Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 18.6.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg vil rigtig rigtig gerne have DH hjem, men så helst et par offensive profiler. Vi har også sygt mange centrale forsvarsspillere næste sæson hvis ingen sælges.
    Tverskov,KL,AJA,Marco,Obbe,Vestergaard,Østrøm og et par stykker mere som til nøds kunne være backups. Aaaalt for mange i en 4-4-2
    AJA har kun kontrakt er halvt år mere, tror jeg. Tverskov kunne også rykkes op på midtbanen i den en eller anden kamp hvis han ikke sælges. De unge bruger nok tid hvor Østrøm kan også spille vb og hvem ved hvad sker med Obbekjlr med den interesse der var fra PL.
    Hent Daniel hjemme. De unge kan læne sig op, vi får en rigtig god CF og en kulturbærer med ham
    Daniel, en angriber på Bashkims niveau og en Lucas Andersen type og det ville se lovende ud og gøre os vel til sikker Top 6 hold. Så ville vi endda stå der med en fundament for et hold som kan angribe toppen i de næste år.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      AJA har kun kontrakt er halvt år mere, tror jeg. Tverskov kunne også rykkes op på midtbanen i den en eller anden kamp hvis han ikke sælges. De unge bruger nok tid hvor Østrøm kan også spille vb og hvem ved hvad sker med Obbekjlr med den interesse der var fra PL.
      Hent Daniel hjemme. De unge kan læne sig op, vi får en rigtig god CF og en kulturbærer med ham
      Daniel, en angriber på Bashkims niveau og en Lucas Andersen type og det ville se lovende ud og gøre os vel til sikker Top 6 hold. Så ville vi endda stå der med en fundament for et hold som kan angribe toppen i de næste år.
      AJA har kontrakt 2 år mere så vidt jeg ved

      Vil bare gerne af med dyre fyld spillere der ikke er væsentlig bedre end de unge vi har så vi netop har råd til de rigtige gode profiler i Bash/Lucas klassen hvis det altså er muligt at hente sådanne spillere mere

      For er vi ikke allerde der hvor vi har set nok til 16 årige Breum, 17 årige Østrøm og Fenger på 18 til at give dem en 4-5 årig senior kontrakt og satse på dem?
      Ingen grund til at hente spillere som Oli,AJA,Opondo og andre 1. Div spillere til at være backups som de 3 nok bliver i den kommende sæson

      Ligner ikke at JM har den store fidus til Obbekjær

      Comment


        [

        Ligner ikke at JM har den store fidus til Obbekjær[/QUOTE]

        Det er vel lidt for tidligt at konkludere endnu. Obbekjær er midterforsvar og kun midterforsvar. Han kan ikke gå ud og dække en back. Der er Østrøm lidt mere atletisk og kan bedre stå den. Men han er bestemt ikke venstre back i mine øjne. Han er jo også højrebenet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          [

          Ligner ikke at JM har den store fidus til Obbekjær
          Det er vel lidt for tidligt at konkludere endnu. Obbekjær er midterforsvar og kun midterforsvar. Han kan ikke gå ud og dække en back. Der er Østrøm lidt mere atletisk og kan bedre stå den. Men han er bestemt ikke venstre back i mine øjne. Han er jo også højrebenet. [/QUOTE]

          Måske. Men hvis han havde fidus til ham havde han 100% spillet meget mere med alle de skader. Men ellers enig

          Comment


            Daniel Høegh er selvfølgelig velkommen (især som kulturbærer), men det kræver simpelthen afgang, hvem det så skal være, det er nok et mest et spørgsmål om hvem der kunne komme et bud på.

            Derudover ser jeg størst behov for en venstremidt, der er venstrebenet.

            Sabbi kommer.

            Ellers tror jeg ikke vi skal gøre ret meget. Der skete så meget i vinters, vi er først ved at finde os selv, plus nogen af de skadede som Drachmann og Lieder kan forhåbentlig bidrage.

            De unge vi har brugt af nød, har vist meget.

            Holdet som det er nu, er først ved at finde sine egne ben.

            Så jeg ønsker et roligt vindue med 1-2 tilgange. Daniel, hvis nogen smutter, samt en venstremidt (Mathias Rasmussen).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Daniel Høegh er selvfølgelig velkommen (især som kulturbærer), men det kræver simpelthen afgang, hvem det så skal være, det er nok et mest et spørgsmål om hvem der kunne komme et bud på.

              Derudover ser jeg størst behov for en venstremidt, der er venstrebenet.

