmådige hylde, bliver vi aldrig færdig med at luse ud.

                              Kort sagt - det er en skrue uden ende!
                              Fuldstændig enig
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Jeg er heller ikke imponeret over 4 år til Kløve, jørgen sagaen og kun et år til Fenger. Jeg blev hånet her, da jeg roste Aab for valg af sportsdirektør. Mit ønske var også at det skulle være en erfaren udefra.
                                Fenger stod på daværende tidspunkt med de bedste kort på hånden. Alle skreg om forlængelse, og jeg tror den var svær. Havde vi nu haft is i maven og ventet til nu, ja hvem ved så...Resten er jeg enig i

                                Comment

                                Working...
                                X