Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Silkeborg 8.7.20
Collapse
X
-
Jeg accepterer gerne en sæson eller to mere under målsætningen, hvis det da bare ville give "pay-back" i den anden ende, på den ene eller anden måde... Men jeg er jo nok også jubeloptimistOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Så skal du heller ikke brokke dig over OB ligger nu 10
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi skal altså snart have Kløve ind og stabilisere den midtbane lidt
Leave a comment:
-
Brems ind for Larsen. Så føler Olli Lund sig nu vel som Waltons grandfather.
Leave a comment:
-
Fenger, HC og Østrøm synes er helt klart for det næste skridt og førsteholdfidbold. Obbejkjær gik lidt i stå i udviklingen. Måske der var alt for meget hype om ham med PL-interesse sidste vinter så han må "på fødderne" og "back to the roots" før det går fremad igen. Du bliver ja kun virkelig stor hvis du kan ride bølgerne - op og ned.Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Da OB sidst vandt YDM så var der ikke 4 spillere som var klar til superliga bold, så tror vi skal være tilfreds med 1-2 på banen og 3-4 på bænken
Leave a comment:
-
Jeg er igen helt enig!Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Da OB sidst vandt YDM så var der ikke 4 spillere som var klar til superliga bold, så tror vi skal være tilfreds med 1-2 på banen og 3-4 på bænken
Men man udvikler ikke superligaspillere ved ikke at give dem chancen/erfaringen.
Leave a comment:
-
Ja ham har jeg faktisk også været skuffet over. Synes Robin ser spændende ud til gengæld.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægObbekjær sejler rundt på lerfødder.
Leave a comment:
-
Da OB sidst vandt YDM så var der ikke 4 spillere som var klar til superliga bold, så tror vi skal være tilfreds med 1-2 på banen og 3-4 på bænkenOprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg
Enig, men skal sloganet nede i Ådalen om at ungdommen er vores fremtid give mening, så skal 3-4 af de gutter, der er på banen i dag jo starte inde fra næste sæson. Vi har måske den mest talentfulde ungdom i mands minde. Forsøg dig at udnytte det, JM!
Leave a comment:
Leave a comment: