Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd U19s guldkamp mod FCN, 5.7.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Fedt at Thorborg, JM, Henrik Hansen, JJT, Frø, Helveg osv er nede og se kampen

    Comment


      #62
      Kan det passe, at feks Bold.dk slet intet har skrevet om mesterskabet???

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Kan det passe, at feks Bold.dk slet intet har skrevet om mesterskabet???
        Vi jo ikke Brøndby eller FCK vel. Havde brøndby vundet U19. Så havde de 100% skrevet om det. Og mange andre medier havde også

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
          Fedt at Thorborg, JM, Henrik Hansen, JJT, Frø, Helveg osv er nede og se kampen
          Helveg var vel med på u-19 sidste gang OB vandt ynglinge mesterskabet

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Fedt at Thorborg, JM, Henrik Hansen, JJT, Frø, Helveg osv er nede og se kampen
            Jeg har tidligere hævdet, at jeg uden nærmere kendskab til manden er overbevist om, at NT`s OB strategi er “det lange seje træk via udvikling af egne spillere fra Akademiet”, kombineret med støtte fra 3 - 4 profiler. I så fald har de sidste par uger været rigtig gode for OB, NT og vi fans, mener jeg !
            Jeg savner kun, at min hjerteklub OB ærligt ville melde denne strategi ud til vi fans, som er trætte af at høre urealistiske komiske Ali målsætninger.
            mvh pnl

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              Jeg har tidligere hævdet, at jeg uden nærmere kendskab til manden er overbevist om, at NT`s OB strategi er “det lange seje træk via udvikling af egne spillere fra Akademiet”, kombineret med støtte fra 3 - 4 profiler. I så fald har de sidste par uger været rigtig gode for OB, NT og vi fans, mener jeg !
              Jeg savner kun, at min hjerteklub OB ærligt ville melde denne strategi ud til vi fans, som er trætte af at høre urealistiske komiske Ali målsætninger.
              mvh pnl
              Tænker bare at vi nok har forskellige definitioner af profiler men ja. Ærligheden mangler mellem ledelse og fans

              Comment


                #67
                Rigtig fin video af gårsdagens succes:
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tv-...ngenes-triumf/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tænker bare at vi nok har forskellige definitioner af profiler men ja. Ærligheden mangler mellem ledelse og fans

                  Definition af profiler? Jeg tror ikke NT er så langt fra fodboldmæssigt at kunne vurdere en rigtig profil. Han har selv udtalt, at han åbnede tegnebogen extraordinært og bad JH købe Baskim K. Så helt fodboldblind er han bestemt ikke, men ansættelse af en superkyndig fodboldmand, han kunne have tillid til, ville være fantastisk.
                  mvh pnl

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    Kan det passe, at feks Bold.dk slet intet har skrevet om mesterskabet???
                    Den undrede jeg mig også meget over. Først troede jeg, at de bare ventede på, at OB skrev noget på ob.dk (da der også gik lidt tid før det kom op der). Men næ nej, ikke et kvæk på bold.dk og mange af de andre store nyhedssider.

                    Lad endelig bare de unge drenge bruge den manglende opmærksomhed som motivation til at gå ud at bryde igennem på førsteholdet!

                    Comment


                      #70
                      https://m.youtube.com/watch?v=Nt4ZfyzgDbI den her video de har lavet om kampen. Den er sgu et kig værd. Specielt slutningen med fejringen i omklædningsrummet

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg


                        Definition af profiler? Jeg tror ikke NT er så langt fra fodboldmæssigt at kunne vurdere en rigtig profil. Han har selv udtalt, at han åbnede tegnebogen extraordinært og bad JH købe Baskim K. Så helt fodboldblind er han bestemt ikke, men ansættelse af en superkyndig fodboldmand, han kunne have tillid til, ville være fantastisk.
                        mvh pnl
                        Og netop denne case hvor han ligger den million til FCK og 2 år senere kan se at der kommer 10-12mill tilbage må da få ham til at tænke lidt over tingene.
                        Siger ikke at han er blind. Han burde bare overlade magten til lidt mere kyndige mennesker

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Rigtig fin video af gårsdagens succes:
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tv-...ngenes-triumf/
                          11 min med ren ståpels. Hold nu op en fed dag for de her drenge. Det glemmer de sgu aldrig

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Helveg var vel med på u-19 sidste gang OB vandt ynglinge mesterskabet
                            Hehehe, jeg tror lige nøjagtigt han har været for gammel - han fik debut i 89, men bed sig vist først rigtigt fast i 91 ... men måske han nåede at få (Ynglinge?) DM med

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                              Hehehe, jeg tror lige nøjagtigt han har været for gammel - han fil debut i 89, bed sig vist først rigtigt fast i 91 ... men måske han nåede at få DM med
                              Ifølge denne podcast med Bech og Helveg, fik han 2 kampe i mesterskabssæsonen til allersidst.

                              https://www.mediano.nu/oversigt/2020...-thomas-helveg

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Ifølge denne podcast med Bech og Helveg, fik han 2 kampe i mesterskabssæsonen til allersidst.

                                https://www.mediano.nu/oversigt/2020...-thomas-helveg
                                Ja i ‘89, hvor han bl.a. scorede mod AGF til 2-0.
                                Men to kampe pga skader til Nedergaard er ikke at bide sig fast. Jeg mener ikke han var fast mand ved næste sæsons start

                                Comment

                                Working...
                                X