Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Randers syntes jeg er 50/50, Horsens ser jeg desværre som svage favoritter og AGF har du nok ret i .

    Men ja vi jan selvfølgelig være heldige og dygtige at gå hele vejen.

    Jeg er nok bare mættet at fortællinger fra ledelsen og nogle af spillerne om hvor gode vi er. Og så har vi jo gentagne gange set den jubeloptimisme efter sejre enten i træningskampe eller i de her taberpuljer.
    Helt enig i det sidste. Syntes bare at det Ryan siger er lidt andet end alt det sædvanlige utroværdige mundgavl fra den sportslige ledelse.

    Comment


      #17
      Er der nogle barer/pubber i Odense, som der viser kampen?

      Comment


        #18
        Fenger, KL og Skjelvik alle med i truppen.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Fenger, KL og Skjelvik alle med i truppen.
          Til gengæld er Mande skadet. De er nød til at pakke spillerne ind i vat, imellem kampene.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #20
            Truppen:
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...randers-fc-ob/

            Sayouba skadet - igen?! Eller måske en rogsnør fordi han er på vej væk og HC overtager som 2.målmand?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Truppen:
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...randers-fc-ob/

              Sayouba skadet - igen?! Eller måske en rogsnør fordi han er på vej væk og HC overtager som 2.målmand?
              Man kan da håbe.
              Af sted med ham hvis det kan indbringe en smule mønt, jeg er helt tryg veg at vi har OC og HC
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlæg
                Er der nogle barer/pubber i Odense, som der viser kampen?
                Mål&skål, Middelfartvej
                Kickoff, overgade
                Ryans, fisketorvet

                Comment


                  #23
                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-0-er-droemmen
                  Så skal han sove laaaaaaaaaaaaang. Vi vinder i aften!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-0-er-droemmen
                    Så skal han sove laaaaaaaaaaaaang. Vi vinder i aften!
                    Tror på 1-1 i dag
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Ryans udtalelser er da fint balancerede. Nogle gange virker det som om folk læser en overskrift og reagerer på rygmarven.

                      Jeg tror sgu på det. Vi er spillemæssigt på et højere topniveau end både Randers og Horsens - og vi er ved at være der som hold. Bliver det rene duelkampe kan vi dog godt rende ind i nogle svære udfordringer, så spil - spil hurtigt.

                      og Randers er bare ikke et særligt charmerende hold, så lad os nu vise os fra den bedste - boldspillende - side. Og fight når der skal forsvares. Det bliver nødvendigt!

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                        Ryans udtalelser er da fint balancerede. Nogle gange virker det som om folk læser en overskrift og reagerer på rygmarven.

                        Jeg tror sgu på det. Vi er spillemæssigt på et højere topniveau end både Randers og Horsens - og vi er ved at være der som hold. Bliver det rene duelkampe kan vi dog godt rende ind i nogle svære udfordringer, så spil - spil hurtigt.

                        og Randers er bare ikke et særligt charmerende hold, så lad os nu vise os fra den bedste - boldspillende - side. Og fight når der skal forsvares. Det bliver nødvendigt!
                        Håber hvert år at Randers rykker ud, og med Thomasberg som træner ønsker jeg det endnu mere. De spiller fysisk skabelon bold som Fck bare på et lavere nivesu end Fck. Ret intet sigende efter min smag.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Håber hvert år at Randers rykker ud, og med Thomasberg som træner ønsker jeg det endnu mere. De spiller fysisk skabelon bold som Fck bare på et lavere nivesu end Fck. Ret intet sigende efter min smag.
                          Jeg synes nu faktisk ikke det er så slemt med FCK pt, de er røget mere over i forsøg på hurtige kombinationer, helt enig i forhold til Randers og Thomasberg.
                          0-0 efter første halvleg i dag, er et meget godt bud.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                            Ryans udtalelser er da fint balancerede. Nogle gange virker det som om folk læser en overskrift og reagerer på rygmarven.

                            Jeg tror sgu på det. Vi er spillemæssigt på et højere topniveau end både Randers og Horsens - og vi er ved at være der som hold. Bliver det rene duelkampe kan vi dog godt rende ind i nogle svære udfordringer, så spil - spil hurtigt.

                            og Randers er bare ikke et særligt charmerende hold, så lad os nu vise os fra den bedste - boldspillende - side. Og fight når der skal forsvares. Det bliver nødvendigt!
                            Horsens spiller ikke som tidligere, de vil ekstremt gerne kombinere nu, på den front vil jeg bestemt ikke mene at OB er på et højere niveau.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Mon ikke det bliver ret mål fattigt? Kunne sagtens se 0-0 i en rigtig langgaber.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Mon ikke det bliver ret mål fattigt? Kunne sagtens se 0-0 i en rigtig langgaber.
                                Tror vi vinder med tre kasser.... og nej, har ikke drukket endnu

                                Comment

                                Working...
                                X