              Sabbi kommer.

              Ellers tror jeg ikke vi skal gøre ret meget. Der skete så meget i vinters, vi er først ved at finde os selv, plus nogen af de skadede som Drachmann og Lieder kan forhåbentlig bidrage.

              De unge vi har brugt af nød, har vist meget.

              Holdet som det er nu, er først ved at finde sine egne ben.

              Så jeg ønsker et roligt vindue med 1-2 tilgange. Daniel, hvis nogen smutter, samt en venstremidt (Mathias Rasmussen).
              Jeg er 100% overbevist om at hvis vi ikke minimum får 1 klasse angriber ind kan vi også godt vinke farvel til Top 6 næste sæson.

              Og syntes ikke vi skal hente MR til venstre midt når vi har Frø,Opondo,Sander,Breum osv. MR vil ikke bibringe noget ekstra ift dem

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg er 100% overbevist om at hvis vi ikke minimum får 1 klasse angriber ind kan vi også godt vinke farvel til Top 6 næste sæson.

                Og syntes ikke vi skal hente MR til venstre midt når vi har Frø,Opondo,Sander,Breum osv. MR vil ikke bibringe noget ekstra ift dem
                Top 6 bliver svært, enig.

                Jeg mangler at se en skadesfri Lieder. Jeg vil medgive, at han aldrig brød helt igennem i Sønderjyske, jeg er dog "pjattet" med ham som type. En klassespiller er altid velkommen, men som ved Daniel Høegh, så vil det kræve en afgang. I dette tilfælde Sander eller Jebali. Jeg vil ikke give op på Fenger og Hylle. De skal have deres halve timer en gang imellem.

                Dem du nævner som venstre midt, der synes jeg de giver for lidt bredde i banen. Måske Sander, men han er godt nok helt væk pt. Om Mathias Rasmussen er svaret. Det kunne være så mange, han er kun nævnt fordi han vil væk. Vil bare gerne have en, der har det som favoritplads.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Måske. Men hvis han havde fidus til ham havde han 100% spillet meget mere med alle de skader. Men ellers enig
                  Måske, men netop i midterforsvaret har vi jo qua 4-4-2 kunnet spille med normale startere igennem hele perioden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                    Top 6 bliver svært, enig.

                    Jeg mangler at se en skadesfri Lieder. Jeg vil medgive, at han aldrig brød helt igennem i Sønderjyske, jeg er dog "pjattet" med ham som type. En klassespiller er altid velkommen, men som ved Daniel Høegh, så vil det kræve en afgang. I dette tilfælde Sander eller Jebali. Jeg vil ikke give op på Fenger og Hylle. De skal have deres halve timer en gang imellem.

                    Dem du nævner som venstre midt, der synes jeg de giver for lidt bredde i banen. Måske Sander, men han er godt nok helt væk pt. Om Mathias Rasmussen er svaret. Det kunne være så mange, han er kun nævnt fordi han vil væk. Vil bare gerne have en, der har det som favoritplads.
                    Jeg er ikke enig i at vi behøver deciderede fløjspillere på begge kanter, og Sabbi bliver det vel på højrekanten. Synes Frø har spillet nogle af sine bedste kampe med udgangspunkt i venstresiden. Det er selvfølgelig fint at have et decideret fløjalternativ, men ser det ikke som førsteprioritet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      [


                      Det er vel lidt for tidligt at konkludere endnu. Obbekjær er midterforsvar og kun midterforsvar. Han kan ikke gå ud og dække en back. Der er Østrøm lidt mere atletisk og kan bedre stå den. Men han er bestemt ikke venstre back i mine øjne. Han er jo også højrebenet.
                      Godt muligt at han er højrebenet. Har set ham spille med U19 på vores højre side. Men torsdag kom han ind for Jørgen og overtog venstre side. Men uafhængigt om højre eller venstre side så kan han spille på backpositionen.

