Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - EFB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ja da . Faktisk frygter jeg slet ikke vi kommer i nedrykningsproblemer. Tror vi klarer frisag mest pga at de andre hold ikke har kvalitet nok til at hente forspringet
    Er lidt misundeligt. Er stadig nervøst.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Ja da . Faktisk frygter jeg slet ikke vi kommer i nedrykningsproblemer. Tror vi klarer frisag mest pga at de andre hold ikke har kvalitet nok til at hente forspringet
      Farlig indstilling

      Comment


        Sabbi forlænger i Hobro

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...og-seks-andre/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          yes. Truppen er rigelig god til Top 6 og salget af Kadrii har ingen betydning for misset Top 6
          Ironie anvendes? Eller sagde han det virkeligt?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Så er Sabbi i Hobro indtil slut...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Ja da . Faktisk frygter jeg slet ikke vi kommer i nedrykningsproblemer. Tror vi klarer frisag mest pga at de andre hold ikke har kvalitet nok til at hente forspringet
              Frygter det heller ikke, med mindre skadeskvalerne fortsætter. Der er nødt til at komme andre til, som kan spare vores nuværende start-11'er. Trækkes der for store veksler på de samme spillere, så vil vi se kvaliteten dale som kampene skrider frem, som vi så i slutningen af af efteråret. Ellers er jeg enig i at jeg tror de øvrige hold i puljen er for dårlige til at nogen af dem får OB i nedrykningsproblemer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Blev han spurgt til holdets styrke?
                Jep. Trupoen er fuldt god nok til top 6 og i dag viser holdet, at truppen er bred.....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ironie anvendes? Eller sagde han det virkeligt?
                  Nej det mente han med fuldt alvor. Ham og Flemming Poulsen stod og mundhugges lidt over det. For han var jo selvfølgelig ikke enig

                  Comment


                    Hvornår kommer programmet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Nej det mente han med fuldt alvor. Ham og Flemming Poulsen stod og mundhugges lidt over det. For han var jo selvfølgelig ikke enig
                      Øv. Han mister kredit hos mig, det må jeg sige. Man kan kun håbe at der er kun dum snak for galerien og at de ser problematiken når de taler intern.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Højdepunkter fra kampen:
                        https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...90/video.shtml

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Hvornår kommer programmet
                          Ikke fastlagt endnu

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/lyngby...org-if-venter/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Øv. Han mister kredit hos mig, det må jeg sige. Man kan kun håbe at der er kun dum snak for galerien og at de ser problematiken når de taler intern.
                            Ren JH klon på det punkt. Ingen personlighed mere. Virker mere bare som et talerør for Niels Thorborg.

                            Det der skuffer mig ved den udtalelse er altså mest at han ikke vil vedkende betydningen af Kadrii salget. Det er simpelthen så blåøjet

                            Comment


                              Godt nok noget af en Sabbi afbrænder i dag.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                yes. Truppen er rigelig god til Top 6 og salget af Kadrii har ingen betydning for misset Top 6
                                Man undres
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X