Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Helt skørt at ham der betaler for gildet sidder med for bordenden ... nej det er det ikke. Måden han forvalter det på .. helt sikkert ..
    Men husk også på at NT smed tocifret miobeløb i OB før nedrykningen og før OS&E. Det er ikke kun ham alene men han er en stor del af grunden til at Odense overhovedet har et hold i de bedste rækker.
    Jeg har skældt meget ud på
    NT og TC gennem tiden og er helt enig med dig i i at der er for meget micromanagement fra bestyrelsesformand og at han skal holde sig til at udstikke de overordnede linjer som i øvrigt slingrer ..
    Det er vel trods alt kun på det sportslige plan at det ser sort ud ... jeg er ikke sikker på at MH er den rette til at rette op på det og JM har sjældent lykkedes i længere tid i en enkelt klub .. håber at blive modbevist ..
    well hate to say it....NT er stadig NT...TC siddet stadig i udvalget og klapper i hænderne og fortæller NT at han er for fed..MH den nye dreng i klassen benovet over at være valgt til det ærefulde job....forandring....i Think not

    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Helt skørt at ham der betaler for gildet sidder med for bordenden ... nej det er det ikke. Måden han forvalter det på .. helt sikkert ..
      Men husk også på at NT smed tocifret miobeløb i OB før nedrykningen og før OS&E. Det er ikke kun ham alene men han er en stor del af grunden til at Odense overhovedet har et hold i de bedste rækker.
      Jeg har skældt meget ud på
      NT og TC gennem tiden og er helt enig med dig i i at der er for meget micromanagement fra bestyrelsesformand og at han skal holde sig til at udstikke de overordnede linjer som i øvrigt slingrer ..
      Det er vel trods alt kun på det sportslige plan at det ser sort ud ... jeg er ikke sikker på at MH er den rette til at rette op på det og JM har sjældent lykkedes i længere tid i en enkelt klub .. håber at blive modbevist ..
      Kontrafaktisk kan man jo spørge sig selv om klubben alligevel var blevet reddet, hvis ikke Thorborg var trådt til. Det er vel ikke kun ham der har en interesse i at Fyn har et hold i den bedste række? Der er trods alt andre rige mennesker i Odense og omegn, samt et par stykker i u’landet med penge på bogen og interesse for dansk fodbold som vi har set de seneste år.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

        well hate to say it....NT er stadig NT...TC siddet stadig i udvalget og klapper i hænderne og fortæller NT at han er for fed..MH den nye dreng i klassen benovet over at være valgt til det ærefulde job....forandring....i Think not
        Tror desværre du har ramt hovedet på sømmet. Ingen vil være kritisk, heller ikke Fyens og de andre medier som er glad bare der er adgang til spillerne.
        Last edited by tOrnBjerg; 05-06-2020, 22:34.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

          Kontrafaktisk kan man jo spørge sig selv om klubben alligevel var blevet reddet, hvis ikke Thorborg var trådt til. Det er vel ikke kun ham der har en interesse i at Fyn har et hold i den bedste række? Der er trods alt andre rige mennesker i Odense og omegn, samt et par stykker i u’landet med penge på bogen og interesse for dansk fodbold som vi har set de seneste år.
          Selvfølgelig ville der det. Der har været folk der har været villige til at redde røven økonomisk på klubber som Vejle, Lyngby og FC Nordsjælland som var langt mindre interessante både sportsligt, økonomisk og geografisk, så selvfølgelig er der også folk der vil understøtte, at Fyn kan have et Superligahold, og OB er helt sikkert også meget interessant for udenlandske investorere, det ændrer mange års misdrift ikke på. Den der påstand med, at OB dårligt ville kunne facilitere et hold i de bedste rækker uden Thorborg, er komplet tåbelig. Selv hvis OB var gået konkurs engang, skulle de nok finde tilbage til toppen af dansk fodbold igen. Det tog Lyngby 6 sæsoner at gå fra konkurs til Superliga igen med en lille økonomi og uden et nævneværdigt tilskuer- og sponsorgrundlag.
          Last edited by Sheed; 05-06-2020, 22:35.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

