Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Silkeborg-OB 15/6 kl 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Silkeborg-OB 15/6 kl 19.00

    Ser sgu ud til at Kasper Larsen er klar.

    https://fyens.dk/artikel/ob-kasper-l...silkeborg-kamp

    Ryger Tverskov på midten eller Marco på bænken?

    #2
    Måske starter han med de samme 11. Aldrig ændre en vindende hold. Marco har vil klaret sig ok, hvis man se bort fra de første 15 minutter i begge kampe. Han skal åbenbart spilles varm.
    Hvis Kasper ikke er 100% så er det bedre, at han starter ude og kommer ind når vi skal holde vores 1-0 til sidst. Fenger score hans første supermål.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Måske starter han med de samme 11. Aldrig ændre en vindende hold. Marco har vil klaret sig ok, hvis man se bort fra de første 15 minutter i begge kampe. Han skal åbenbart spilles varm.
      Hvis Kasper ikke er 100% så er det bedre, at han starter ude og kommer ind når vi skal holde vores 1-0 til sidst. Fenger score hans første supermål.
      Enig, ville jo være helt vildt hvis vi kunne starte med de samme 11 to kampe i træk. Hvornår gjorde vi sidst det?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Måske starter han med de samme 11. Aldrig ændre en vindende hold. Marco har vil klaret sig ok, hvis man se bort fra de første 15 minutter i begge kampe. Han skal åbenbart spilles varm.
        Hvis Kasper ikke er 100% så er det bedre, at han starter ude og kommer ind når vi skal holde vores 1-0 til sidst. Fenger score hans første supermål.
        Hvis KL er klar har jeg svært ved at forestille mig, at han ikke starter på den ene eller anden måde. Men ser også meget gerne Fenger starte igen, han har i hvert fald ikke spillet sig af.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Hvis KL er klar har jeg svært ved at forestille mig, at han ikke starter på den ene eller anden måde. Men ser også meget gerne Fenger starte igen, han har i hvert fald ikke spillet sig af.
          Ser ham også starte, hvis han er 100%, men noget tyder på han måske skal have lidt tid. Han agerede linjevogter i den interne træningskamp her i maj og blev så skadet efter den første kamp, så formen er nok ikke helt hvor den skal være. Det sammenholdt med at Marco faktisk gør det udmærket, gør at det kan betyde han får chancen igen og KL får en uge mere at bygge sig op i.
          Tverskov ser jeg ikke blive rykket op på midtbanen efter seneste kamp, hvor midtbanen fungerede super. Tror det bliver en plan B vi vil bringe i spil, hvis det begynder ikke at hænge sammen

          Comment


            #6
            KL skal spille hvis han 100% ellers skal han sidde på bænken. Marco Lund har ikke spillet sig af holdet i de to første kampe.
            Det har tidligere virket som om, at vi prioritere at have de bedste spillere på banen, og så går på kompromis med positionen. Jeg synes det er en dum vej at gå, selvfølgelig er der undtagelser. Men Tverskov skal blive i forsvaret, han må godt gå med frem alligevel.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Ser ham også starte, hvis han er 100%, men noget tyder på han måske skal have lidt tid. Han agerede linjevogter i den interne træningskamp her i maj og blev så skadet efter den første kamp, så formen er nok ikke helt hvor den skal være. Det sammenholdt med at Marco faktisk gør det udmærket, gør at det kan betyde han får chancen igen og KL får en uge mere at bygge sig op i.
              Tverskov ser jeg ikke blive rykket op på midtbanen efter seneste kamp, hvor midtbanen fungerede super. Tror det bliver en plan B vi vil bringe i spil, hvis det begynder ikke at hænge sammen
              Det kan der være noget om - og med tanke på, at vi har tre kampe på en uge, kunne det sikkert være fornuftigt nok at dosere KLs spilletid.

              Comment


                #8
                For første gang længe ser jeg frem til kampen med sindsro og klar overbevisning om at vi kommer fra kampen med et godt indtryk og 3 point.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  For første gang længe ser jeg frem til kampen med sindsro og klar overbevisning om at vi kommer fra kampen med et godt indtryk og 3 point.
                  Det ville være dejligt og så uafgjort eller Lyngby sejr i den anden kamp. Jeg er ikke helt lige så rolig, EFB spillede ikke for træneren, så det var en billig baggrund. Men en sejr er en sejr.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Det ville være dejligt og så uafgjort eller Lyngby sejr i den anden kamp. Jeg er ikke helt lige så rolig, EFB spillede ikke for træneren, så det var en billig baggrund. Men en sejr er en sejr.
                    Håber og tror sejren gav selvtillid og ro i holdet også selvom EfB havde arbejdsnedlæggelse i søndags
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Andre end KL der når at blive klar efter skade?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        For første gang længe ser jeg frem til kampen med sindsro og klar overbevisning om at vi kommer fra kampen med et godt indtryk og 3 point.
                        Ja. Og det er tid nu for Fengers debutmål i Superligaen. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Andre end KL der når at blive klar efter skade?
                          Fyens skriver at Skjelvik muligvis også ryger med og at KL sandsynligvis starter ude. Lieder, jebali, Juel og Lund er definitivt ude. Hylle er stadig syg , opondo var ikke til træning igår, Oliver Christensen udgik med et vrid, men forventes at blive klar. 2x Laursen blev sparet, så de er klar til i aften.
                          De nævner ikke Drachmann, men mon ikke han også er ude.

                          Comment


                            #14
                            Jeg er sgu egentligt ligeglad ... vi bør/skal vinde uanset, så 3. pladsen holdes på afsted og der lægges afstand til 2. pladsen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              For første gang længe ser jeg frem til kampen med sindsro og klar overbevisning om at vi kommer fra kampen med et godt indtryk og 3 point.
                              Det kan jeg så på ingen måde skrive under på, jeg frygter katastrofen der bare venter på at ske. SIF har måske ikke været gode i hele sæsonen, men i de sidste 5 kampe har de kun tabt il FCN, derudover har de slået AGF og spillet uafgjort mod FCK, OB og Sdr. Jydske. De er ved at finde ud af at spille superliga, og de kan spille frit, hvorimod OBs lazaret stadig er et stort spørgsmålstegn, hvilket en sejr over et EFB hold der lagde sig fladt ned ikke ændrer på.

                              Et nederlag i aften og gruppen er fuldstændig åbnet op, og det er næsten et flipcoin om det bliver SJ, Lyngby eller OB, også en uafgjort, som jeg tror det bliver, vil skabe en åbning. Kryds i aften, og så en skæbnekamp mod et toptændt pokalfinale hold fra Sdr. Jydske, der måske er ved at ramme en stime, og har nogle sultne tidligere OB spillere der gerne vil vise JM et eller andet, ja det lugter af nederlag i min næse. En sejr i aften er vital.

                              Comment

                              Working...
                              X