Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den fysiske træning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Jeg kan heller ikke finde noget om en analytiker hos OB, men på Patrick Harboe’s linkedin beskriver han sig selv som transitionstræner og analytiker. Hvis han er OBs analytiker er det lidt let købt af JM (grænsende til en hvid løgn) at sælge det som om OB har ansat en tranistionstræner og en analytiker.

    i forhold til kosten tænker jeg ikke at OB har en diætist ansat, men at der er tale om klubbens nye (2019) chefkok. https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-che...dnu-staerkere/

    På OB.dk står Kenneth Philipsen listet som memtaltræner under akademiets personale. Om han også arbejder med superligatruppen ved jeg ikke.

    at vi har opgraderet træningsfaciliteterne så vi ny kan styrketræne i egne omgivelser (wow), at vi har en chefkok ansat og en u19 assistentræner der fungere som transitionstræner/analytiker (hvis det er ham JM taler om), synes jeg på ingen måde er imponerende i en professionel fodboldklub af OBs størrelser. Men jeg skal da love for at JM for solgt den godt!
    Hov, det indlæg havde jeg misset i første omgang. Hvis det er som du udlægger det her, har du helt ret, så er det flot solgt. Det er vel et tegn på, at man ved, at det giver mening at have den type folk ansat, men at man så alligevel ikke er villige, eller mener man har ressourcerne, til for alvor at føre det ud i livet.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg tror bestemt heller ikke at JM lyver overhovedet, men når det bliver præsenteret for mig ved at han lige bøvser det ud mellem siddebenene i et interview, så må man jo også tolke på det. Hvis mentaltræneren ikke figurer i staben, hvor tæt tilknyttet er han så? Er det fordi han er på deltid? Er det fordi man låner ham fra akademiet, som må have rigeligt med arbejde i alle de spillere vi har gående der. Hvis man ikke har en tilknyttet fuldtid til Superligaholdet, må jeg jo tolke, at det ikke er noget man finder særligt vigtigt.

    Det samme med analytikeren. Hvorfor står han ikke på hjemmesiden eller optræder i nogen nyhed? Er det fordi, at han er løst tilknyttet, måske som konsulent? I så fald kan det jo heller ikke være noget man for alvor tillægger stor værdi. Eller er det fordi, som jeg og nogle andre herinde spekulerede i, fordi at det er en opgave som en af dem der allerede er i staben påtager sig. Igen må jeg jo så tolke, at det ikke er en opgave man finder særligt vigtig, hvis det er noget en i staben lige skal klare ved siden af sine andre opgaver. Og hvilken baggrund har pågældende? Er det en fodboldtræner der har fået chancen, eller er det en med en anden baggrund?

    At fremstille OB som en klub der er totalt oldnordisk drevet, tror jeg også er skudt forbi, men opfattelsen af OB som en klub der sidder lidt på baghjul og hutler sig lidt efter nogle af de andre klubber herhjemme på udvikling, den har jeg stadig, også efter at have læst JMs kommentar. Det er jo fair nok at sige, at vi simpelthen ikke er store og stærke nok til at kunne kæmpe med om den gule føretrøje i dansk fodbold, men så kan strategien jo være at gå efter sprintertrøjen, bjergtrøjen eller ungdomstrøjen. OB virker som en klub der har sat sig midt i feltet og forsøger at sidde på hjul, i stedet for at angribe og forsøge at køre med om noget sjovt, og det er nok der min frustration ligger.

