Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Banansplit Se indlæg
    Er der nogle som gider at sparke til MH og få ham til vågne op????

    Ufatteligt han ikke kan se OB er i store problemer og er nedrykningstruet!!!

    Hold kæft en ledelse uden selvindsigt!!!!
    Altså. Han og de ved godt hvad situationen er. Han er bare dårlig til at kommunikere.

    Man kan ikke sige noget rigtigt i den her situation, men man kan sige det i varierende grad forkert.

    HVIS man havde haft en strategi, en retning, en basis at bygge på, så ville det være nemmere at kommunikere ud fra. Det har vi ikke - alt er helt tilfældigt, lige fra ansættelser over spillestil til problemhåndtering i den enkelte situation.

    Det betyder jo, at man ingen parametre har at vurdere Michelsen på ift. om han er den rette eller ej. Det bliver tilfældigt og op til mavefornemmelsen om han ryger - hvad skulle ellers kunne afgøre det?

    Comment


      MH siger JM også er træner på torsdag
      OBeliever

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Jacob Michaelsen gør det sgu godt i interviewet efter kampen
        Helt ærligt - han føler sig ikke fyringstruet, efter 1 sejr i 12 kampe - det vil jeg påstå er løgn. Han siger selvfølgelig kan han rette det op... han havde da en fantastisk chance i dag for at sætte tingene på plads, så selvfølgelig kan han da ikke rette noget op, det er for sent, tilliden på alle planer er væk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Omg Se indlæg

          Helt ærligt - han føler sig ikke fyringstruet, efter 1 sejr i 12 kampe - det vil jeg påstå er løgn. Han siger selvfølgelig kan han rette det op... han havde da en fantastisk chance i dag for at sætte tingene på plads, så selvfølgelig kan han da ikke rette noget op, det er for sent, tilliden på alle planer er væk.
          Holdet er skrøbeligt og tror faktisk de havde kunne hentet 0-2. Men 0-3 var dødsstødet.

          Comment


            Velskrevet af Leif - om ikke andet kan man glæde sig over flot sprog i den absurde situation: https://fyens.dk/artikel/det-skal-have-konsekvenser

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
              MH siger JM også er træner på torsdag
              Den del kan ikke hidse mig op, man fyre aldrig en træner i medierne efter en dårlig kamp - men at han kan udtale at han er så overbevist om at det her var en enlig svale og at vi finder melodien igen mod sønderjydske og henter 3 point der. Det er bare mangel på respekt for situationen. Selvfølgelig er der grænser for hvad man kan udtale, men der er altså ikke noget i vejen for at indrømme at vi befinder os i en alvorlig situation, i en tæt nedrykningspulje med et grotesk stort nederlag til ligaens absolut dårligste hold.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Omg Se indlæg

                Helt ærligt - han føler sig ikke fyringstruet, efter 1 sejr i 12 kampe - det vil jeg påstå er løgn. Han siger selvfølgelig kan han rette det op... han havde da en fantastisk chance i dag for at sætte tingene på plads, så selvfølgelig kan han da ikke rette noget op, det er for sent, tilliden på alle planer er væk.
                Det skal han jo sige. Og i øvrigt er det svært at sætte noget på plads, når adskillige spillere er ude med skader og lige så mange spillere, som er halvskadede. Vores sportsdirektørs interview var til gengæld knap så imponerende

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Velskrevet af Leif - om ikke andet kan man glæde sig over flot sprog i den absurde situation: https://fyens.dk/artikel/det-skal-have-konsekvenser
                  Roser du Leif

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Roser du Leif
                    Ja :-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                      Ja :-)
                      Nye tider

                      Comment


                        En gang pindsvin boldt ala OP mod Haderslev. Hvis Lyngby så ikke får 3 point mod sif,så er det dem der skal have dødsstødet med 4 point mod dem i de 2 kampe.
                        Last edited by tOrnBjerg; 15-06-2020, 20:49.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Den del kan ikke hidse mig op, man fyre aldrig en træner i medierne efter en dårlig kamp - men at han kan udtale at han er så overbevist om at det her var en enlig svale og at vi finder melodien igen mod sønderjydske og henter 3 point der. Det er bare mangel på respekt for situationen. Selvfølgelig er der grænser for hvad man kan udtale, men der er altså ikke noget i vejen for at indrømme at vi befinder os i en alvorlig situation, i en tæt nedrykningspulje med et grotesk stort nederlag til ligaens absolut dårligste hold.
                          Helt enig. Jeg føler næsten, at det er blevet en OB-classic. Hvor har man de sidste mange år stået, efter en af de utallige forfærdelige præstationer, og følt sig meget distanceret fra klubben. Kommunikationen har godt nok været et kæmpe problem, som kun understreget, når man hører MH udtale, at han er sikker på, at det er en enlig svale. Bevares, i topidræt skal man som regel have eller udvise en ukuelig tro på sig selv, men det der er alligevel på et plan, så det ikke engang virker bevidst eller strategisk, men bare dovent og arrogant.

                          Jo mere jeg tænker over det, så må der simpelthen være et eller andet i organisationen som gør, at kommunikationen er så ringe og har været det længe. En eller anden uoverensstemmelse mellem forventninger og realiteter et eller andet sted i kæden mellem Thorborg og spillerne.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Av, Tverskov talte ikke for JM.
                            Der kan man godt nok tolke ting meget forskelligt. Michelsen var da den sidste person på kloden, som Tverskov var utilfreds med i det interview der.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                              Der kan man godt nok tolke ting meget forskelligt. Michelsen var da den sidste person på kloden, som Tverskov var utilfreds med i det interview der.
                              Enig. Forstår heller ikke tOrnBjergs vurdering af det interview

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Velskrevet af Leif - om ikke andet kan man glæde sig over flot sprog i den absurde situation: https://fyens.dk/artikel/det-skal-have-konsekvenser
                                Jeg er enig så langt. Jeg har forsvaret JM frem til i dag, men når vi kommer herud, så er der simpelthen ikke mere at gøre for ham. Jeg synes det er fedt JM tager det som en mand og forsvarer spillerne til det sidste. Lars Olsen stod i en lignende situation efter kampen imod os og hang sine spillere ud. Det er JM heldigvis for god til, selvom han havde været i sin gode ret til det i dag. Det er bare ikke nok at være en god kommunikation og sige de rigtige ting, når man har mistet grebet. Ja vi spiller en dårlig første halveg, men slet ikke så dårlig at vi lave panikudskiftninger. Det var få ting, som skulle rettes i arbejdet uden bold og så kunne vi snildt komme tilbage. Jeg synes stadig vi havde løsningerne når vi var på bolden, og SIF's defensiv var sågar i gavehumør. I stedet laver han de her vanvidsudskiftninger og får et hold på banen uden en idé om, hvordan opgaven skal gribes and. Det er for mig den mest direkte inddirekte måde at fortælle at man har mistet grebet om sit hold. farvel JM og tak for den ene sæson du gav nogen af os et lille håb om at vi var på vej den rigtige vej.

                                Comment

                                Working...
                                X