Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
    Selvom det kan være fristende at se nedrykning som en mulighed for at starte på en frisk, så kan jeg ikke lade være med at tænke på de HSV-fans, der også var af samme holdning efter adskillige år i nedrykningskamp, og bare ville ned og starte på en frisk. De rykkede ikke op i første forsøg og selv nu ligger de kun til oprykning, fordi deres konkurrenter har været endnu dårligere end dem selv. Og sådan en skæbne kan jeg godt frygte; at 1. division bliver kviksand for os

    EDIT: HSV har også haft/har stadig en rigmand, som har tradition for at blande sig i det sportslige (fx spillerindkøb), hvis jeg husker rigtigt
    Enig! Det er skrækeksemplet. Jeg har gennem mange år set kampe med HSV, og de minder på mange måder om OB. En stor by (Odense stor i DK), men en klub med en endnu større selvforståelse - hvor man ikke har set, at andre har overhalet en med længder gennem de seneste år. Hovmod står for fald ...

    Comment


      Målscoren er jo snart væk

      Comment


        Skandaløst

        Comment


          6-0 nu tror jeg squ JM selv siger op, det ville jeg gøre....

          Comment


            jeg ville gå over til MH, erklære min afgang og så bare forlade stadion og lægge klubben bag sig

            Comment


              Mon de har nummeret på Zorninger? JM overlever ikke den her. Det tror jeg simpelthen ikke på.

              Comment


                Kan de skadede spillere faktisk have været imod noget af det JM har sagt/gjort til træninger (før og efter Corona)?

                Så de faktisk ikke er skadede, men gjort det af JM?

                Ved det er søgt men OB kan jo nemt kalde dem skadet da man ikke må oplyse noget.

                Og har de en kontrakt hvor de ikke må tale så er det jo nemt?

                Comment


                  Forum er virkelig langsomt her hos mig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                    Forum er virkelig langsomt her hos mig
                    Ja, det er helt galt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Kan de skadede spillere faktisk have været imod noget af det JM har sagt/gjort til træninger (før og efter Corona)?

                      Så de faktisk ikke er skadede, men gjort det af JM?

                      Ved det er søgt men OB kan jo nemt kalde dem skadet da man ikke må oplyse noget.

                      Og har de en kontrakt hvor de ikke må tale så er det jo nemt?
                      Næppe, så ville MH jo udstille sig selv som impotent.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Ja, det er helt galt.
                        Cyber angreb fra Thorborg :P

                        Comment


                          Selvfølgelig koger forum. Idag blev tæppet revet væk, og vi får set Jesper Hansens sande arbejde, truppens sande tilstand, nu står det klart for enhver hvor stor en katastrofe OB er blevet styret til. Nu gad jeg godt se den person forsvare Jesper Hansen og snakke om "nuancer" og kalde forums kritik for skraldespandssnak.....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                            Enig! Det er skrækeksemplet. Jeg har gennem mange år set kampe med HSV, og de minder på mange måder om OB. En stor by (Odense stor i DK), men en klub med en endnu større selvforståelse - hvor man ikke har set, at andre har overhalet en med længder gennem de seneste år. Hovmod står for fald ...
                            Helt enig. HSV og OB ligner hinanden skræmmende meget på mange måder, blandt andet dem, du rigtigt nævner. HSV havde faktisk også en ok sæson med udmærket afstand til nedrykningsstregen, inden de rykkede ned i. Det var en enlig svale for dem, såvel som vores femteplads var - selvom jeg medgiver, at lige denne sammenligning er at trække den lidt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                              AGF blev da bestemt ikke bedre, og rykkede da ned flere gange efter den første tur. Det er lidt søgt at sige at et nedrykning for efterhånden mange år siden, har gjort dem godt. Esbjerg er jo det samme. Kæmpe elevator hold, som jo måske igen må ned. Randers kan vi måske diskutere. Men jeg kan aldrig se, at det ville være godt for os, i forhold til det sted vi er nu.
                              AGFs seneste nedrykning har da ført til en meget positiv udvikling både økonomisk og sportsligt. Gennem 90erne og 00erne var AGF nærmest notorisk på afgrundens rand økonomisk og leverede store underskud hvert år. Nu har man rent faktisk fået en sund økonomi, oven på den udskiftning man lavede ved seneste nedrykning, og man udvikler sig hele tiden kommercielt. Sportsligt har det også ført til klare forbedringer, en pokalfinale for første gang siden 96, og nu ser det ud til at blive til medaljer også for første gang siden 90erne.

                              Esbjerg kom op med et kuld af unge egenudviklede spillere, blev nr. 4, vandt Pokalen, kvalificerede sig til EL-gruppespillet, gik gudhjælpemig videre fra gruppen, og solgte spillere for en masse penge. At man så i de følgende år træffede tåbeligt beslutninger ændrer jo ikke på, at det i den grad havde en positiv effekt for Esbjerg.

                              Vi kan ikke vide, hvad en nedrykning præcist fører til, men alt hvad der kan ændre drastisk ved beslutningsstrukturene i OB, inklusiv at få Thorborg længere væk fra den daglige ledelse og føre til ansættelse af nogle visionære sportslige ledere: "Det hilser jeg meget velkomment", som en af seneste kompetente og visionære OB-ledere engang udtalte.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                                Forum er virkelig langsomt her hos mig
                                A L T virker laaaaaaaaaangsomt for mig

                                Comment

                                Working...
                                X