    Når Hemmingsen i SFÅ siger, at man vil træne hårdere og være bedre fysisk, så er det jo i sig selv bare nogle buzzwords som alle andre også kan sige. Der er jo ikke nogle klubber der ikke vil forsøge at få deres trup i bedst mulig fysisk stand, det interessante er hvilke kræfter du er villig til at lægge i det. Hvis Hemmingsen havde fulgt det statement op med, at man ville opgradere det fysiske og konditionelle setup med en ekstra fysisk træner, indkøbe det nyeste og mest omfattende udstyr til at måle hver enkelt spiller både under og udenfor træning, lave et samarbejde med et institut, en forsker eller hvad ved jeg, eller tilknytte en med nogle særlige kompetencer, så ville jeg nok se det interview i et helt andet lys. Hvis OB kunne sige, at nu gør vi noget som de fleste andre ikke gør, så kunne jeg rent faktisk tro på det projekt, og bakke Hemmingsen op som en mand med visioner. Så længe han ikke har fulgt det op med noget som helst substans, så virker han bare som en mand der håber på, at han kan slå en sekser før alle andre, og det er ikke strategi, det er lotteri.
    Dine tolkninger er jo, hvad de er - tolkninger. De kan være rigtige nok, men personligt vil jeg ikke lægge så meget i hvem eller hvad, der er på en hjemmeside, som OB har været notorisk dårlige til at holde opdateret, når det gjaldt spillere og andre ting, der for 99 % af fanbasen er betydeligt vigtigere end ting som analytikere, mentaltrænere og lignende. Det kan være at de metnaltræneren og analytikeren kun er løst tilknyttet eller på deltid eller delt med akademiet - jeg ved det ikke, og det var egentlig det, min oprindelige kommentar til Jungledyret spurgte ind til: Om han vidste hvad tilstanden reelt var på de ting, han igen og igen har kritiseret OB for at være håbløst gammeldags på.
    Men jeg er sådan set enig i det meste af det du skriver her - jeg tror bestemt heller ikke OB går foran på noget som helst lige for tiden, og MHs kommunikation irriterer mig grænseløst. Til gengæld tror jeg ikke på den fremstilling (som du i mine øjne heller ikke dyrker), der portrætterer klubbens trænere og ledere som folk, der overhovedet ikke aner, hvad der foregår i den moderne fodboldverden.

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Sakset fra EB plus:
    Spillerne udtrykte på mødet med Michael Hemmingsen bekymring over det hårde træningsmiljø anført af fysisk træner Janus Blond.

    OB-træneren er et løbefænomen, som beskrives som typen, der løber til og fra Odense Banegårdscenter til anlægget i Ådalen på arbejdsdage.


    Janus Blond (med anførerbindet) fik i starten af årtusindet en enkelt sæson i Superligaen med Køge. Han er nu fysisk træner i OB. Foto: Jens Dige
    Skaderne i FCK-kampen var med til at cementere et billede af en klub og en trup, hvor spillerne meget ofte måtte melde forfald - og det havde også præget situationen før corona-nedlukningen.



    Janus Drachmann havde stort set ikke været på fuld kraft siden nytår. Jeppe Tverskov var smadret mod slutningen af efteråret. Troels Kløve væk i lang periode i efteråret. Moses Opondo kunne lige strække det til en måneds tid med startpladser.

    Listen var nærmest uendelig.

    Og for spillerne var konklusionen oplagt. Den fysiske træning var for hård og var kraftigt medvirkende årsag til, at skaderne væltede ned over truppen.

    Spillerrådet bragte emnet op over for dem nytiltrådte sportschef Michael Hemmingsen.

    Afhængigt af hvem man taler med, er der forskellige pejlinger på, hvor kraftigt spillerne gik i rette med tingenes tilstand.

    Om der decideret blev bedt om en fyreseddel til Janus Blond, eller det mere var en appel om en kursændring, afhænger af, hvor skarpt dagsordenen beskrives.

    Realiteten er, at spillerne ikke fik alverden ud af deres henvendelse.

    Et par uger efter mødet med Hemmingsen blev aftalen med Janus Blond forlænget … og OB-spillerne må derfor gruble over andre årsager til skaderne.


    Skader var en stor del af hverdagen i OB i sidste sæson. Her er det Jacob Barrett Laursen, der er ramt i en kamp på Brøndby Stadion. Foto: Jens Dresling




    For skader er tre måneder senere stadig et kæmpetema i OB op mod sæsonpremieren i Superligaen mod FCK i næste weekend.

    Nyligt ankomne Emmanuel Sabbi har stort set ikke været skadet i sin tid i Hobro. Han udgik senest efter en halv time i testkampen mod Brøndby, fordi han nu døjer med en muskelskade.

