Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det synes jeg seriøst ikke man bør overveje, med mindre man har en meget overbevisende kandidat der kan overtage. Jeg kan i det mindste give Michelsen, at han virker ærlig omkring vores udfordringer, og at han forsøger at ændre og ikke er fanget i sit eget koncept, som Kent var det.

    Man burde seriøst overveje hele strukturen omkring det sportslige setup og måden beslutninger bliver truffet på. Det starter med, at det der sportslige udvalg bliver opløst, og at man ansætter en sportschef/direktør med klare kompetencer og beslutningskraft, som kan være med til at definere en klar stil, som vi kan caste vores spillere og trænere efter, så vi undgår den her slingrekurs og stilforvirring.

    Det hjælper os selvfølgelig ikke på kort sigt, men det tror jeg generelt ikke der er meget der gør, med mindre at Michelsen har tabt truppen helt, ala LO i Esbjerg.
    Jeg er som udgangspunkt heller ikke fan af trænerfyring da det er helt åbenlyst at vores problemer primært ligger højere oppe i organisationen. Det er bare dybt pinligt det der foregår lige nu mod Silkeborg og nedrykning er en kæmpe stor mulighed. Og vi ved bare af erfaring at trænerfyring er et af de ledelsesmæssige greb NT plejer at gribe til når hans egne ledelsesmæssige fejl bliver udstillet.
    Men nej jeg kan ikke se nogen træner (realistiske bud) jeg lige nu hellere vil have i OB end JM.

    Comment


      Selvom det kan være fristende at se nedrykning som en mulighed for at starte på en frisk, så kan jeg ikke lade være med at tænke på de HSV-fans, der også var af samme holdning efter adskillige år i nedrykningskamp, og bare ville ned og starte på en frisk. De rykkede ikke op i første forsøg og selv nu ligger de kun til oprykning, fordi deres konkurrenter har været endnu dårligere end dem selv. Og sådan en skæbne kan jeg godt frygte; at 1. division bliver kviksand for os

      EDIT: HSV har også haft/har stadig en rigmand, som har tradition for at blande sig i det sportslige (fx spillerindkøb), hvis jeg husker rigtigt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Jebali er ikke i truppen og Svendsen er vores topscorer...... hvem er bedre, som vi kan hente ind
        Aner det ikke....men vi mangler noget kvalitet deroppe

        Comment


          Nu ryger han...

          Comment


            Der er kun 4 på banen lige nu der var med i truppen sidste sæson...

            Comment


              Jammerligt OB

              Comment


                Hahaha hold kæft den værste ydmygelse i min OB tid

                Comment


                  Når Holsten scorer så er den HELT gal

                  Comment


                    Skandale. Mon ikke træneren bliver udpeget som syndebuk, ligesom vi plejer.

                    Comment


                      mindblown .. vi er lort

                      Comment


                        JM bliver fyret nu...selvom jeg er enig med flere af jer, som mener, at det ikke vil løse noget, og at vores problemer bunder i inkompetente sportsdirektører og en ejer, der ikke forestår sig på fodbold. Jeg kan ikke se for mig, hvem der skulle gøre det bedre end JM lige nu

                        Comment


                          De skal godt nok komme ud med ild i øjnene på torsdag.

                          Comment


                            De er også skide heldige Silkeborg. Men sød hævn for Kent Nielsen der var sur over at blive fyret i Odense.

                            Comment


                              Kom lige hjem fra fodboldtrænig kun for at se SIF score femte mål. Det er ja vild latterligt hvad forsvaret leverer der! Så smider vi ikke kun de tre point men også vores målforskel. Guder det ikke mere, det er bare utroligt sindsygt latterligt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Muligvis lavpunktet de sidste 10 år.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X