Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AGF-OB
Collapse
X
-
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Helt skørt at ham der betaler for gildet sidder med for bordenden ... nej det er det ikke. Måden han forvalter det på .. helt sikkert ..
Men husk også på at NT smed tocifret miobeløb i OB før nedrykningen og før OS&E. Det er ikke kun ham alene men han er en stor del af grunden til at Odense overhovedet har et hold i de bedste rækker.
Jeg har skældt meget ud på
NT og TC gennem tiden og er helt enig med dig i i at der er for meget micromanagement fra bestyrelsesformand og at han skal holde sig til at udstikke de overordnede linjer som i øvrigt slingrer ..
Det er vel trods alt kun på det sportslige plan at det ser sort ud ... jeg er ikke sikker på at MH er den rette til at rette op på det og JM har sjældent lykkedes i længere tid i en enkelt klub .. håber at blive modbevist ..OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
well hate to say it....NT er stadig NT...TC siddet stadig i udvalget og klapper i hænderne og fortæller NT at han er for fed..MH den nye dreng i klassen benovet over at være valgt til det ærefulde job....forandring....i Think notLast edited by tOrnBjerg; 05-06-2020, 22:34.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Kontrafaktisk kan man jo spørge sig selv om klubben alligevel var blevet reddet, hvis ikke Thorborg var trådt til. Det er vel ikke kun ham der har en interesse i at Fyn har et hold i den bedste række? Der er trods alt andre rige mennesker i Odense og omegn, samt et par stykker i u’landet med penge på bogen og interesse for dansk fodbold som vi har set de seneste år.Last edited by Sheed; 05-06-2020, 22:35.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Kontrafaktisk kan man jo spørge sig selv om klubben alligevel var blevet reddet, hvis ikke Thorborg var trådt til. Det er vel ikke kun ham der har en interesse i at Fyn har et hold i den bedste række? Der er trods alt andre rige mennesker i Odense og omegn, samt et par stykker i u’landet med penge på bogen og interesse for dansk fodbold som vi har set de seneste år.
Det var NT og i en lang periode C.C. der skød penge ind i klubben ... det er begrænset hvor mange andre der har stillet op med Bent Jensen som en undtagelse i en periode."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
well hate to say it....NT er stadig NT...TC siddet stadig i udvalget og klapper i hænderne og fortæller NT at han er for fed..MH den nye dreng i klassen benovet over at være valgt til det ærefulde job....forandring....i Think not
Jeg tror i hvert fald på at MH er manden der sammen med JM kan få os på ret køl igen.
Han skal bare lige få SN ind som scout, og LH som deltids målmandstræner så er vi sgu nået langt.
OB bygget af OB'er.
Comment
-
Vi er næsten på niveau med Borussia Dortmund. I aften har de ud over Schmelzer 7 markspiller på bænken som har tilsammen en erfaring af 13 Bundesligakampe."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVi er næsten på niveau med Borussia Dortmund. I aften har de ud over Schmelzer 7 markspiller på bænken som har tilsammen en erfaring af 13 Bundesligakampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Den sammenligning svarer til OB er på niveau med Liverpool fordi begge hold har 11 mand i startopstillingen :) men ved godt hvad du mener. De folk Dortmund har på bænken kan selv FC. Copenhagen kun drømme om.
Ved godt, at det nok er skrevet med et glimt i øjet, men kunne ikke lade være lige at køre den videre.
Når det så er sagt, så mener jeg, at det er fair at tage det med i bedømmelsen af OB's manglende evne til at holde spillerne fit, at vi står i en situation som ingen andre nogensinde har stået i. Vi kunne meget muligvis have truffet nogle beslutninger, der havde stillet os i bedre situationer nu. Men da beslutningerne blev truffet havde vi meget lidt viden om, hvor længe dette skulle stå på. Tilmed var vi begrænset af ikke at have adgang til de offentlige baner. Modsat FCK, som har deres egne baner, som de selv råder over. Dertil det økonomiske aspekt i at skulle opfylde kravene til lønkompensation, som har betydet at spillerne ikke har "måtte" være på arbejde.
Der er mange aspekter af det her, som må have gjort det umådeligt svært at lave en plan for, hvordan man skulle styre gennem krisen. Jeg medgiver, at vi har haft et problem med skader tidligere i sæsonen, som jeg ikke prøver at undskylde for. Men at corona-krisen er rullet indover har nok fået klubben til at se endnu værre ud ift. at undgå skader.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Men den sammenligning lider vel af samme problem? Det skal vel ses relativt til den pågældende liga, og i Bundesligaen er jeg ikke sikker på, at Dortmunds bænk er noget, de andre hold vil starte med. For ellers kan vi jo også sige, at OB's bænk i morgen er god fordi et Danmarksseriehold kun ville drømme om den. Det giver ingen mening.
Ved godt, at det nok er skrevet med et glimt i øjet, men kunne ikke lade være lige at køre den videre.
Når det så er sagt, så mener jeg, at det er fair at tage det med i bedømmelsen af OB's manglende evne til at holde spillerne fit, at vi står i en situation som ingen andre nogensinde har stået i. Vi kunne meget muligvis have truffet nogle beslutninger, der havde stillet os i bedre situationer nu. Men da beslutningerne blev truffet havde vi meget lidt viden om, hvor længe dette skulle stå på. Tilmed var vi begrænset af ikke at have adgang til de offentlige baner. Modsat FCK, som har deres egne baner, som de selv råder over. Dertil det økonomiske aspekt i at skulle opfylde kravene til lønkompensation, som har betydet at spillerne ikke har "måtte" være på arbejde.
Der er mange aspekter af det her, som må have gjort det umådeligt svært at lave en plan for, hvordan man skulle styre gennem krisen. Jeg medgiver, at vi har haft et problem med skader tidligere i sæsonen, som jeg ikke prøver at undskylde for. Men at corona-krisen er rullet indover har nok fået klubben til at se endnu værre ud ift. at undgå skader.
Jeg synes ærligt talt det er tydeligt vi mangler spillere med det ekstra mentale overskud og lyst til at blive en bedre fodboldspiller en deres kammerater. Det kræver træning og hårdt arbejde...
For mig tyder det på at mange af spillerne har taget for let på pausen og ikke udnyttet deres tid ordentligt iforhold til at være en professionel sportsmand..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Den sammenligning svarer til OB er på niveau med Liverpool fordi begge hold har 11 mand i startopstillingen :) men ved godt hvad du mener. De folk Dortmund har på bænken kan selv FC. Copenhagen kun drømme om."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Håber MH er mere OB'er end at være benovet over at skulle snakke med en rigmand og en tosse.
Jeg tror i hvert fald på at MH er manden der sammen med JM kan få os på ret køl igen.
Han skal bare lige få SN ind som scout, og LH som deltids målmandstræner så er vi sgu nået langt.
OB bygget af OB'er.
“ vi er kommet styrket ud af vinduet” det er enten virkeligheds fornægtelse eller et billede af en mand som ikke kender hverken trup eller de spillere der er hentet ind.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
Intet har holdt spillerne i OB om at hjemmetræne og holde sig fit i deres hjemsendelse.
Jeg synes ærligt talt det er tydeligt vi mangler spillere med det ekstra mentale overskud og lyst til at blive en bedre fodboldspiller en deres kammerater. Det kræver træning og hårdt arbejde...
For mig tyder det på at mange af spillerne har taget for let på pausen og ikke udnyttet deres tid ordentligt iforhold til at være en professionel sportsmand..
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
Intet har holdt spillerne i OB om at hjemmetræne og holde sig fit i deres hjemsendelse.
Comment
Comment