    Janus Drachmann, Kasper Larsen, Mart Lieder, Ryan Johnson Laursen, Alexander Juel Andersen og Aron Thrandarson var slet ikke med.

    --------- SPLIT ELEMENT ---------


    Jakob Michelsen er den Superliga-træner, der i sidste sæson brugte suverænt flest spillere. Foto: Lars Poulsen



    Brugte 39 spillere i sidste sæson


    I sidste sæson var OB den Superliga-klub, der brugte suverænt flest spillere. 39 forskellige spillere nåede træner Jakob Michelsen at have på banen.

    Det hører med til forklaringen, at flere fra det U19-hold, der endte som danske mestre, fik chancen sidst på sæsonen, men 39 benyttede spillere er stadigvæk forbløffende mange.

    Det er over et helt hold mere end FC København, der brugte 27. De øvrige Superliga-klubber ligger mellem 27 og 32 benyttede spillere, så OB boner virkelig ud.





    I FCK så man, hvordan mange skader var medvirkende til, at klubbens fysiske træner igennem tyve år, Anders Storskov, blev udskiftet efter sæsonen.

    I OB valgte Michael Hemmingsen at gå i en anden retning. Nogle uger efter spillerrådet havde udtrykt bekymring, kunne sportschefen på OB’s hjemmeside juble over, at Blond havde takket ja til klubbens tilbud om en et-årig forlængelse af aftalen.


    Kun tre nåede over 2250 minutter
    • Kun tre OB-spillere nåede mindst 30 Superliga-kampe i sidste sæson. Det er værst (sammen med Brøndby) blandt de hold, der spillede 36 kampe.
    • OB havde kun fire spillere, der startede inde i flere end 25 kampe i Superligaen. Det er værst (sammen med Brøndby) blandt de hold, der spillede 36 kampe.
    • Bare tre OB'ere (Oliver Christensen, Jeppe Tverskov og Marco Lund) nåede at spille over 2250 minutter (hvilket svarer til 25 hele kampe). Det er værst blandt holdene med 36 kampe.
    • Fynboerne havde 23 spillere, der fik færre end 1000 minutter. Det er suverænt højest i Superligaen. Silkeborg og SønderjyskE er på de følgende pladser med 20 spillere hver.

    Vis mereLuk


    Hemmingsen arbejdede også sammen med Blond i både SønderjyskE og FC Vestsjælland, og sportschefen er kendt som en mand, der hylder hårdt arbejde.

    Det var en del af den opdragelse, han selv fik som spiller i OB. Hemmingsen blev udsat for benhård træning af Kim Brink og mener, at en jernfysik er et godt fundament for at skabe resultater.

    - Jeg er helt overbevist om, at den fysiske tilstand for spillerne og for holdet er med til at skabe resultater.

    - Jeg ved ikke, om vi træner hårdere end andre, men det håber jeg, at vi gør, sagde Michael Hemmingsen midt i august, da han var gæst i OB-podcasten Stemmer fra Ådalen.
    Tak for artiklen

    jeg er rystet, dybt rystet.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det har du da ret i. Men hvis men lader det være op til konsulenter, kan det jo også nemt tolkes som noget man ikke finder super vigtigt, hvis det ikke er værd at have en mand tilknyttet på fuldtidsbasis, som kan arbejde tæt med trænere og spillere hver dag. Jeg må indrømme, at jeg heller ikke kender til konsulentfirmaer omkring fodbolden, hvor klubber kan gå til for at få noget ekspertise, jeg synes i hvert fald sjældent at man hører om det. Sidst jeg hørte om konsulenter omkring OB, var dengang man skulle finde en ny sportschef og endte med Poul Hansen, så det er let at blive skeptisk på den front.
    Jeg tænkte nu også kun på selve ernæringsdelen.

    Undskyld det ikke fremgik.

    PH var vel ikke engang en konsulent, vart han ikke bare en lappe løsning indtil man kunne vriste JH fri fra Horsens?

