Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 18.6.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

    Helt enig! Kan stadig huske den kamp mod Viborg. Som udgangspunkt tænker jeg det kun er godt, hvis de stemningsskabende fans står på langsiden. Flere kan måske blive gejlet med i sang osv.
    Stiften kan så blive et mere børnevenlig område. Win win i mine øjne
    Når, vi står hvor vi står. Og det er RMN. Og det fylder vi fint. Og så må langsiden bare være med så hele stadion kommer i gang. F*ck, jeg savner stadion så meget og kamptidspunkter af de sidste kampe i puljen tillader desværre ikke at være med for mig og sønnen. Måske når vi spiller de play-off-kampe derefter er der en chance for sønnen og mig, vi vil se. Jeg håber. Men må sige: I klarede det rigtig godt uden os i går!

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

    Helt enig! Kan stadig huske den kamp mod Viborg. Som udgangspunkt tænker jeg det kun er godt, hvis de stemningsskabende fans står på langsiden. Flere kan måske blive gejlet med i sang osv.
    Stiften kan så blive et mere børnevenlig område. Win win i mine øjne
    Det ville nok ikke fungere særlig godt sikkerhedsmæssigt, såfremt udefansene stadig er placeret i venstre hjørne på 3F-tribunen.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

    Jeg stemmer for stemningstribune på langsiden :p

    Ved godt det ikke sker, men kunne det lade sig gøre, så burde man i det mindste lave det på tribunen overfor Richard Møller Nielsen tribunen. 8 ud af 10 kampe føler man jo nærmest man står og synger ind i en mur af vind, da vinden næsten altid kommer den vej.

    kan huske dengang der var boycot af stiften, der stod vi på modsatte tribune. Selvom det faktisk ikke var vores bedste dag på tribunen, så var der flere fra langsiden der berettede om, at vi gik meget bedre igennem.

    Nå men det sker nok ikke. Bare lige nogle tanker :)
    Helt enig! Kan stadig huske den kamp mod Viborg. Som udgangspunkt tænker jeg det kun er godt, hvis de stemningsskabende fans står på langsiden. Flere kan måske blive gejlet med i sang osv.
    Stiften kan så blive et mere børnevenlig område. Win win i mine øjne

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Måske ikke så meget i går hvor Frø var rykket frem i banen men fremover. Jebali må formodes at skulle have flere chancer og fra næste sæson har vi også Sabbi, så jeg ser ikke ligefrem meget plads til et eksperiment om at få Opondo til at blive en brugbar spiller. Jeg undrer mig stadig over hvad baggrunden for Opondo købet er. Hvad er det man har set i ham, mente man virkelig at her var en spiller som ville blive bedre end Greve, Eske eller andre af vores egne som strategien jo fortæller vi skal satse på.
    Det er i det hele taget mærkeligt at se Opondo for tiden. Han kiksede at ramme bolden flere gange i går, på påfaldende klodset vis. Han så fin ud teknisk i Vendsyssel.

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Jeg ved ikke, om det er det rette sted at spørge, men bliver det samme "billetmodel" til hjemmekampen mod Lyngby, eller bliver det via lodtrækning? Stemningen var jo sublim i går, så det vidner da om, at det var de rette tilskuere, der havde fundet plads til langsiden, omend der var problemer i forbindelse med frigivelsen af disse billetter.

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

    Jeg stemmer for stemningstribune på langsiden :p

    Ved godt det ikke sker, men kunne det lade sig gøre, så burde man i det mindste lave det på tribunen overfor Richard Møller Nielsen tribunen. 8 ud af 10 kampe føler man jo nærmest man står og synger ind i en mur af vind, da vinden næsten altid kommer den vej.

    kan huske dengang der var boycot af stiften, der stod vi på modsatte tribune. Selvom det faktisk ikke var vores bedste dag på tribunen, så var der flere fra langsiden der berettede om, at vi gik meget bedre igennem.

    Nå men det sker nok ikke. Bare lige nogle tanker :)
    Du kan bare samle nogle og stå på modsatte tribune, så der kommer lyd fra begge ender ;-)

    Men set ud fra fanscenens nuværende størrelse, er det nok bedre at lægge kræfter i én tribune og få den op på topniveau først.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Egentlig ret fedt at se, de spillere der er på banen alle virker som om de kæmper mere for hinanden Og holdet end vi til tider har set. Det kan sagtens være en overtolkning, men det hold vi stiller med mod EFB og SE virker mere homogent end “før corona”-indsatserne. Jeg ved det ikke, men jeg elsker attituden og det, der ligner et stærkt sammenhold!

    Leave a comment:


  • Odense5000
    replied
    Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
    Tak til alle jer, der var med til at skabe en super stemning i går.

