Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Randers - OB, nedtakt og karakterer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Og man kan starte med den røde tråd op gennem banen.

    målmand, forsvar, midtbane og angreb - og her mangler OB profiler på alle positioner

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Og man kan starte med den røde tråd op gennem banen.

      målmand, forsvar, midtbane og angreb - og her mangler OB profiler på alle positioner
      Målmand: Kan altså godt forstå hvorfor man vælger at satse på U21 landsholdets målmand. Det er kun hans første sæson. Han er god og bliver kun bedre

      Forsvar: Syntes vi har en profil i Tverskov

      Midtbane: Enig. Hvis Drachmann Ikke kommer tilbage 100% til den nye sæson skal der en en ny ind. Der burde nok en ny central ind iforvejen

      Angreb: Masser af talent men ikke nogen der kunne afgøre kampe som Kadrii. Han var stjernen. Og ikke god nok til FCK.. Go figure

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

        Vi så med Kent Nielsen, hvad tiki-taka bold på egen halvdel medførte. Jeg var ved at brække mig. Men den måde der bliver spillet på nu, er totalt planløst.

        Som den fine analyse påpeger, så er Oliver C en del af OB's problem, men jeg er også sikker på at det er en del af taktikken, at han skal losse,da han er for svag med fødderne.

        Jeg ser os gerne hente en bedre målmand - og midtbane, da de også er problemet med de mange boldtab (JJT). Derfor losser man boldene henover hovedet på dem, da man ikke tror, at de kan løfte opgaven med bolden. Men ja, så spiller man med den forkerte holdopstilling, hvis man alligevel ikke vil/kan bruge midtbanen, og så taber man som regel initiativet - og kampen
        ​​​​​​
        ​​
        ​​​​​
        Nu beskriver de ja også helt klart at problemet ligger i den folk som står i forreste række deres kompetencer ligger nu ikke i duelspil om høje bolde. Og synes Oliver har helt klart forbedret sig med fødderne i løbet af sæsonen. Er tryg med Oliver som målmand, han er endnu ikke på niveau med Gryte men det var hans første sæson og han udvikler sig endnu videre.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Nu beskriver de ja også helt klart at problemet ligger i den folk som står i forreste række deres kompetencer ligger nu ikke i duelspil om høje bolde. Og synes Oliver har helt klart forbedret sig med fødderne i løbet af sæsonen. Er tryg med Oliver som målmand, han er endnu ikke på niveau med Gryte men det var hans første sæson og han udvikler sig endnu videre.
          Er også en omkotning at ML ikke kan hjælpe JT med at føre bolden frem.
          ​​

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

            Vi så med Kent Nielsen, hvad tiki-taka bold på egen halvdel medførte. Jeg var ved at brække mig. Men den måde der bliver spillet på nu, er totalt planløst.

            Som den fine analyse påpeger, så er Oliver C en del af OB's problem, men jeg er også sikker på at det er en del af taktikken, at han skal losse,da han er for svag med fødderne.

            Jeg ser os gerne hente en bedre målmand - og midtbane, da de også er problemet med de mange boldtab (JJT). Derfor losser man boldene henover hovedet på dem, da man ikke tror, at de kan løfte opgaven med bolden. Men ja, så spiller man med den forkerte holdopstilling, hvis man alligevel ikke vil/kan bruge midtbanen, og så taber man som regel initiativet - og kampen
            ​​​​​​
            ​​
            ​​​​​
            Analysen viser netop at det ikke er målmanden som er problemet.

            Comment

            Working...
            X