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    En konsulent er vel ikke en man ansætter, men en man hyre ude fra. JM fortæller at man i hans tid har ansat de nævnte stillinger.
    My bad så.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    De behøver jo ikke at være ansat af OB, det kunne være på konsulent basis, på den måde kan man få en større stab til at hjælpe for et mindre beløb end hvis man skulle ansatte det samme antal.

    Der er jo virksomheder der lever af at vejlede på den måde, og der kan man få flere personer ind over end f.eks. kun 1 person som hvis man ansætter vedkommende.

    Siger ikke det er sådan, bare at det kunne være en mulighed.
    Det har du da ret i. Men hvis men lader det være op til konsulenter, kan det jo også nemt tolkes som noget man ikke finder super vigtigt, hvis det ikke er værd at have en mand tilknyttet på fuldtidsbasis, som kan arbejde tæt med trænere og spillere hver dag. Jeg må indrømme, at jeg heller ikke kender til konsulentfirmaer omkring fodbolden, hvor klubber kan gå til for at få noget ekspertise, jeg synes i hvert fald sjældent at man hører om det. Sidst jeg hørte om konsulenter omkring OB, var dengang man skulle finde en ny sportschef og endte med Poul Hansen, så det er let at blive skeptisk på den front.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Du får mig bestemt ikke til at forsvare OBs kommunkationsstrategi, eller mangel på samme. Men nu har JM så trods alt meldt noget ret konkret ud ift. status på sundhedssektoren, og jeg har svært ved at forestille mig, at han skulle lyve om det.
    Jeg tror bestemt heller ikke at JM lyver overhovedet, men når det bliver præsenteret for mig ved at han lige bøvser det ud mellem siddebenene i et interview, så må man jo også tolke på det. Hvis mentaltræneren ikke figurer i staben, hvor tæt tilknyttet er han så? Er det fordi han er på deltid? Er det fordi man låner ham fra akademiet, som må have rigeligt med arbejde i alle de spillere vi har gående der. Hvis man ikke har en tilknyttet fuldtid til Superligaholdet, må jeg jo tolke, at det ikke er noget man finder særligt vigtigt.

    Det samme med analytikeren. Hvorfor står han ikke på hjemmesiden eller optræder i nogen nyhed? Er det fordi, at han er løst tilknyttet, måske som konsulent? I så fald kan det jo heller ikke være noget man for alvor tillægger stor værdi. Eller er det fordi, som jeg og nogle andre herinde spekulerede i, fordi at det er en opgave som en af dem der allerede er i staben påtager sig. Igen må jeg jo så tolke, at det ikke er en opgave man finder særligt vigtig, hvis det er noget en i staben lige skal klare ved siden af sine andre opgaver. Og hvilken baggrund har pågældende? Er det en fodboldtræner der har fået chancen, eller er det en med en anden baggrund?

    At fremstille OB som en klub der er totalt oldnordisk drevet, tror jeg også er skudt forbi, men opfattelsen af OB som en klub der sidder lidt på baghjul og hutler sig lidt efter nogle af de andre klubber herhjemme på udvikling, den har jeg stadig, også efter at have læst JMs kommentar. Det er jo fair nok at sige, at vi simpelthen ikke er store og stærke nok til at kunne kæmpe med om den gule føretrøje i dansk fodbold, men så kan strategien jo være at gå efter sprintertrøjen, bjergtrøjen eller ungdomstrøjen. OB virker som en klub der har sat sig midt i feltet og forsøger at sidde på hjul, i stedet for at angribe og forsøge at køre med om noget sjovt, og det er nok der min frustration ligger.