                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Jeg er ikke enig i at vi behøver deciderede fløjspillere på begge kanter, og Sabbi bliver det vel på højrekanten. Synes Frø har spillet nogle af sine bedste kampe med udgangspunkt i venstresiden. Det er selvfølgelig fint at have et decideret fløjalternativ, men ser det ikke som førsteprioritet
                        Ikke som sådan uenig, men frygter for det samlede defensive niveau med Jørgen og Frø i venstresiden (i en 4-4-2). Jeg vil helst have Frø og Jebali til at slås om pladsen bag Lieder (Fenger, Hylle, Sander) og så have Sabbi og en venstre kant, men ja, det er nuancer. Svaret ligger i om vi bibeholder 4-4-2 som nu eller går i noget 4-3-3/4-5-1, jeg håber det sidste. Synes vi har alle brikker bortset fra Venstre kant.
                        Last edited by Polle; 20-06-2020, 08:27.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Tusind tak, Chuck. Kommer til Fyn den 30.6. til 8.7. om morgenen med sønnen. Vi er på campingpladsen men det passer ikke med hjemmekampe, desværre. :-(
                          Men når play-off-kampe bliver fastlagt så vil jeg sætte alt på at komme til hjemmekampen.
                          Og en Rottweiler, det lyder rigtig fint. Elsker hunde (og hunde kan lude mig også:-)) og vi har også en rigtig livlig shepherd-mix. :-)
                          Selv tak, men tilbuddet står - ekstra-bilen ryger dog til salg, så jeg ved ikke hvor længe jeg har den

                          Og nu skrev jeg godt nok Rottweiler, men også verdens mindste - bedre kendt som en ret grim Chihuahua, der tror han skal styre hele kvarteret

                          Men helt generelt, så sig til når/hvis det er - jeg er sgu nok ikke den eneste som kan/vil hjælpe, når det er muligt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                            Selv tak, men tilbuddet står - ekstra-bilen ryger dog til salg, så jeg ved ikke hvor længe jeg har den

                            Og nu skrev jeg godt nok Rottweiler, men også verdens mindste - bedre kendt som en ret grim Chihuahua, der tror han skal styre hele kvarteret

                            Men helt generelt, så sig til når/hvis det er - jeg er sgu nok ikke den eneste som kan/vil hjælpe, når det er muligt

                            Verdens mindste Rottweiler! Jeg vil være støvler for at beskytte mine ben.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Daniel Høegh er selvfølgelig velkommen (især som kulturbærer), men det kræver simpelthen afgang, hvem det så skal være, det er nok et mest et spørgsmål om hvem der kunne komme et bud på.

                              Derudover ser jeg størst behov for en venstremidt, der er venstrebenet.

                              Sabbi kommer.

                              Ellers tror jeg ikke vi skal gøre ret meget. Der skete så meget i vinters, vi er først ved at finde os selv, plus nogen af de skadede som Drachmann og Lieder kan forhåbentlig bidrage.

                              De unge vi har brugt af nød, har vist meget.

                              Holdet som det er nu, er først ved at finde sine egne ben.

                              Så jeg ønsker et roligt vindue med 1-2 tilgange. Daniel, hvis nogen smutter, samt en venstremidt (Mathias Rasmussen).
                              Daniel H som kulturbærer, helt enig. Manden har ikke spillet en hel kamp i denne sæson, så lad os udnævne ham til OB ambassadør, hvis han ikke allerede er det. Vi skal ikke have flere ældre, skrøbelige spillere til vores overfyldte skadeslazaret, heller ikke selv om han var god engang.
                              mvh pnl

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Nej. Jeg har også haft lejlighed til at se kampen i dag. Synes vi starter en smule nervøst ud, men da først vi får scoret, så er vi i fuld kontrol. Synes det var nemt at se at vi selvfølgelig var godt forberedt på Eske og AK, som var rimelig usynlige. Udover dem har de ikke noget særligt offensivt når Bah ikke er med.
                                Men ja sindssygt fedt at se Fenger oppe foran styre førstepresset og være totalt skånet for respekt i duellerne imod de store stoppere. Han har god fart, er ok fysisk stærk og så er han kommet til chancer i alle sine optrædender indtil videre. Ham glæder jeg mig til at følge. Fedt at se Frø være vores frække og kreative pift i offensiven. Og så er det fedt bare at skifte en ung Østrøm ind på backen det sidste kvarter og se ham løse det uden problemer. Der er krummer i de her unge drenge.
                                intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Var vi kommet i top 6 og havde haft en ligeså skadesramt trup, så de her unge skulle kastes for de helt store løver, så havde de sgu nok heller ikke tanket den selvtillid de får via kampe som igår. Jeg tror det er rigtig sundt at de får værdifuld superligaerfaring imod de næstbedste hold, inden de skal ud og tage næste skridt
                                Jeg har liket dit opslag, fordi det er godt.

                                Men så skammende ser top 6 sgu da heller ikke ud til at være.

                                Jeg tror sagtens vi kunne have spillet med i kampene med den kampklare spillertrup vi har pt.

                                Comment

                                Working...
                                X