Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Silkeborg 8.7.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ham der Kylo Ren fra SIF burde være smidt ud...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Lund er jo skiftet ud.
      Der har du ret. Men måske vi spiller ja mod SIF pokalkamp næste sæson. Håber Olli husker hvordan den lille taber opførte sig, så...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #63
        Fy forsatan Lind. Du er da ulækker.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Hvorfor man ikke saver ham Lind ned fatter jeg intet af.
          Ja at trække et kort for en tofodstakling i den øverste del af kroppen havde været prisværdigt, kunne jeg forestille mig.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Lidt OT.

            Har de nævnt et kamptidspunkt for vores næste kamp mod Randers ?

            Edit: Jeg fandt ud af det..........
            Hvor? Leder selv efter det.

            Comment


              #66
              Man må desværre konkludere efter en hæderlig indsats af de unge, hvor man jo ikke kan forvente mirakler, at en spiller som Kasper Larsen IKKE er en top 6 spiller.
              Han positionerer sig underligt, markerer svagt og er dårlig i opspillet. Dog er han god med låget, som hans eneste nævneværdige force.

              ikke meget han har udviklet sig siden sidst han var i Ådalen.

              Endnu et symbol på en fuldstændig skandaløs rekruttering i vinters.

              Vi ligger som vi har redt, og pilen peger kun en retning mod den sportslige ledelse

              Vores træner derimod.... Hold da op hvor er han dygtig til at få det bedste ud af materialet.

              Må stå model til at man sælger hans bedste spillere i vinters, med uændret målsætning, og så gudhjælpemig om han ikke må stille med et halv u19 efter influenza pausen..
              Nej hvor har jeg respekt for den mand..

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                Ja at trække et kort for en tofodstakling i den øverste del af kroppen havde været prisværdigt, kunne jeg forestille mig.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Synes, på trods af et nederlag, at de unge leverer en godkendt indsats.
                  Jeg er helt liderlig over at se knægte som HC, Østrøm, Hyldegaard, ,klynge Breum og Obbekær (selvom han så sløv ud i flere situationer).
                  Giv dem en lang kontrakt og se, hvad det kan udvikle sig til over et par sæsoner. Jeg tror det er penge givet godt ud... Det koster penge at tjene penge!!!

                  Comment


                    #69
                    Så absolut en godkendt kamp af drengene.
                    Klynge har en fed indstilling.
                    Harboe var god i anden halvleg.
                    Obbekjær virker langt fra Superliga
                    Robin er godt nok en spændende spiller
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                      Man må desværre konkludere efter en hæderlig indsats af de unge, hvor man jo ikke kan forvente mirakler, at en spiller som Kasper Larsen IKKE er en top 6 spiller.
                      Han positionerer sig underligt, markerer svagt og er dårlig i opspillet. Dog er han god med låget, som hans eneste nævneværdige force.

                      ikke meget han har udviklet sig siden sidst han var i Ådalen.

                      Endnu et symbol på en fuldstændig skandaløs rekruttering i vinters.

                      Vi ligger som vi har redt, og pilen peger kun en retning mod den sportslige ledelse

                      Vores træner derimod.... Hold da op hvor er han dygtig til at få det bedste ud af materialet.

                      Må stå model til at man sælger hans bedste spillere i vinters, med uændret målsætning, og så gudhjælpemig om han ikke må stille med et halv u19 efter influenza pausen..
                      Nej hvor har jeg respekt for den mand..
                      Ja JM klarede det fint men deler ikke din vurdering af Kasper. Det var et helt nyt sammenstillet hold hvor midtbanen blev fuldstændig overmatchet i første halvleg så der var ingen mulighed at spille sig ud af presset og de kunne der til dels kun slå bolden væk. Han var fejlplaceret ved målet, men der var vel store afstemningsproblemer med den ny sammensat forsvar/hold. At kalde ham som skandaløs rekruttering er ja helt væk.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                        Man må desværre konkludere efter en hæderlig indsats af de unge, hvor man jo ikke kan forvente mirakler, at en spiller som Kasper Larsen IKKE er en top 6 spiller.
                        Han positionerer sig underligt, markerer svagt og er dårlig i opspillet. Dog er han god med låget, som hans eneste nævneværdige force.

                        ikke meget han har udviklet sig siden sidst han var i Ådalen.

                        Endnu et symbol på en fuldstændig skandaløs rekruttering i vinters.

                        Vi ligger som vi har redt, og pilen peger kun en retning mod den sportslige ledelse

                        Vores træner derimod.... Hold da op hvor er han dygtig til at få det bedste ud af materialet.