    Når Hemmingsen i SFÅ siger, at man vil træne hårdere og være bedre fysisk, så er det jo i sig selv bare nogle buzzwords som alle andre også kan sige. Der er jo ikke nogle klubber der ikke vil forsøge at få deres trup i bedst mulig fysisk stand, det interessante er hvilke kræfter du er villig til at lægge i det. Hvis Hemmingsen havde fulgt det statement op med, at man ville opgradere det fysiske og konditionelle setup med en ekstra fysisk træner, indkøbe det nyeste og mest omfattende udstyr til at måle hver enkelt spiller både under og udenfor træning, lave et samarbejde med et institut, en forsker eller hvad ved jeg, eller tilknytte en med nogle særlige kompetencer, så ville jeg nok se det interview i et helt andet lys. Hvis OB kunne sige, at nu gør vi noget som de fleste andre ikke gør, så kunne jeg rent faktisk tro på det projekt, og bakke Hemmingsen op som en mand med visioner. Så længe han ikke har fulgt det op med noget som helst substans, så virker han bare som en mand der håber på, at han kan slå en sekser før alle andre, og det er ikke strategi, det er lotteri.
    Last edited by Sheed; 07-09-2020, 17:55.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    De behøver jo ikke at være ansat af OB, det kunne være på konsulent basis, på den måde kan man få en større stab til at hjælpe for et mindre beløb end hvis man skulle ansatte det samme antal.

    Der er jo virksomheder der lever af at vejlede på den måde, og der kan man få flere personer ind over end f.eks. kun 1 person som hvis man ansætter vedkommende.

    Siger ikke det er sådan, bare at det kunne være en mulighed.
    En konsulent er vel ikke en man ansætter, men en man hyre ude fra. JM fortæller at man i hans tid har ansat de nævnte stillinger.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg skal ikke kunne anfægte, om de har pågældende mennesker ansat, men når jeg går ind på OBs hjemmeside, kan jeg ikke finde noget om hverken en mentaltræner, diætist eller analytiker omkring Superligaholdet. Hvis man har de mennesker ansat, så kunne det da være en idé, at man genovervejede sin håbløse kommunikationsstrategi, i stedet for at lade alt omkring OB være op til fortolkning og hvad folk lige har hørt på rygtebørsen. Hvis man påstår at have nogle mennesker tilknyttet, som det ikke er muligt at finde information omkring, så fremstår man utroværdig, så simpelt er det.
    De behøver jo ikke at være ansat af OB, det kunne være på konsulent basis, på den måde kan man få en større stab til at hjælpe for et mindre beløb end hvis man skulle ansatte det samme antal.

    Der er jo virksomheder der lever af at vejlede på den måde, og der kan man få flere personer ind over end f.eks. kun 1 person som hvis man ansætter vedkommende.

    Siger ikke det er sådan, bare at det kunne være en mulighed.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Du får mig bestemt ikke til at forsvare OBs kommunkationsstrategi, eller mangel på samme. Men nu har JM så trods alt meldt noget ret konkret ud ift. status på sundhedssektoren, og jeg har svært ved at forestille mig, at han skulle lyve om det.
    Jeg kan heller ikke finde noget om en analytiker hos OB, men på Patrick Harboe’s linkedin beskriver han sig selv som transitionstræner og analytiker. Hvis han er OBs analytiker er det lidt let købt af JM (grænsende til en hvid løgn) at sælge det som om OB har ansat en tranistionstræner og en analytiker.

    i forhold til kosten tænker jeg ikke at OB har en diætist ansat, men at der er tale om klubbens nye (2019) chefkok. https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-che...dnu-staerkere/

    På OB.dk står Kenneth Philipsen listet som memtaltræner under akademiets personale. Om han også arbejder med superligatruppen ved jeg ikke.