    Efter slutfløjt tog Marco Lund et billede af os alle. Jeg kan desværre ikke lægge det op her, men det ligger på OBs Facebookside under indlægget med skjelviks hælaflevering.
    Jeg stemmer for stemningstribune på langsiden :p

    Ved godt det ikke sker, men kunne det lade sig gøre, så burde man i det mindste lave det på tribunen overfor Richard Møller Nielsen tribunen. 8 ud af 10 kampe føler man jo nærmest man står og synger ind i en mur af vind, da vinden næsten altid kommer den vej.

    kan huske dengang der var boycot af stiften, der stod vi på modsatte tribune. Selvom det faktisk ikke var vores bedste dag på tribunen, så var der flere fra langsiden der berettede om, at vi gik meget bedre igennem.

    Nå men det sker nok ikke. Bare lige nogle tanker :)

    Leave a comment:


  • klebgjelp
    replied
    Tak til alle jer, der var med til at skabe en super stemning i går.

    Efter slutfløjt tog Marco Lund et billede af os alle. Jeg kan desværre ikke lægge det op her, men det ligger på OBs Facebookside under indlægget med skjelviks hælaflevering.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Østrøm kan og bør da også få mere spilletid. Synes han slap godt fra sine minutter.
    Med Barret på vej væk og Oli ude skal han nok være med i nogle kampe mm der ligger noget U19 teknisk bag

    Leave a comment:


  • Batman60
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Østrøm kan og bør da også få mere spilletid. Synes han slap godt fra sine minutter.
    Ligner det nok skal komme. Måske et makkerskab med ham og Obbekjær om et par sæsoner.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Østrøm kan og bør da også få mere spilletid. Synes han slap godt fra sine minutter.
    Last edited by Tåhyler; 19-06-2020, 09:07.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Jeg synes, Aron gjorde det rigtig godt, kæmper 100% for trøjen og har den rigtige indstilling og gejst. Fenger gør det fint og lægger et stort arbejde, ærgerligt han ikke får scoret igen. Vi kom i hvert fald frem til en del flere chancer, end vi er vandt til. Jeg glæder mig til Hyllegård får en stikning, så han kan løbe om kap med en forsvarer fra midterlinjen, han har som en af meget få på vores hold noget x-faktor med sin speed. Der var faktisk ikke nogen, der gjorde det dårligt. Jeg vil hellere se Bernat end Mandé. Synes Mandé virker tung og shaky, og han er jo ikke én, som dominerer feltet, hverken fysisk eller verbalt.
    Man er virkelig irriteret på Fengers vegne, kun en vanvidsredning af Munksgaard, forkert dømt offside mod Sif, og nu et skud hamret på overliggeren står i vejen for at han har fået scoret endnu. Men han kommer til chancerne, så det skal nok komme. Fed type.
    Last edited by Bobolarsen; 19-06-2020, 08:58.

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Jeg synes, Aron gjorde det rigtig godt, kæmper 100% for trøjen og har den rigtige indstilling og gejst. Fenger gør det fint og lægger et stort arbejde, ærgerligt han ikke får scoret igen. Vi kom i hvert fald frem til en del flere chancer, end vi er vandt til. Jeg glæder mig til Hyllegård får en stikning, så han kan løbe om kap med en forsvarer fra midterlinjen, han har som en af meget få på vores hold noget x-faktor med sin speed. Der var faktisk ikke nogen, der gjorde det dårligt. Jeg vil hellere se Bernat end Mandé. Synes Mandé virker tung og shaky, og han er jo ikke én, som dominerer feltet, hverken fysisk eller verbalt.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Skal retfærdigvis nævnes at Sønderjydke også havde en del skader og Bah i karantæne men det gør ikke glæden mindre. Vi stiller med et hold med mange af vores unge knægte i en virkelig vigtig kamp hvor sønderjyske skulle forsøge at udligne vores pointscore. At se knægtene klare presset og vaske pletten fra SIF væk varmer virkelig meget og jeg bliver bare vildt glad i låget over det er dem som udgør så stor en del af det hold som rejser sig igen.
    Havde faktisk ikke på et eneste tidspunkt efter vi kom på 2-0 følelsen af at sønderjydske ville komme tilbage i kampen. Eneste nervøse trækninger kom når Mande skulle ud i feltet
    Jeg er helt enig. Der bliv vist nosser i den kamp fra alle mand. Nu skal det så følges op i Lyngby, hvor vi også har i plet at vaske af (3-4) en kamp hvor vores sindssyge stime uden sejre startede.
    Det er nu vi skal rykke.

    Leave a comment:

Working...
X