Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 18.6.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Jeg har liket dit opslag, fordi det er godt.

    Men så skammende ser top 6 sgu da heller ikke ud til at være.

    Jeg tror sagtens vi kunne have spillet med i kampene med den kampklare spillertrup vi har pt.
    Eneste hold vi ville have en lille chance mod i top 6 er AaB.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Eneste hold vi ville have en lille chance mod i top 6 er AaB.
      Nuj de får røvfuld på Portland Park mod FCN

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Daniel H som kulturbærer, helt enig. Manden har ikke spillet en hel kamp i denne sæson, så lad os udnævne ham til OB ambassadør, hvis han ikke allerede er det. Vi skal ikke have flere ældre, skrøbelige spillere til vores overfyldte skadeslazaret, heller ikke selv om han var god engang.
        mvh pnl
        Hvad får dig til at sige, at er en ældre skrøbelig spiller?

        Comment


          OB har i mange år kunnet spille godt mod de bedste hold og dårligt mod de dårligste. Så er man i midterhold. Jeg skrev 5-9 plads i begyndelsen af sæsonen. Med skaderne frygtede jeg at 9. pladsen var optimistisk.
          Vi skal have Jebali i gang.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

            Hvad får dig til at sige, at er en ældre skrøbelig spiller?
            Er DH ikke tæt på 30 eller over ? Har han ikke kun spillet en halvleg i denne sæson grundet en langvarig skade ? Hvilket alderssnit er der på vores skadede spillere i øjeblikket, hvis du ser bort fra Oliver C ? Aldersbetinget fysisk skrøbelighed/slitage på spillerne eller dårlig fysisk træner ? Døm selv.
            mvh pnl

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Nuj de får røvfuld på Portland Park mod FCN
              Om man kan lide FCN eller ej så er det sgu bare imponerende som de spytter den ene knægt ud efter den anden og sælger ham for vilde beløb. Vildt at et af deres affalds produkter blev vores bedste salg i mange år ..
              Hvad var deres gennemsnits alder i går var der andre over 23 end Kian Hansen?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Om man kan lide FCN eller ej så er det sgu bare imponerende som de spytter den ene knægt ud efter den anden og sælger ham for vilde beløb. Vildt at et af deres affalds produkter blev vores bedste salg i mange år ..
                Hvad var deres gennemsnits alder i går var der andre over 23 end Kian Hansen?
                Næ, da Kian blev skiftet var alderspræsidenten 23. De har altså noget talent der er helt ekstremt. Kamaldeen, det kan blive et trecifret millionbeløb.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                  Næ, da Kian blev skiftet var alderspræsidenten 23. De har altså noget talent der er helt ekstremt. Kamaldeen, det kan blive et trecifret millionbeløb.
                  Det er sgu vildt, og vi klapper i vores hænder og beretter med stolthed når vi sælger et talent for 4 mill
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Er DH ikke tæt på 30 eller over ? Har han ikke kun spillet en halvleg i denne sæson grundet en langvarig skade ? Hvilket alderssnit er der på vores skadede spillere i øjeblikket, hvis du ser bort fra Oliver C ? Aldersbetinget fysisk skrøbelighed/slitage på spillerne eller dårlig fysisk træner ? Døm selv.
                    mvh pnl
                    29 år, fylder 30 til nytår - ikke sindssygt alarmerende for en forsvarsspiller, i min bog.

                    Begrænset spilletid i denne sæson, ja, da han (afair) blev skadet kort inde i sæsonen, og han erstatning har siddet på pladsen siden, på trods af at DH var anfører.

                    Han som slår slet ikke som et skades-talent, men man ved jo selvf. aldrig med fremtiden. Jeg ville dog være tryg ved ham, men man skal jo selvf. forhandle kontrakten ud fra alle faktorer, så løn og længde afspejler faktorerne - også international erfaring, såvel som alder og mulig skadesfrekvens.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                      29 år, fylder 30 til nytår - ikke sindssygt alarmerende for en forsvarsspiller, i min bog.

                      Begrænset spilletid i denne sæson, ja, da han (afair) blev skadet kort inde i sæsonen, og han erstatning har siddet på pladsen siden, på trods af at DH var anfører.

                      Han som slår slet ikke som et skades-talent, men man ved jo selvf. aldrig med fremtiden. Jeg ville dog være tryg ved ham, men man skal jo selvf. forhandle kontrakten ud fra alle faktorer, så løn og længde afspejler faktorerne - også international erfaring, såvel som alder og mulig skadesfrekvens.
                      Chuck, jeg aner, vi er tæt på at være enige i mine ? - tegn. Tillad mig at tilføje, hvad jeg før har sagt : Tidligere OB spillere skal selvfølgelig ansættes igen, hvis de kvalitetsmæssigt er lig med eller bedre til pladsen end de øvrige muligheder, vi har i den givne situation - men ikke kun fordi de skal være kulturbærere.
                      God søndag.
                      mvh pnl

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Eneste hold vi ville have en lille chance mod i top 6 er AaB.
                        Fair nok, der er vi så bare uenige.

                        De har sgu ikke skræmt mig ret meget de to første runder.
                        Nu tænker jeg kun slutspillet, ikke kampene inden.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Fair nok, der er vi så bare uenige.

                          De har sgu ikke skræmt mig ret meget de to første runder.
                          Nu tænker jeg kun slutspillet, ikke kampene inden.
                          Nej AaB har bestemt ikke imponeret og dem ville vi kunne vinde over, de øvrige hold i top 6 er niveauer over os.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Nej AaB har bestemt ikke imponeret og dem ville vi kunne vinde over, de øvrige hold i top 6 er niveauer over os.
                            Okay, det viser kampene i mine øjne ikke.

                            Nu har jeg lige misset dem i denne runde, my bad.
                            Men inden kunne vi spille op med en del af dem.

                            Men det er jo lidt lige gyldigt, for vi ligger jo ikke der.

                            Men er self. et spg. om vi kommer som mod Silkeborg eller SdE.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Okay, det viser kampene i mine øjne ikke.

                              Nu har jeg lige misset dem i denne runde, my bad.
                              Men inden kunne vi spille op med en del af dem.

                              Men det er jo lidt lige gyldigt, for vi ligger jo ikke der.

                              Men er self. et spg. om vi kommer som mod Silkeborg eller SdE.
                              I de enkelte kampe, kan vi selvsagt udfordre alle, men det samme kan jo siges om alle andre hold udenfor top 6. Silkeborg har slået AGF 2 gange og fået point mod FCK, ingen af delene formåede vi, men det gør jo ikke Silkeborg til et hold der sagtens kan begå sig i top 6. Det handler jo om stabilitet og om at kunne være der næsten hver gang, og det har vi ikke kunne, det viser 7 point i 12 kampe mod top 6-holdene rimeligt åbenlyst.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                I de enkelte kampe, kan vi selvsagt udfordre alle, men det samme kan jo siges om alle andre hold udenfor top 6. Silkeborg har slået AGF 2 gange og fået point mod FCK, ingen af delene formåede vi, men det gør jo ikke Silkeborg til et hold der sagtens kan begå sig i top 6. Det handler jo om stabilitet og om at kunne være der næsten hver gang, og det har vi ikke kunne, det viser 7 point i 12 kampe mod top 6-holdene rimeligt åbenlyst.
                                Ja, fair nok. Men AGF er vel ikke mere berettiget der end vi ville være, hvis du kigger på fortiden.

                                Men er med på vi ikke er der, og det er der jo en grund til.

                                Comment

                                Working...
                                X