Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom agf-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Falk og Momo outstanding. Vælger Falk der sker noget hver eneste gang bolden havner for hans fødder, søger altid den rigtige aflevering,dribler og finter med omtanke, tænker fremad som i skak,, virker som om han altid har en plan,hvis hans ryk og driblinger lykkes.

    Falk Kadrii og Momo sammen næste sæson kan bringer os et godt stykke, Azer og Moss Schoop DH og KL på et kontinuerligt højt nivau , og vi har muligheder. Emil virker på vej væk og underpræsterer.


    Lidt sjovt da Bodul kommer ind laver en meget smart og seværdig dribling og vending, men som sædvanlig munder den ud i ingenting.

    Comment


      #17
      Diarra
      Keep it simple
      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
      JM Barometer 1
      2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        #18
        Er ikke så imponeret af Diarra i denne kamp (som det virker til de fleste andre er). Synes han var lidt for passiv så GF'erne "nemt" fik indlæg igennem i hans side. Men generelt få fejl fra ham. Ville have det okay med at prøve ham på højre back i næste sæson.

        Falk får min stemme. Han var igen et niveau over alle andre i det meste af spillet. Hvis han dog også bare kunne afslutte/gøre tingene færdigt var der jo nærmest ingen grænser for ham.

        I øvrigt er jeg heller ikke helt enig i, at Skulason havde en så dårlig kamp i dag. Vi spillede ikke godt, men i mine øjne var det (endelig) en solid præstation af ham.
        Last edited by Agbre; 06-05-2014, 07:08.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
          Bedst: Diarra

          Dårligste: Igen igen er Skulason med i opløbet, dog er Emil ikke langt fra.
          Ekstrabladet har Skula som MOM + udtaget til rundens hold...;-)

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
            Ekstrabladet har Skula som MOM + udtaget til rundens hold...;-)

            Looooooooooooooooool

            Comment


              #21
              Tror det var Tipsbladet, der havde Kadrii oppe på en vurdering der hed, høj international klasse... en bedømmelse lige under verdensklasse........

              Den holder heller ikke helt...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Rasmus Falk.

                Detaljen i går var så kampafgørende, at min nyfødte søn skal hedde Rasmus "Var det, der afgjorde, at han skal hedde Rasmus," spurgte jeg min kæreste i aftes, da vi genså målet. "Ja, det var det vist," lød svaret. It's beautiful

                Nu vi er ved børnene, så er det vist på tide, at min snart treårige søn får lidt kredit for Kadriis præstation. Vi var nede og se træningen dagen før AGF-kampen. Vi stod tæt på banden, da Kadrii kom ud for at hente nogle bolde. De blev sparket ind på banen med hælen, hvor til min søn højlydt kommenterede "Han er sej!". Det er sgu gedigen mental coahing

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Rasmus Falk.

                  Detaljen i går var så kampafgørende, at min nyfødte søn skal hedde Rasmus "Var det, der afgjorde, at han skal hedde Rasmus," spurgte jeg min kæreste i aftes, da vi genså målet. "Ja, det var det vist," lød svaret. It's beautiful

                  Nu vi er ved børnene, så er det vist på tide, at min snart treårige søn får lidt kredit for Kadriis præstation. Vi var nede og se træningen dagen før AGF-kampen. Vi stod tæt på banden, da Kadrii kom ud for at hente nogle bolde. De blev sparket ind på banen med hælen, hvor til min søn højlydt kommenterede "Han er sej!". Det er sgu gedigen mental coahing
                  Fedt at børnene får et godt forhold til OB fra starten

                  Ja hvis OB er Gud så er Falk Jesus

                  Comment


                    #24
                    Slet. Forkert tråd.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #25
                      Diarra

                      Comment

                      Working...
                      X