Oprindeligt indsendt af stonebear
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Den samlede Max Fenger tråd
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Meget enig. Derfor er dagens forlængelse også meget skuffende. Det er SLUT med at lade spillere gå på fri transfer hvis de er profiler.
Derfor skal Marco Lund også sælges eller forlænge817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Marco har været rigtig god, måske endda vores bedste forsvarer de seneste kampe, men jeg vil nu alligevel gerne se om den positivt udvikling med ham kan holde når vi møder hold fra den øverste halvdel af ligaen igen.
Comment
-
Marco har været rigtig god, måske endda vores bedste forsvarer de seneste kampe, men jeg vil nu alligevel gerne se om den positivt udvikling med ham kan holde når vi møder hold fra den øverste halvdel af ligaen igen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Det er jo det som er det svære. Vi skal liiige se dem an, og så er det pludselig for sent. Det er pissesvært.
Der er ingen tvivl om at Marco har gjort det fantastisk de seneste kampe men ellers har han ikke imponeret tidligere.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Det er pisse svært, men skal vi lege med de store så skal vores spillere også kunne præstere mod bedre hold, imo er gode præstationer i træningskampe/sommerkampe og kampe i taberslutspillet ikke retvisende.
Der er ingen tvivl om at Marco har gjort det fantastisk de seneste kampe men ellers har han ikke imponeret tidligere.
Comment
-
Hvis man læser dette interview fra OBstruktion med Max Fenger og stadig tror det var Fenger lejrens valg med 1 år ekstra er man godt nok naiv og blåøjet
http://obstruktion.dk/fenger-kommer-...dense-stadion/
Jeg har ikke været så meget inde over forhandlingerne, men det er klart, at jeg er mere tilfreds med to år end det ene år, jeg ellers havde. Det giver lidt mere ro på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Vi er enige, Casper Nielsen voksede også fra ingenting til god. Marco Lund har nu været skadesfri i 6 måneder og fået tillid, det har hjulpet ham. Kan han holde niveauet eller bygge på, det er det OB skal vurdere.
Men så dukker det næste spørgsmål op... Hvor hulen skal Sabbi spille i det system? Med succes... Jeg kan vitterligt ikke se det
På kanterne i en 4-4-2 kan jeg se ham eller måske på siderne i en 4-3-3 eller 3-4-3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror på det hvis vi fortsætter i 3-5-2. Der ser han altså god ud
Men så dukker det næste spørgsmål op... Hvor hulen skal Sabbi spille i det system? Med succes... Jeg kan vitterligt ikke se det
På kanterne i en 4-4-2 kan jeg se ham eller måske på siderne i en 4-3-3 eller 3-4-3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis man læser dette interview fra OBstruktion med Max Fenger og stadig tror det var Fenger lejrens valg med 1 år ekstra er man godt nok naiv og blåøjet
Jeg har ikke været så meget inde over forhandlingerne, men det er klart, at jeg er mere tilfreds med to år end det ene år, jeg ellers havde. Det giver lidt mere ro på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis man læser dette interview fra OBstruktion med Max Fenger og stadig tror det var Fenger lejrens valg med 1 år ekstra er man godt nok naiv og blåøjet
Det kan jo også ende med at blive dyrt for Fenger. Man kan fodre svin med unge angribere, der har en god halvsæson for derefter at synke i glemslen. Ikke at jeg tror - eller håber! - det, men det er gået ganske hurtigt for den unge Fenger.
Er det OB-lejren, der har ønsket dette, så er det blot endnu et søm i kisten.Last edited by Jungledyret; 24-07-2020, 15:25.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det giver bare ingen mening. Ellers skal de simpelthen have lavet en eller anden form for note i kontrakten om at den genforhandles med henblik på en mere lukrativ aftale, hvis han stadig er brandvarm når efteråret er ovre eller sådan noget. Normalt laver OB kontrakter på minimum 3 år for de talenter de virkelig tror på. Hvis ikke Fenger hører under den kategori, så er man dælme skeptiske i OB
Men med den udtalelse er det klart for alle at han ikke ville have haft noget imod en længere kontrakt
Comment
Comment