Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-SDJ

    Farcen vil ingen ende tage

    https://fyens.dk/artikel/vanvittige-...æning-i-nyborg

    Kasper Larsen og JJ skadet til dagens træning

    #2
    Av av. stakkels Sabbi, må håbe for ham at han har en nedryknings klausul.
    Håber det ikke er alvorligt, men er altid bekymret når JJT er væk, så forsvinder en del af kvaliteten i vores opspil. Selvom han ikke var prangende mod SIF, men det var der jo der var

    Comment


      #3
      Gad vide om han er blevet skadet efter dette interview?

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-ska...revanchere-os/

      Spændende at se om Jebali kommer med i truppen. Han har trænet med nogle dage nu

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Farcen vil ingen ende tage

        https://fyens.dk/artikel/vanvittige-...æning-i-nyborg

        Kasper Larsen og JJ skadet til dagens træning
        Nej, nej, nej, hvad er det hvad sker der????
        Det kan vel ikke være tilfældigheder, der skal være noget galt med træningsdosering, fysioterapeuter, den medicinske afdeling. Det er ja forfærdeligt.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Nej, nej, nej, hvad er det hvad sker der????
          Det kan vel ikke være tilfældigheder, der skal være noget galt med træningsdosering, fysioterapeuter, den medicinske afdeling. Det er ja forfærdeligt.
          Den fynske forbandelse

          Comment


            #6

            Men her ser det ud som JJ er klar og de skriver det var efter træningen:
            OB TV tog en snak med Jens Jakob Thomasen efter onsdagens træning, og for ham er der én ting i hovedet inden kampen mod SønderjyskE torsdag; vi skal ud og revanchere os! ⚪️⚽️
            #obdk #sldk #obsje https://t.co/MDK5scE61Y
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Men her ser det ud som JJ er klar og de skriver det var efter træningen:
              OB TV tog en snak med Jens Jakob Thomasen efter onsdagens træning, og for ham er der én ting i hovedet inden kampen mod SønderjyskE torsdag; vi skal ud og revanchere os! ⚪️⚽️
              #obdk #sldk #obsje https://t.co/MDK5scE61Y
              Mon ikke det bare er Fyens Stiftstidende der prøver at sælge avisen?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Mon ikke det bare er Fyens Stiftstidende der prøver at sælge avisen?
                Håber det. Ellers ville det være helt galt.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Farcen vil ingen ende tage

                  https://fyens.dk/artikel/vanvittige-...æning-i-nyborg

                  Kasper Larsen og JJ skadet til dagens træning
                  Der er utvivlsomt ikke trænet hårdt fysisk i dag, så det kan ikke være derfor.

                  Comment


                    #10
                    Hejsa
                    Jeg har været så "heldig" at få en billet til kampen mod Sønderjyderne. Jeg er desværre forhindret pga. arbejde. Nogle som er interesseret ?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                      Hejsa
                      Jeg har været så "heldig" at få en billet til kampen mod Sønderjyderne. Jeg er desværre forhindret pga. arbejde. Nogle som er interesseret ?
                      Jeg har også billet, men vil gerne have min kammerat med. Jeg har sendt pb.

                      Comment


                        #12
                        det er hermed din - hvis du så bare sørger for en sejr :-)

                        Comment


                          #13
                          Det her må være JMs skæbnekamp. Endnu et nederlag og fyringskortet må trækkes i håb om en chokeffekt. Omvendt kan en sejr næsten mane nedrykningstruslen i jorden, og man kan måske håbe lidt på en europa playoff, så bizart er det.

                          Bliver vanvittigt interessant at se hvordan holdet reagerer på mandagens blamage.

                          Comment


                            #14
                            Jeg vil gerne beholde JM i denne også næste sæsonen, lige meget hvad.

                            Kan ikke se en bedre træner nogen steder til OB.

                            Men giv ham penge så han kan lave hans OB,. så er bi også godt på vej, men tvivler på om TC's crew ved hvad der er bedste for OB.

                            De har trodsalt fejler siden 2009.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Jeg vil gerne beholde JM i denne også næste sæsonen, lige meget hvad.

                              Kan ikke se en bedre træner nogen steder til OB.

                              Men giv ham penge så han kan lave hans OB,. så er bi også godt på vej, men tvivler på om TC's crew ved hvad der er bedste for OB.

                              De har trodsalt fejler siden 2009.
                              Det er et fair synspunkt, jeg er nok bare ikke længere så overbevist om, at han er den rigtige længere, heller ikke på den lange bane.

                              Comment

                              Working...
                              X