Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Silkeborg 8.7.20
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Jeg kan ikke se hvad hans kompetencer er, andet end, at han er høj. Hvad er det han skal kunne bidrage med, når han får mere rutine?
Sidste sommer mod Otterup, var han vist liiige fyldt 17
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ud fra hvad jeg har set så er den let.. Så er Østrøm et større talent med større salgspotentiale.
Men Selvfølgelig har Obbekjær en fremtid i Odense. Han er jo en super god spiller og stadig under udvikling
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Men tænkt sig så hvad “vi” har udråbt Obbe til af talent, og så fisker vi lige en bedre/lignende spiller i B93 for et lille beløb
Gad godt Steen Nedergaard kom hjem, så vi kunne blive endnu stærkere der.
Edit: Det er heller ikke helt skidt der kommer en sportsefterskole.
I mit stille side, kan jeg ikke forstå man ikke bevarede den grønne plet, hvor den skal være og så byggede den som et eller to hjørner på stadion, men det er der nok en fornuftig forklaring på.Last edited by Polle; 10-07-2020, 09:51.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Ja, nu har jeg ikke helt overblik over hvad vi har fisket og hvad der har været på Fyn siden fødslen, men Mathias Jørgensen, Max Fenger, Mads Frø og Robin Østrøm, det er i hvert fald 4 gode fiske historier.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Ja, nu har jeg ikke helt overblik over hvad vi har fisket og hvad der har været på Fyn siden fødslen, men Mathias Jørgensen, Max Fenger, Mads Frø og Robin Østrøm, det er i hvert fald 4 gode fiske historier.
Edit: Det er heller ikke helt skidt der kommer en sportsefterskole.
I mit stille side, kan jeg ikke forstå man ikke bevarede den grønne plet, hvor den skal være og så byggede den som et eller to hjørner på stadion, men det er der nok en fornuftig forklaring på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ja det vidner bare om at OB's med afstand bedste signing det seneste årti har været ansættelsen af Hermansen. Nu ved jeg ikke om han var tilknyttet dengang Frø blev hentet til og han er også en lidt anden historie end de øvrige. Men det er tydeligt at rekrutteringen på ungdomsfronten for det første er langt mere til stede end tidligere og samtidig virker knivskarp. Der er nogen spændende salgsobjekter i blandt, der danner et lille håb om at vi kan tilknytte spillere til superligaholdet, som kan flytte os op i toppen af dansk fodbold igen, når nu NT stadig sidder på hænderne og lader toget køre
mvh pnl
Comment
-
Ud fra hvad jeg har set så er den let.. Så er Østrøm et større talent med større salgspotentiale.
Men Selvfølgelig har Obbekjær en fremtid i Odense. Han er jo en super god spiller og stadig under udvikling
.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ja det vidner bare om at OB's med afstand bedste signing det seneste årti har været ansættelsen af Hermansen. Nu ved jeg ikke om han var tilknyttet dengang Frø blev hentet til og han er også en lidt anden historie end de øvrige. Men det er tydeligt at rekrutteringen på ungdomsfronten for det første er langt mere til stede end tidligere og samtidig virker knivskarp. Der er nogen spændende salgsobjekter i blandt, der danner et lille håb om at vi kan tilknytte spillere til superligaholdet, som kan flytte os op i toppen af dansk fodbold igen, når nu NT stadig sidder på hænderne og lader toget køre
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-min-karriere
Comment
-
Super godt interview med Frøkjær her. Lyder til at det var et tidligere OB talent der fik ham til at starte i OB for ca 6 år siden
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-min-karriere
Kristoffer Johansen er da selv tidligere OB-spiller, så vidt jeg husker. Han er vist oprindeligt fra FCKs u-afd. AB-spiller inden OB hentede ham. Nuværende lærer på Nyborg Efterskole og så er han vist også cheftræner i Næsby.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
Comment