Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - EFB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Man undres
    Det der var pinligt. Hvad pokker foregår der?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Frygter det heller ikke, med mindre skadeskvalerne fortsætter. Der er nødt til at komme andre til, som kan spare vores nuværende start-11'er. Trækkes der for store veksler på de samme spillere, så vil vi se kvaliteten dale som kampene skrider frem, som vi så i slutningen af af efteråret. Ellers er jeg enig i at jeg tror de øvrige hold i puljen er for dårlige til at nogen af dem får OB i nedrykningsproblemer.
      Det er sgu lige før skaderne har gjort os bedre , jeg har ikke savnet de skadede spillere i se sidste 2 kampe , tværtimod har jeg glædes over at se nogle af vores egne unge drenge gøre en god figur. Men er enig i at der let kan trækkes for store væksler på nogle af spillerne hvilket også var en af grundene til jeg bandede over at JM ikke foretog udskiftninger i dag hvor det var gratis at give spillerne på bænken 20-25 min fremfor at gøre grin med dem og skifte dem ind 2-3 min inde i overtiden
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Det er sgu lige før skaderne har gjort os bedre , jeg har ikke savnet de skadede spillere i se sidste 2 kampe , tværtimod har jeg glædes over at se nogle af vores egne unge drenge gøre en god figur. Men er enig i at der let kan trækkes for store væksler på nogle af spillerne hvilket også var en af grundene til jeg bandede over at JM ikke foretog udskiftninger i dag hvor det var gratis at give spillerne på bænken 20-25 min fremfor at gøre grin med dem og skifte dem ind 2-3 min inde i overtiden
        Kan godt følge dig, men 16 og 17 år i en så afgørende kamp. Klogt at skåne dem for en fejl som kunne være fatal.
        ​​​

        Comment


          Sejrssang i teltet

          https://www.instagram.com/p/CBJLIn5nJWo/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Godt at høre, alt andet havde været absurd, men jeg forventede det sgu også.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              yes. Truppen er rigelig god til Top 6 og salget af Kadrii har ingen betydning for misset Top 6
              Hej Jesper
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                yes. Truppen er rigelig god til Top 6 og salget af Kadrii har ingen betydning for misset Top 6
                Haha, undskyld ... men han er jo komisk ringe til det der :D.
                Det eneste det handler om må være at beskytte/please den nuværende besætning, sikkert især Thorborg, så kommer virkeligheden og reflektioner over den, i anden række.

                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Haha, undskyld ... men han er jo komisk ringe til det der :D.
                  Det eneste det handler om må være at beskytte/please den nuværende besætning, sikkert især Thorborg, så kommer virkeligheden og reflektioner over den, i anden række.
                  Præcis. Ingen grund til at undskylde

                  Comment


                    Åbenbart blev der ikke solgt mere end 400 virtuelle billetter.
                    Audi giver 40000 kroner som går til TIFO Odense, De Stribede og stemningspuljen:
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fanmil...lle-billetter/
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      JM roser de unge og og henviser at klubben er i sin gode ret at sige nej hvis Barcelona kunne komme om at købe ham. ;-) Flot udtalelse og vel langt mere talent at udtale sig i offentligheden end MH:
                      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...var-en-gestus/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Præcis. Ingen grund til at undskylde
                        Nu havde vi så også tabt 5 kampe i træk inden vi solgte Kadrii, og lå ikke i top 6.

                        Så det er ikke sikkert det havde ændret vildt meget.
                        Det at vi er gået over til en 4 mands kæde tror jeg ville have kunne rykke os i starten af foråret.
                        Ikke nødvendigvis at vi havde beholdt Kadrii.

                        Misforstå mig ikke vil gerne have Kadrii tilbage, men nedturen startede trods alt med ham på holdkortet.

                        Comment


                          Sidder faktisk og kommer til at tænke på ... måske en barmhjertig debut, ikke at have tilskuere tilstede

                          Man kan vel næsten ikke få en mere blød overgang

                          Comment


                            Hvem valgte Tverskov til mom i kampen? Var det Møn Thorborg selv

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Nu havde vi så også tabt 5 kampe i træk inden vi solgte Kadrii, og lå ikke i top 6.

                              Så det er ikke sikkert det havde ændret vildt meget.
                              Det at vi er gået over til en 4 mands kæde tror jeg ville have kunne rykke os i starten af foråret.
                              Ikke nødvendigvis at vi havde beholdt Kadrii.

                              Misforstå mig ikke vil gerne have Kadrii tilbage, men nedturen startede trods alt med ham på holdkortet.
                              Det kan man sige. Men jeg er Ihverfald 101% overbevist om at vi havde fået 1p mere med Kadrii på holdet end vi har og derved allerede havde reddet os. Om vi havde haft 5-6p mere til Top 6 kan man kun gisne. Men det føler jeg mig pænt overbevist om ville have været realistisk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det kan man sige. Men jeg er Ihverfald 101% overbevist om at vi havde fået 1p mere med Kadrii på holdet end vi har og derved allerede havde reddet os. Om vi havde haft 5-6p mere til Top 6 kan man kun gisne. Men det føler jeg mig pænt overbevist om ville have været realistisk.
                                Det er måske fair nok at antage, men vi kan jo ikke vide det.

                                Og det var der jeg ville hen.
                                Men frygter du virkelig den gruppe vi er kommet i?

                                Jeg er tæt på at tro at vi er bedre stillet i denne end i den anden.
                                Især hvis man kigger på tidligere kampe i år.

                                Comment

                                Working...
                                X