            Kontrafaktisk kan man jo spørge sig selv om klubben alligevel var blevet reddet, hvis ikke Thorborg var trådt til. Det er vel ikke kun ham der har en interesse i at Fyn har et hold i den bedste række? Der er trods alt andre rige mennesker i Odense og omegn, samt et par stykker i u’landet med penge på bogen og interesse for dansk fodbold som vi har set de seneste år.
            Kontrafaktisk kan man altid stille et hypotetisk “hvad hvis” op i stedet for at forholde sig til hvad der reelt er sket. Fuldstændig ligegyldigt.
            Det var NT og i en lang periode C.C. der skød penge ind i klubben ... det er begrænset hvor mange andre der har stillet op med Bent Jensen som en undtagelse i en periode.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

              well hate to say it....NT er stadig NT...TC siddet stadig i udvalget og klapper i hænderne og fortæller NT at han er for fed..MH den nye dreng i klassen benovet over at være valgt til det ærefulde job....forandring....i Think not
              Håber MH er mere OB'er end at være benovet over at skulle snakke med en rigmand og en tosse.

              Jeg tror i hvert fald på at MH er manden der sammen med JM kan få os på ret køl igen.
              Han skal bare lige få SN ind som scout, og LH som deltids målmandstræner så er vi sgu nået langt.

              OB bygget af OB'er.

              Comment


                Vi er næsten på niveau med Borussia Dortmund. I aften har de ud over Schmelzer 7 markspiller på bænken som har tilsammen en erfaring af 13 Bundesligakampe.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Vi er næsten på niveau med Borussia Dortmund. I aften har de ud over Schmelzer 7 markspiller på bænken som har tilsammen en erfaring af 13 Bundesligakampe.
                  Den sammenligning svarer til OB er på niveau med Liverpool fordi begge hold har 11 mand i startopstillingen :) men ved godt hvad du mener. De folk Dortmund har på bænken kan selv FC. Copenhagen kun drømme om.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Den sammenligning svarer til OB er på niveau med Liverpool fordi begge hold har 11 mand i startopstillingen :) men ved godt hvad du mener. De folk Dortmund har på bænken kan selv FC. Copenhagen kun drømme om.
                    Men den sammenligning lider vel af samme problem? Det skal vel ses relativt til den pågældende liga, og i Bundesligaen er jeg ikke sikker på, at Dortmunds bænk er noget, de andre hold vil starte med. For ellers kan vi jo også sige, at OB's bænk i morgen er god fordi et Danmarksseriehold kun ville drømme om den. Det giver ingen mening.

                    Ved godt, at det nok er skrevet med et glimt i øjet, men kunne ikke lade være lige at køre den videre.

                    Når det så er sagt, så mener jeg, at det er fair at tage det med i bedømmelsen af OB's manglende evne til at holde spillerne fit, at vi står i en situation som ingen andre nogensinde har stået i. Vi kunne meget muligvis have truffet nogle beslutninger, der havde stillet os i bedre situationer nu. Men da beslutningerne blev truffet havde vi meget lidt viden om, hvor længe dette skulle stå på. Tilmed var vi begrænset af ikke at have adgang til de offentlige baner. Modsat FCK, som har deres egne baner, som de selv råder over. Dertil det økonomiske aspekt i at skulle opfylde kravene til lønkompensation, som har betydet at spillerne ikke har "måtte" være på arbejde.
                    Der er mange aspekter af det her, som må have gjort det umådeligt svært at lave en plan for, hvordan man skulle styre gennem krisen. Jeg medgiver, at vi har haft et problem med skader tidligere i sæsonen, som jeg ikke prøver at undskylde for. Men at corona-krisen er rullet indover har nok fået klubben til at se endnu værre ud ift. at undgå skader.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                      Men den sammenligning lider vel af samme problem? Det skal vel ses relativt til den pågældende liga, og i Bundesligaen er jeg ikke sikker på, at Dortmunds bænk er noget, de andre hold vil starte med. For ellers kan vi jo også sige, at OB's bænk i morgen er god fordi et Danmarksseriehold kun ville drømme om den. Det giver ingen mening.

                      Ved godt, at det nok er skrevet med et glimt i øjet, men kunne ikke lade være lige at køre den videre.

