Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Lyngby 29-06
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Enig! Tror/håber nu heller ikke det var et tema. I mine øjne er der ingen tvivl om at vi i JM har en af ligaens bedste trænere. Og så er vi vel faktisk på 4 sejre i de sidste 5 kampe. Lad os bare fortsætte det momemtum ind i Europa playoff.
Nu fik vi en happy end og man må sige at det gav en chance og en boost til de unge men synes de skal undersøge det meget seriøst.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægKan de unge gutter fortsætte deres udvikling. Og OB tør satse på dem. Nøj hvor ser fremtiden spændende ud817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Håber virkelig at Fenger snart får sit debutmål. Men få nu lige lavet den lange kontrakt så den ikke bliver så hulens dyr
Syntes Klynge gør det godt og ligner en at Horsens ville hente hvis han ikke får kontrakt her. Jeg tvivler på han gør når Sabbi nu også kommer
Så skulle det kun være for at måske se ham an i et fuldtidssetup. For frygter han godt kunne ende som Harboe til næste sæson hvis der ikke er mange skader
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Floridon Se indlæg
Hvordan kan han så spille når han ikke er på kontrakt?
Da Lyngby gik konkurs i 2002, spillede De sæsonen til ende med amatørspillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægKan de unge gutter fortsætte deres udvikling. Og OB tør satse på dem. Nøj hvor ser fremtiden spændende ud
Det er den ene ting, den anden ting er så, at når man spiller med så unge spillere, så vil der ofte også være nogle flere udfald, hvilket ligger et større pres på de mere erfarne spillere på at de skal præstere på stabilt højt niveau. Har vi de erfarne spillere der kan det, især offensivt? Det er jeg ikke helt sikker på, og hvis Michelsen heller ikke er sikker på det, kan han nok også godt blive fristet af at spille med Jebali eller Lieder ved siden af Svendsen f.eks. i stedet for Fenger.
Jeg håber, at de får chancerne, men hvis de skal have stor tillid kan det også godt ende med at blive på bekostning af, at man kan sætte det bedste hold her og nu og matche top 6-holdene, så det kan også blive en udfordring ift. at skulle opfylde den målsætning.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Ja og Ja. Men, vi skal også huske på, at de her præstationer kommer mod nogle af rækkens dårligste hold, især Lyngby der er det dårligste hold i 2020 med 5 point i 10 kampe, og 2 point i 6 kampe efter pausen. Der skal noget mere til mod bedre modstand og hvis man vil være et klart top 6 hold. Det kræver for det første, at de skal have nogle flere afgørende aktioner, derfor var det også godt at se Frøkjær score i dag, og forhåbentligt kommer Fenger også snart igang. Men det skal han altså også, han skal score nogle mål for at retfærdiggøre, at han skal spille for OB, ellers bliver han bare en ny Jesper Lange.
Det er den ene ting, den anden ting er så, at når man spiller med så unge spillere, så vil der ofte også være nogle flere udfald, hvilket ligger et større pres på de mere erfarne spillere på at de skal præstere på stabilt højt niveau. Har vi de erfarne spillere der kan det, især offensivt? Det er jeg ikke helt sikker på, og hvis Michelsen heller ikke er sikker på det, kan han nok også godt blive fristet af at spille med Jebali eller Lieder ved siden af Svendsen f.eks. i stedet for Fenger.
Jeg håber, at de får chancerne, men hvis de skal have stor tillid kan det også godt ende med at blive på bekostning af, at man kan sætte det bedste hold her og nu og matche top 6-holdene, så det kan også blive en udfordring ift. at skulle opfylde den målsætning.
- Likes 1
Comment
-
Vi fik en kort snak med den unge Klynge efter aftenens kamp.
http://obstruktion.dk/klynge-vi-er-f...dig-i-kontrol/
Comment
-
Frøkjær havde lyst til at kaste op efter 60 min
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-juble/8183490
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi fik en kort snak med den unge Klynge efter aftenens kamp.
http://obstruktion.dk/klynge-vi-er-f...dig-i-kontrol/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Du har fuldstændig ret. Men hvis man gerne vil have noget fynsk identitet på holdet også. Så må man også give de unge chancen. Men self med måde. Så man stiller i stærkeste opstilling med erfarne kræfter. Også bygge de unge stille og roligt op."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment