Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 18.6.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Måske ikke så meget i går hvor Frø var rykket frem i banen men fremover. Jebali må formodes at skulle have flere chancer og fra næste sæson har vi også Sabbi, så jeg ser ikke ligefrem meget plads til et eksperiment om at få Opondo til at blive en brugbar spiller. Jeg undrer mig stadig over hvad baggrunden for Opondo købet er. Hvad er det man har set i ham, mente man virkelig at her var en spiller som ville blive bedre end Greve, Eske eller andre af vores egne som strategien jo fortæller vi skal satse på.
    Det er i det hele taget mærkeligt at se Opondo for tiden. Han kiksede at ramme bolden flere gange i går, på påfaldende klodset vis. Han så fin ud teknisk i Vendsyssel.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

      Jeg stemmer for stemningstribune på langsiden :p

      Ved godt det ikke sker, men kunne det lade sig gøre, så burde man i det mindste lave det på tribunen overfor Richard Møller Nielsen tribunen. 8 ud af 10 kampe føler man jo nærmest man står og synger ind i en mur af vind, da vinden næsten altid kommer den vej.

      kan huske dengang der var boycot af stiften, der stod vi på modsatte tribune. Selvom det faktisk ikke var vores bedste dag på tribunen, så var der flere fra langsiden der berettede om, at vi gik meget bedre igennem.

      Nå men det sker nok ikke. Bare lige nogle tanker :)
      Helt enig! Kan stadig huske den kamp mod Viborg. Som udgangspunkt tænker jeg det kun er godt, hvis de stemningsskabende fans står på langsiden. Flere kan måske blive gejlet med i sang osv.
      Stiften kan så blive et mere børnevenlig område. Win win i mine øjne

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

        Helt enig! Kan stadig huske den kamp mod Viborg. Som udgangspunkt tænker jeg det kun er godt, hvis de stemningsskabende fans står på langsiden. Flere kan måske blive gejlet med i sang osv.
        Stiften kan så blive et mere børnevenlig område. Win win i mine øjne
        Det ville nok ikke fungere særlig godt sikkerhedsmæssigt, såfremt udefansene stadig er placeret i venstre hjørne på 3F-tribunen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

          Helt enig! Kan stadig huske den kamp mod Viborg. Som udgangspunkt tænker jeg det kun er godt, hvis de stemningsskabende fans står på langsiden. Flere kan måske blive gejlet med i sang osv.
          Stiften kan så blive et mere børnevenlig område. Win win i mine øjne
          Når, vi står hvor vi står. Og det er RMN. Og det fylder vi fint. Og så må langsiden bare være med så hele stadion kommer i gang. F*ck, jeg savner stadion så meget og kamptidspunkter af de sidste kampe i puljen tillader desværre ikke at være med for mig og sønnen. Måske når vi spiller de play-off-kampe derefter er der en chance for sønnen og mig, vi vil se. Jeg håber. Men må sige: I klarede det rigtig godt uden os i går!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Når, vi står hvor vi står. Og det er RMN. Og det fylder vi fint. Og så må langsiden bare være med så hele stadion kommer i gang. F*ck, jeg savner stadion så meget og kamptidspunkter af de sidste kampe i puljen tillader desværre ikke at være med for mig og sønnen. Måske når vi spiller de play-off-kampe derefter er der en chance for sønnen og mig, vi vil se. Jeg håber. Men må sige: I klarede det rigtig godt uden os i går!
            Andreas, du er altid velkommen til at slå på tråden, når du ved hvornår I skal herop - om det så er lidt transport-logistik, eller hvad ved jeg.

            Har pt. en bil for meget, og kan også have jer overnattende

            Håber ikke I er allergisk over for hunde, da jeg deler huset med verdens mindste Rottweiler

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

              Du kan bare samle nogle og stå på modsatte tribune, så der kommer lyd fra begge ender ;-)

              Men set ud fra fanscenens nuværende størrelse, er det nok bedre at lægge kræfter i én tribune og få den op på topniveau først.
              Var også mest bare et tænkt eksempel :) Der er sikkert en masse grunde til vi har stemningsområde hvor vi har, og det bakker jeg generelt op om. Men med det åbne stadion vi har, så står vi i mine øjne forkert :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                Andreas, du er altid velkommen til at slå på tråden, når du ved hvornår I skal herop - om det så er lidt transport-logistik, eller hvad ved jeg.

                Har pt. en bil for meget, og kan også have jer overnattende

                Håber ikke I er allergisk over for hunde, da jeg deler huset med verdens mindste Rottweiler
                Tusind tak, Chuck. Kommer til Fyn den 30.6. til 8.7. om morgenen med sønnen. Vi er på campingpladsen men det passer ikke med hjemmekampe, desværre. :-(
                Men når play-off-kampe bliver fastlagt så vil jeg sætte alt på at komme til hjemmekampen.
                Og en Rottweiler, det lyder rigtig fint. Elsker hunde (og hunde kan lude mig også:-)) og vi har også en rigtig livlig shepherd-mix. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Andreas, du er altid velkommen til at slå på tråden, når du ved hvornår I skal herop - om det så er lidt transport-logistik, eller hvad ved jeg.

                  Har pt. en bil for meget, og kan også have jer overnattende

                  Håber ikke I er allergisk over for hunde, da jeg deler huset med verdens mindste Rottweiler
                  Det er sgu klasse Chuck

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Fra OB.dk:
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/reakti...-soenderjyske/
                    Tverskov:
                    " Vi var meget overraskede over, hvor højt vi kunne høre fansene i dag. Vi havde hørt, der ville komme en 2-300 hundrede, men der var lyd på dem, der var der. Det kunne vi høre allerede i opvarmningen. Og hvis vi kunne høre dem, så er jeg sikker på, at SønderjyskE-spillerne også kunne. Det rykkede sindssygt meget, og det var virkelig imponerende."


                    Skjelvik:
                    "Det er svært at sige, hvor meget jeg mangler for at være på 100 procent, men jeg nærmer mig. Måske 10 procent mere. Jeg kan spille lidt overalt – det handler bare om, hvor træneren vil have mig."
                    Det lyder lovende og viser den rigtige attitude

                    Super indsats af Jørgen S på venstrekanten så længe kræfterne rakte. Vild hælaflevering til Kløves 2-0 scoring. Med dette niveau bliver han en mere end fuldgod erstatning for Jakob B L.
                    mvh pnl

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                      Det er i det hele taget mærkeligt at se Opondo for tiden. Han kiksede at ramme bolden flere gange i går, på påfaldende klodset vis. Han så fin ud teknisk i Vendsyssel.
                      Der mangler ihvertfald rigtigt meget timing i de ting han foretager sig, men det kræver selvfølgelig også noget kontinuerlig spilletid hvad han i den grad har manglet. Jeg er genrelt påpasselig med at dømme spillere ude på baggrund af spredt spilletid og indhop på forskellige positioner. Det sagt bliver han også nød til at gribe chancen når ham får den, og det synes jeg ikke han gjorde igår. Lidt ærgerligt for han bringer en masse god energi, og fylder lidt mere i presspillet synes jeg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Skal retfærdigvis nævnes at Sønderjydke også havde en del skader og Bah i karantæne men det gør ikke glæden mindre. Vi stiller med et hold med mange af vores unge knægte i en virkelig vigtig kamp hvor sønderjyske skulle forsøge at udligne vores pointscore. At se knægtene klare presset og vaske pletten fra SIF væk varmer virkelig meget og jeg bliver bare vildt glad i låget over det er dem som udgør så stor en del af det hold som rejser sig igen.
                        Havde faktisk ikke på et eneste tidspunkt efter vi kom på 2-0 følelsen af at sønderjydske ville komme tilbage i kampen. Eneste nervøse trækninger kom når Mande skulle ud i feltet
                        Nej. Jeg har også haft lejlighed til at se kampen i dag. Synes vi starter en smule nervøst ud, men da først vi får scoret, så er vi i fuld kontrol. Synes det var nemt at se at vi selvfølgelig var godt forberedt på Eske og AK, som var rimelig usynlige. Udover dem har de ikke noget særligt offensivt når Bah ikke er med.
                        Men ja sindssygt fedt at se Fenger oppe foran styre førstepresset og være totalt skånet for respekt i duellerne imod de store stoppere. Han har god fart, er ok fysisk stærk og så er han kommet til chancer i alle sine optrædender indtil videre. Ham glæder jeg mig til at følge. Fedt at se Frø være vores frække og kreative pift i offensiven. Og så er det fedt bare at skifte en ung Østrøm ind på backen det sidste kvarter og se ham løse det uden problemer. Der er krummer i de her unge drenge.
                        intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Var vi kommet i top 6 og havde haft en ligeså skadesramt trup, så de her unge skulle kastes for de helt store løver, så havde de sgu nok heller ikke tanket den selvtillid de får via kampe som igår. Jeg tror det er rigtig sundt at de får værdifuld superligaerfaring imod de næstbedste hold, inden de skal ud og tage næste skridt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Nej. Jeg har også haft lejlighed til at se kampen i dag. Synes vi starter en smule nervøst ud, men da først vi får scoret, så er vi i fuld kontrol. Synes det var nemt at se at vi selvfølgelig var godt forberedt på Eske og AK, som var rimelig usynlige. Udover dem har de ikke noget særligt offensivt når Bah ikke er med.
                          Men ja sindssygt fedt at se Fenger oppe foran styre førstepresset og være totalt skånet for respekt i duellerne imod de store stoppere. Han har god fart, er ok fysisk stærk og så er han kommet til chancer i alle sine optrædender indtil videre. Ham glæder jeg mig til at følge. Fedt at se Frø være vores frække og kreative pift i offensiven. Og så er det fedt bare at skifte en ung Østrøm ind på backen det sidste kvarter og se ham løse det uden problemer. Der er krummer i de her unge drenge.
                          intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Var vi kommet i top 6 og havde haft en ligeså skadesramt trup, så de her unge skulle kastes for de helt store løver, så havde de sgu nok heller ikke tanket den selvtillid de får via kampe som igår. Jeg tror det er rigtig sundt at de får værdifuld superligaerfaring imod de næstbedste hold, inden de skal ud og tage næste skridt
                          Meget enig. Håber på vi hurtigt er reddet os så de unge kan aflaste de ældre så vi står med en fit trup til kval kamp(e), selvom jeg har svært ved at se os have niveau til at kvalificere os.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Meget enig. Håber på vi hurtigt er reddet os så de unge kan aflaste de ældre så vi står med en fit trup til kval kamp(e), selvom jeg har svært ved at se os have niveau til at kvalificere os.
                            De unge, fynboerne og profilerne om et års tid

                            Oliver Christensen
                            Ryan Obbe Kasper Jørgen
                            Sabbi JJ Ibra Breum
                            Frøkjær
                            Fenger

                            Bænk: Bernat, Hyllegaard, Vestergaard,Østrøm, Jebali, Sander og Aron. Tverskov er nok solgt inden

                            Nok ikke et hold til Top 6, men et hold man kunne identificere sig med. Breum og Østrøm er unge men har begge nogle spidskompencer som gør at de i løbet af 1-2 år godt kan etablere sig omkring start 11 hvis man satsede på de unge.

                            Vi har masser af talent på vej men for lidt RIGTIG gode spillere til at læne sig op ad. Alt for meget lala fyld der hæver fede checks

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              De unge, fynboerne og profilerne om et års tid

                              Oliver Christensen
                              Ryan Obbe Kasper Jørgen
                              Sabbi JJ Ibra Breum
                              Frøkjær
                              Fenger

                              Bænk: Bernat, Hyllegaard, Vestergaard,Østrøm, Jebali, Sander og Aron. Tverskov er nok solgt inden

                              Nok ikke et hold til Top 6, men et hold man kunne identificere sig med. Breum og Østrøm er unge men har begge nogle spidskompencer som gør at de i løbet af 1-2 år godt kan etablere sig omkring start 11 hvis man satsede på de unge.

                              Vi har masser af talent på vej men for lidt RIGTIG gode spillere til at læne sig op ad. Alt for meget lala fyld der hæver fede checks
                              Det er vel også der JJT skal skydes af? Men ja der er spændende spillere på vej op, så det kunne dælme være fedt, hvis vi kunne ramme 1-2 spillere i bash-klassen de kan læne sig op af. At få en som DH hjem ville blandt andet være guld til sådan en flok unge spillere, som drømmer om de ting en mand som ham har oplevet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Det er vel også der JJT skal skydes af? Men ja der er spændende spillere på vej op, så det kunne dælme være fedt, hvis vi kunne ramme 1-2 spillere i bash-klassen de kan læne sig op af. At få en som DH hjem ville blandt andet være guld til sådan en flok unge spillere, som drømmer om de ting en mand som ham har oplevet.
                                Jeg vil rigtig rigtig gerne have DH hjem, men så helst et par offensive profiler. Vi har også sygt mange centrale forsvarsspillere næste sæson hvis ingen sælges.
                                Tverskov,KL,AJA,Marco,Obbe,Vestergaard,Østrøm og et par stykker mere som til nøds kunne være backups. Aaaalt for mange i en 4-4-2

                                Comment

                                Working...
                                X