Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Kampstart kl 20.00!! Når man så kigger på de enkeltes alder. Må de godt være oppe så længe

    Comment


      #47
      Vild trup og spændende hvem der starter inde. Gætter på de fleste får spilletid. Derudover så er Jonathan Harboe med igen?

      1. Marcus Alstrup
      13. Hans Christian Bernat

      2. Oliver Lund
      5. Kasper Larsen
      8. Janus Drachmann
      10. Sander Svendsen
      17. Jonathan Harboe
      22. Daniel Obbekjær
      23. Troels Kløve
      25. Moses Opondo
      26. Mikkel Hyllegaard
      41. Jakob Breum
      42. Robin Østrøm
      43. Anders Klynge
      44. Mathias Brems
      45. Rasmus Nissen
      46. Jonas Skytte
      47. Mikkel Michelsen

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
        Vild trup og spændende hvem der starter inde. Gætter på de fleste får spilletid. Derudover så er Jonathan Harboe med igen?

        1. Marcus Alstrup
        13. Hans Christian Bernat

        2. Oliver Lund
        5. Kasper Larsen
        8. Janus Drachmann
        10. Sander Svendsen
        17. Jonathan Harboe
        22. Daniel Obbekjær
        23. Troels Kløve
        25. Moses Opondo
        26. Mikkel Hyllegaard
        41. Jakob Breum
        42. Robin Østrøm
        43. Anders Klynge
        44. Mathias Brems
        45. Rasmus Nissen
        46. Jonas Skytte
        47. Mikkel Michelsen
        Skal vi der skal til kamp i aften ikke blive enige om, at de unge skal ha den største støtte og hyldest, vi overhovedet kan give dem, så de får endnu flere hår på brystet?

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #49
          https://mobile.twitter.com/Bruun6ere...27055295389697 Aha. Den kære Bruun mener åbenbart det bare er reserver OB stiller med idag. Og er negativ over billet prisen.

          Havde jeg ikke sæsonkort.

          Så ville jeg sgu glædeligt betale 120 kr for at støtte klubben og se de unge gutter spille for 1 holdet. Og se flere U19 spillere få debut
          Last edited by sjn; 08-07-2020, 13:23.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            https://mobile.twitter.com/Bruun6ere...27055295389697 Aha. Den kære Bruun mener åbenbart det bare er reserver OB stiller med idag. Og er negativ over billet prisen.

            Havde jeg ikke sæsonkort.

            Så ville jeg sgu glædeligt betale 120 kr for at støtte klubben og se de unge gutter spille for 1 holdet. Og se flere U19 spillere få debut
            Det er sgu da også træls for kommentatorerne, at de nu skal til at forberede sig ekstra og lære en masse nye navne og ansigter at kende

            Comment


              #51
              Ifølge en bekendt med gode kilder:

              Bernat
              Robin - Larsen - Obbe - Lund
              Klynge- Harboe - Drachmann - Breum Martinsen
              Nissen - Hyllegaard

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                Det er sgu da også træls for kommentatorerne, at de nu skal til at forberede sig ekstra og lære en masse nye navne og ansigter at kende
                Haha ja men syntes bare det er en åndsvag tweet. Så kan man. Jo vende den om at dem der ser den i tv, betaler penge for en tv kanal /kamp, hvor der kan være problemer.med billede, lyd osv haha.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                  Haha ja men syntes bare det er en åndsvag tweet. Så kan man. Jo vende den om at dem der ser den i tv, betaler penge for en tv kanal /kamp, hvor der kan være problemer.med billede, lyd osv haha.
                  For slet ikke tale om, at det er et reservespækket hold mod en allerede nedrykket klub i en totalt ligegyldig kamp; som hans arbejdsgivere forlanger fuld pris for.

                  MvH ChrisOB

                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #54
                    Deler begejstringen over vi har så mange unge med, men jeg har et lille men.

                    Med den trup er der altså en risiko for at vi får endnu et stort nederlag til SIF. Jeg ved ikke hvor godt det er forud for en meget vigtig playoff kamp.

                    Jeg ved godt kampen ikke betyder noget som helst, men havde nu gerne set vi havde hold momentum forud for de afgørende kampe.

                    Når det er sagt glæder jeg mig til at se alle de unge drenge forhåbentlig giver den fuld gas :)

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Ifølge en bekendt med gode kilder:

                      Bernat
                      Robin - Larsen - Obbe - Lund
                      Klynge- Harboe - Drachmann - Breum Martinsen
                      Nissen - Hyllegaard
                      Harboe? Lidt overraskende! Er han ikke fortid i klubben?? Eller har jeg forstået forkert?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                        For slet ikke tale om, at det er et reservespækket hold mod en allerede nedrykket klub i en totalt ligegyldig kamp; som hans arbejdsgivere forlanger fuld pris for.

                        MvH ChrisOB
                        Præcis. Kan godt være OB tager fuld pris for en billet. Men man får sgu da noget for prisen syntes jeg.

                        1. Man får set fremtidens talenter. Som endda lige har vundet U19 guld
                        2. Dem der køber billet til kampen. Dem der er udover aæaonkortene. Sætter da klubben med økonomi, som klubben jo har mistet noget af i denne tid.
                        3. Ja bare det at komme på stadion igen.

                        Så jeg for mig er der ikke mærkeligt med den pris

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Harboe? Lidt overraskende! Er han ikke fortid i klubben?? Eller har jeg forstået forkert?
                          Jo, men mon ikke det er en gestus. Hans kontrakt udløb til jul, men han valgte frivilligt at hjælpe u19-holdet til guld som amatør, da han ikke lykkedes at få kontrakt andre steder. Derfor vil det være lidt overraskende, men også god stil af OB.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Oddset steg lige fra 1.90 til 3.40 på OB :-)
                            4.75 nu... Er jo simpelthen nødt til at få OB med på en kupon. :-)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
                              Kampstart kl 20.00!! Når man så kigger på de enkeltes alder. Må de godt være oppe så længe
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jo, men mon ikke det er en gestus. Hans kontrakt udløb til jul, men han valgte frivilligt at hjælpe u19-holdet til guld som amatør, da han ikke lykkedes at få kontrakt andre steder. Derfor vil det være lidt overraskende, men også god stil af OB.
                                Den udløb faktisk først 30/6-21 men blev ophævet her i Juni

                                Comment

                                Working...
                                X