                        Må stå model til at man sælger hans bedste spillere i vinters, med uændret målsætning, og så gudhjælpemig om han ikke må stille med et halv u19 efter influenza pausen..
                        Nej hvor har jeg respekt for den mand..
                        Ufatteligt enig. Tror JM, kan udvikle sig til et fænomen i Odense, hvis han tør at satse på en blanding af midaldrende profiler og nogle af de unge, som var på banen i dag.
                        Det giver måske først synlig pote om en eller to sæsoner, men dem er jeg villig til at acceptere, som længe publikum giver applaus som i dag (ja, de 300 tilskurer i sidste kamp gav mere af sig selv, end de 2800 i dag). Der var flere gode tilråb og optræk til egentlig fanatisk stemning når de unge lavede en aktion på bare serie 3 niveau.
                        Tror som Magge skriver, da det vil appellere langt bredere på Fyn, hvis vores unge får og griber chancen. Win-win i min bog... Der er altså krummer i de unge vi har nu.
                        Sats nu for helvede de håndører i en længerevarende kontrakter til HC, Fenger, Østrøm, klynge, hylle, og Obbekær ( han så sløv i dag, i know, men han har kvaliteten til at udvikle sig en monster forsvarer, vurderet ud fra de U-19 kampe jeg har set, så vil han om et til to år med tillid og en erfaren profil som makker blive ufatteligt stort salgsemne).
                        De engelske specialstyrker i SAS, har et motto: Who dares wins. Det tror jeg denne ungdom er beviset på. Time Will Tell
                        Last edited by sydpark; 08-07-2020, 21:40.

                        Comment


                          #72
                          Som du selv rigtigt nok nævner, var han jo fejlplaceret ved målet? ....Men også ved andre situationer, som kunne have været fatalt.
                          Desuden, om der er et yndlinge hold foran ham, bør det vel ikke være et påskud for at fejlplacere sig? Bør man ligeledes ikke også forvente at de “erfarne” stepper op?

                          Ydermere, så nævner jeg Kasper som en del af et totalt fejlslagen transfervindue i vinters, hvilket der efterhånden vel ikke kan være to meninger om, og isoleret set, har Kasper ingenlunde været en direkte erstatning for vores hollænder ven, bl.a pågrund af høj skadefrekvens, men det tæller også i regnskabet...

                          Så helt væk, ja........... Det er det vel,
                          og ergo må du jo så mene at rekrutteringen er gået over al forventning og også med Kaspers tilfælde.

                          Vist meget godt at fodbold og meninger ikke er sort/hvid og der er forskellige af dem.

                          Comment


                            #73
                            Fin aften på stadion. Stemningen skyldtes af os normale fans var delt mellem to tribuner. Til gengæld har der mange seancer med klapsalver til de unge og mange positive tilråb.

                            Jeg får meget mere glæde af, at se de unge drenge kæmpe mod overmagten end at se vores normale trup.

                            En god balance mellem unge og profiler og en egentlig strategi, der kunne give en fokuseret indkøbspolitik, så man ikke rammer forkert 2/3 gange ville være fantastisk.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Fin aften på stadion. Stemningen skyldtes af os normale fans var delt mellem to tribuner. Til gengæld har der mange seancer med klapsalver til de unge og mange positive tilråb.

                              Jeg får meget mere glæde af, at se de unge drenge kæmpe mod overmagten end at se vores normale trup præstere..

                              En god balance mellem unge og profiler og en egentlig strategi, der kunne give en fokuseret indkøbspolitik, så man ikke rammer forkert 2/3 gange ville være fantastisk.
                              Meget enig.
                              De unge appellerer bare til det brede publikum. Stadion havde været stille som til en begravelse, hvis det ikke var for de unge, som igen leverer til godkendt.
                              De bæres frem af den selvtillid de får fra tribunen. Elsk dem med en sydlandsk fanatisme og så vil de give alt for klubben...

                              Det er desuden en skandale at vi ikke kan udfylde et stadion, når der er sat 4000 billetter til salg, men kun 2800 dukker op. Jeg savner de gamle dage, hvor fraktioner, kunne skabe noget at det der er brug for. Nemlig følelsen af, at det der sker på banen var mere præget af liv, død og religion. Der er for mange pølsemix typer og for få stadionplatter typer.
                              Og ja, jeg er en af dem, hvor fodbold er blevet en religion, som jeg ikke tolerere fornærmelser mod. Og min ageren i den forbindelse vil nok tolkes som rabiat, men det er der brug for, hvis terrassen igen skal udvikle sig til noget større end den er i dag.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg

                                Ufatteligt enig. Tror JM, kan udvikle sig til et fænomen i Odense, hvis han tør at satse på en blanding af midaldrende profiler og nogle af de unge, som var på banen i dag.
                                Det giver måske først synlig pote om en eller to sæsoner, men dem er jeg villig til at acceptere, som længe publikum giver applaus som i dag (ja, de 300 tilskurer i sidste kamp gav mere af sig selv, end de 2800 i dag). Der var flere gode tilråb og optræk til egentlig fanatisk stemning når de unge lavede en aktion på bare serie 3 niveau.
                                Tror som Magge skriver, da det vil appellere langt bredere på Fyn, hvis vores unge får og griber chancen. Win-win i min bog... Der er altså krummer i de unge vi har nu.
                                Sats nu for helvede de håndører i en længerevarende kontrakter til HC, Fenger, Østrøm, klynge, hylle, og Obbekær ( han så sløv i dag, i know, men han har kvaliteten til at udvikle sig en monster forsvarer, vurderet ud fra de U-19 kampe jeg har set, så vil han om et til to år med tillid og en erfaren profil som makker blive ufatteligt stort salgsemne).
                                De engelske specialstyrker i SAS, har et motto: Who dears wins. Det tror jeg denne ungdom er beviset på. Time Will Tell
                                Der har godt nok ikke været mange publikumsyndlinge de seneste år. Kadrii er vel nærmest den eneste?
                                Gad godt vide hvor mange trøjer vi har solgt de sidste 5 sæsoner og hvilket navn det hitter på trøjerne
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X