Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Fenger havde forventet mere spilletid:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...flere-minutter
    Det tror jeg vi er mange som havde håbet/forventet. Det ender med at han er videre til en anden klub,inden længe.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      Det tror jeg vi er mange som havde håbet/forventet. Det ender med at han er videre til en anden klub,inden længe.
      Det frygter også. Og det er pisseærgerligt. Frygter han kommer i stå og så sælger vi en stor talent med den helt rigtige indstilling alt for billigt kun for at se ham opblomstre et andre sted.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Det frygter også. Og det er pisseærgerligt. Frygter han kommer i stå og så sælger vi en stor talent med den helt rigtige indstilling alt for billigt kun for at se ham opblomstre et andre sted.
        Det kan jo også gå anderledes.
        Mathias Jørgensen fik I solgt for vanvittige 15 millioner, han har mildt sagt ikke slået til.
        Max Fenger brændte ikke akkurat u19-ligaen af, scorer så nogle mål, primært simple mål, over ganske kort tid i superligaen ... men han skal jo vise mere end det.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Det kan jo også gå anderledes.
          Mathias Jørgensen fik I solgt for vanvittige 15 millioner, han har mildt sagt ikke slået til.
          Max Fenger brændte ikke akkurat u19-ligaen af, scorer så nogle mål, primært simple mål, over ganske kort tid i superligaen ... men han skal jo vise mere end det.
          Det er også en god evne at have. Tror jeg har scoret flittere mål end Jon Dahl. Men han stod der bare når den faldt ned. Ud over det er der mange meter i ham i hver kamp.
          Men lige præcis en udstilling af dårlige dispensationer fra ledelsen. Sander, hylle og Max er pt på bænken. Mens vi må starte med Kløve, lund, lund, opondo i flere kampr. Dårlig fordeling af positionerne.

          Comment


            Fenger taler ud om nutid,fremtid og den lange periode ude med skade

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...paa-at-spille/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fenger taler ud om nutid,fremtid og den lange periode ude med skade

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...paa-at-spille/
              Synes ofte hans udtalelser lyder lidt som om han er videre og helst gerne vil noget andet. Ikke at det nødvendigvis er unfair, men det virker mere og mere tvivlsomt om man kan holde i ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Det er også en god evne at have. Tror jeg har scoret flittere mål end Jon Dahl. Men han stod der bare når den faldt ned. Ud over det er der mange meter i ham i hver kamp.
                Men lige præcis en udstilling af dårlige dispensationer fra ledelsen. Sander, hylle og Max er pt på bænken. Mens vi må starte med Kløve, lund, lund, opondo i flere kampr. Dårlig fordeling af positionerne.
                Hvem af de 3 skulle spille de 2 pladser i forvaret? Og hvem skal så have den ene af de 2 midtbanepladser? Det fint nok at påpege, at OB mangler forstærkninger. Men at sige, at Oliver Lund og Marco Lund, som spiller forsvar, holder Hyllegaard, Fenger og Svendsen ude, er komplet skudt over målet. Hvis du nu havde sagt Mart Lieder og Sabbi, så havde vi været enige. For dér kan man ligeså godt bruge Hyllegaard og Fenger, hvis han altså ikke var skadet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                  Hvem af de 3 skulle spille de 2 pladser i forvaret? Og hvem skal så have den ene af de 2 midtbanepladser? Det fint nok at påpege, at OB mangler forstærkninger. Men at sige, at Oliver Lund og Marco Lund, som spiller forsvar, holder Hyllegaard, Fenger og Svendsen ude, er komplet skudt over målet. Hvis du nu havde sagt Mart Lieder og Sabbi, så havde vi været enige. For dér kan man ligeså godt bruge Hyllegaard og Fenger, hvis han altså ikke var skadet.
                  Tror ikke jeg forstår? Mit indlæg er næsten et halvt år gammelt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Synes ofte hans udtalelser lyder lidt som om han er videre og helst gerne vil noget andet. Ikke at det nødvendigvis er unfair, men det virker mere og mere tvivlsomt om man kan holde i ham
                    kan da bestemt også være at han ser tiden an mht spilletid og ikke vil vise alle sine kort inden nye forhandlinger som helt sikkert vil tage til i sommerens vindue

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      kan da bestemt også være at han ser tiden an mht spilletid og ikke vil vise alle sine kort inden nye forhandlinger som helt sikkert vil tage til i sommerens vindue
                      jeg ved ikke helt hvad der stikker under, men det undre mig at han kun fik et år. Om det så mest var Max eller OB der ikke ville strække sig ved jeg ikke. Men målscore koster penge, og det kan godt ske at han shiner forholdsvis sent, men i fodbold er det ikke usædvanligt at de bedste på 15 eller 17 år ikke længere er de bedste når de bliver 21.

                      Hvis jeg var OB ville jeg give ham en lang kontrakt basseret på præstationer. Især når talen var, at klubben skal bruge flere egne spillere, men det kan naturligvis være ændre når den nye strategi kommer, men tror på at den del vil blive styrket endnu mere.

                      Comment


                        Inden sidste forlængelse udtalte agenten : "Men det er klart, at lige nu spiller han som førstevalg, og vi håber, at han får en værdig kontrakt, der afspejler den position, han har fået i klubben."

                        Hvis deres argument har været at Max skulle have løn som en angrebsstjerne fordi han havde gjort det godt i 4-5 kampe forstår jeg godt det var svært at blive enige, og man måske derfor endte på en kort aftale hvor OB gav mere end de havde lyst til, og Max fik mindre end agenten gik efter, mod at man så kunne forhandle igen i år, når man kunne se om han kunne holde niveauet.

                        Comment


                          Fenger om hans skifte til OB og det at bo ved en værtsfamilie

                          https://fyens.dk/artikel/ob-angriber...enger-i-fangel

                          Comment


                            Vi har snakket med Max Fenger om hans start på sæsonen, om hans nuværende situation og om den kommende kamp mod Helsingør.

                            http://obstruktion.dk/max-fenger-lid...a-holdet-igen/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Vi har snakket med Max Fenger om hans start på sæsonen, om hans nuværende situation og om den kommende kamp mod Helsingør.

                              http://obstruktion.dk/max-fenger-lid...a-holdet-igen/
                              Tak Tror du han starter på kant eller som angriber? Ift træningen idag altså

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Tak Tror du han starter på kant eller som angriber? Ift træningen idag altså
                                Kant. Bashkim på top.

                                Comment

                                Working...
                                X