    at vi har opgraderet træningsfaciliteterne så vi ny kan styrketræne i egne omgivelser (wow), at vi har en chefkok ansat og en u19 assistentræner der fungere som transitionstræner/analytiker (hvis det er ham JM taler om), synes jeg på ingen måde er imponerende i en professionel fodboldklub af OBs størrelser. Men jeg skal da love for at JM for solgt den godt!
    Last edited by stonebear; 07-09-2020, 17:28.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg skal ikke kunne anfægte, om de har pågældende mennesker ansat, men når jeg går ind på OBs hjemmeside, kan jeg ikke finde noget om hverken en mentaltræner, diætist eller analytiker omkring Superligaholdet. Hvis man har de mennesker ansat, så kunne det da være en idé, at man genovervejede sin håbløse kommunikationsstrategi, i stedet for at lade alt omkring OB være op til fortolkning og hvad folk lige har hørt på rygtebørsen. Hvis man påstår at have nogle mennesker tilknyttet, som det ikke er muligt at finde information omkring, så fremstår man utroværdig, så simpelt er det.
    Du får mig bestemt ikke til at forsvare OBs kommunkationsstrategi, eller mangel på samme. Men nu har JM så trods alt meldt noget ret konkret ud ift. status på sundhedssektoren, og jeg har svært ved at forestille mig, at han skulle lyve om det.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Jeg har en faglig baggrund, hvor man hører lidt. Men nej, jeg ved ikke noget om det. Under ‘ansatte’ i OB ser det meget tyndt ud på sundhedsfronten, og på data-fronten har BIFs data analyst i nævnte podcastserie udtalt, at det kun er top 4-5-klubberne i DK, der arbejder med systematisk dataanalyse (big data).
    Men hvis set-up'et er som JM fremstiller det, ville du så mene, det er OK og tidssvarende på sundhedsfronten? Jeg spørger af ren nysgerrighed. Ift. big Data kan jeg forestille mig, at der er en grund til at det stadig primært er større klubber med tilsvarende budgetter og rekrutteringsmuligheder, der har det ift værdien af det vs. omkostningerne. Ikke dermed sagt at OB ikke kunne have gavn af det eller vil få det på sigt, men jeg er personligt skeptisk ift. om det er den silver bullet, det nogengange bliver præsenteret som.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Undskyld, men ved du egentlig noget om, hvad der foregår på den front i OB? Jeg ved godt, du har hørt nogle podasts med Troels Bech og derfra er blevet overbevist om, at OB er håbløst umoderne, men hvor ved du det egentlig fra? JM er på bold.dk f. eks citeret for følgende: "- I min tid (ansat i 2018, red.) har vi ansat en mentaltræner, ændret på kosten, ansat en analytiker, en transitionstræner og vi har opgraderet med Superliga-huset, så vi også kan styrketræne her i Ådalen." Det passer vel ikke helt ind i billedet om et OB, der ikke er klar over, at infrastrukturen betyder noget, også ift. det fysiologiske.
    Jeg skal ikke kunne anfægte, om de har pågældende mennesker ansat, men når jeg går ind på OBs hjemmeside, kan jeg ikke finde noget om hverken en mentaltræner, diætist eller analytiker omkring Superligaholdet. Hvis man har de mennesker ansat, så kunne det da være en idé, at man genovervejede sin håbløse kommunikationsstrategi, i stedet for at lade alt omkring OB være op til fortolkning og hvad folk lige har hørt på rygtebørsen. Hvis man påstår at have nogle mennesker tilknyttet, som det ikke er muligt at finde information omkring, så fremstår man utroværdig, så simpelt er det.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Undskyld, men ved du egentlig noget om, hvad der foregår på den front i OB? Jeg ved godt, du har hørt nogle podasts med Troels Bech og derfra er blevet overbevist om, at OB er håbløst umoderne, men hvor ved du det egentlig fra? JM er på bold.dk f. eks citeret for følgende: "- I min tid (ansat i 2018, red.) har vi ansat en mentaltræner, ændret på kosten, ansat en analytiker, en transitionstræner og vi har opgraderet med Superliga-huset, så vi også kan styrketræne her i Ådalen." Det passer vel ikke helt ind i billedet om et OB, der ikke er klar over, at infrastrukturen betyder noget, også ift. det fysiologiske.
    Jeg har en faglig baggrund, hvor man hører lidt. Men nej, jeg ved ikke noget om det. Under ‘ansatte’ i OB ser det meget tyndt ud på sundhedsfronten, og på data-fronten har BIFs data analyst i nævnte podcastserie udtalt, at det kun er top 4-5-klubberne i DK, der arbejder med systematisk dataanalyse (big data).

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Ja for hård, men ikke hård.
    Som jeg skriver ja? Det er jo derfor vi sidder her på forum og diskutere om spillerne bliver trænet for hårdt eller på anden måde forkert.

    Leave a comment:

Working...
X