                      Når det så er sagt, så mener jeg, at det er fair at tage det med i bedømmelsen af OB's manglende evne til at holde spillerne fit, at vi står i en situation som ingen andre nogensinde har stået i. Vi kunne meget muligvis have truffet nogle beslutninger, der havde stillet os i bedre situationer nu. Men da beslutningerne blev truffet havde vi meget lidt viden om, hvor længe dette skulle stå på. Tilmed var vi begrænset af ikke at have adgang til de offentlige baner. Modsat FCK, som har deres egne baner, som de selv råder over. Dertil det økonomiske aspekt i at skulle opfylde kravene til lønkompensation, som har betydet at spillerne ikke har "måtte" være på arbejde.
                      Der er mange aspekter af det her, som må have gjort det umådeligt svært at lave en plan for, hvordan man skulle styre gennem krisen. Jeg medgiver, at vi har haft et problem med skader tidligere i sæsonen, som jeg ikke prøver at undskylde for. Men at corona-krisen er rullet indover har nok fået klubben til at se endnu værre ud ift. at undgå skader.
                      Intet har holdt spillerne i OB om at hjemmetræne og holde sig fit i deres hjemsendelse.
                      Jeg synes ærligt talt det er tydeligt vi mangler spillere med det ekstra mentale overskud og lyst til at blive en bedre fodboldspiller en deres kammerater. Det kræver træning og hårdt arbejde...
                      ​​​​​ For mig tyder det på at mange af spillerne har taget for let på pausen og ikke udnyttet deres tid ordentligt iforhold til at være en professionel sportsmand..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Den sammenligning svarer til OB er på niveau med Liverpool fordi begge hold har 11 mand i startopstillingen :) men ved godt hvad du mener. De folk Dortmund har på bænken kan selv FC. Copenhagen kun drømme om.
                        På niveau med Dortmund og Liverpool - så skulle det virkelig ikke være et problem at smadre Esbjerg i morgen!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Håber MH er mere OB'er end at være benovet over at skulle snakke med en rigmand og en tosse.

                          Jeg tror i hvert fald på at MH er manden der sammen med JM kan få os på ret køl igen.
                          Han skal bare lige få SN ind som scout, og LH som deltids målmandstræner så er vi sgu nået langt.

                          OB bygget af OB'er.
                          Og så skal han lære at tænke sig om inden han udtaler sig.
                          “ vi er kommet styrket ud af vinduet” det er enten virkeligheds fornægtelse eller et billede af en mand som ikke kender hverken trup eller de spillere der er hentet ind.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

                            Intet har holdt spillerne i OB om at hjemmetræne og holde sig fit i deres hjemsendelse.
                            Jeg synes ærligt talt det er tydeligt vi mangler spillere med det ekstra mentale overskud og lyst til at blive en bedre fodboldspiller en deres kammerater. Det kræver træning og hårdt arbejde...
                            ​​​​​ For mig tyder det på at mange af spillerne har taget for let på pausen og ikke udnyttet deres tid ordentligt iforhold til at være en professionel sportsmand..
                            Er på linje med dig her, det skinner igennem at flere af de såkaldte profiler vi har er spillere som har et niveau hvor OB nok er det absolut bedste og største klub de kan opnå pg derfor er de for tilfredse med blot at være her og de har ikke en kinamands chance for st komme til noget større eller bedre.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

                              Intet har holdt spillerne i OB om at hjemmetræne og holde sig fit i deres hjemsendelse.
                              Jeg synes ærligt talt det er tydeligt vi mangler spillere med det ekstra mentale overskud og lyst til at blive en bedre fodboldspiller en deres kammerater. Det kræver træning og hårdt arbejde...
                              ​​​​​ For mig tyder det på at mange af spillerne har taget for let på pausen og ikke udnyttet deres tid ordentligt iforhold til at være en professionel sportsmand..
                              Det var nok ligesom man kunne frygte. OB-spillerne er skuffede over ikke at komme i top 6 og derved har enkelte måske ikke haft den ekstra motivation til at selvtræne som f.eks. medaljeaspiranter og de hold som virkelig er bevidste om det handlero at undgå nedrykning. Man kunne håbe på spillerne ville motivere sig til en trodsreaktion, men det ligner unægteligt ikke det har været tilfældet. For mange spillere handle det om at have noget på spil og her tror jeg sgu at i sandheden bare at spillere på flere af de øvrige hold har følt de har mere på spil end OB, selvom vi efterhånden har spillet os derned, hvor der for alvor er noget at spille for!

                              Comment

                              Working...
                              X