Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Havde forventet nederlag i dag. Med de skader vi har, og den tynde bænk, synes jeg det er en præstation at være så tæt på at tage point med hjem.

    At kampens suverænt største chance tilfalder en 18-årig debutant, der først formelt er førsteholdsspiller om en måned, det kan vi kun kritisere den sportslige ledelse for. Spillerne gjorde hvad de kunne, og Michelsen havde set dem fint op med hvad han havde.

    Hvis Frøkjær kan holde niveauet og bygge mere stabilitet på, og vi kan få nogle gode folk tilbage fra skade, så tror jeg bestemt på, at vi kan spille os fri fra play-off kampene uanset, hvilken gruppe vi havner i.
    Hvem af de skadede spillere mener du ville kunne være kampafgørende i dag?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Vi kan nøjes med uafgjort mod Esbjerg hvis både ACH og Lyngby taber, og Sønderjyske ikke vinder i morgen.
      Jo jo men syntes du vi sidder i held.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Hvem af de skadede spillere mener du ville kunne være kampafgørende i dag?
        Jabali.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Hvem af de skadede spillere mener du ville kunne være kampafgørende i dag?
          Det kan man jo kun gisne om, og synes ikke jeg giver udtryk for, at vi har enkelte spillere som kan være kampafgørende. Men at få vores måske vigtigste forsvarsspiller, midtbanespiller og angriber tilbage må da alt andet lige til sammen kunne bidrage med noget, der rykker os tættere på nogle sejre.

          Det er lige så meget et spørgsmål manglen på kontinuitet og en fast stamme på holdet, som jeg ser som et problem. I dag har vi en højre flanke med to spillere, som ikke er skolet på deres pladser og ikke er super skarpe på bolden. Bare for at nævne et eksempel.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Jabali.
            Okay, jeg syntes han har vist for lidt so far til at jeg savnede ham i dag.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Dette er også en afspejling af at OB afskibber de 2 bedste angribere i klubben og ikke formår at erstatte dem bare 50%. Den er bare ikke længere

              Det peger på den sportslige ledelse. Ikke træneren

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                Det kan man jo kun gisne om, og synes ikke jeg giver udtryk for, at vi har enkelte spillere som kan være kampafgørende. Men at få vores måske vigtigste forsvarsspiller, midtbanespiller og angriber tilbage må da alt andet lige til sammen kunne bidrage med noget der rykker os tættere på nogle sejre.
                Af de fraværende savnede jeg faktisk kun Ryan og Tver i dag.
                Syntes ikke vores midtbane bar præg af Drachmann’s fravær og vores angreb har været stendødt siden vi solgte Kadrii her er der ingen som har vist at de er værd at satse på.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Af de fraværende savnede jeg faktisk kun Ryan og Tver i dag.
                  Syntes ikke vores midtbane bar præg af Drachmann’s fravær og vores angreb har været stendødt siden vi solgte Kadrii her er der ingen som har vist at de er værd at satse på.
                  Præcis. Vi solgte ham der enkelte dage gjorde forskellen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Dette er også en afspejling af at OB afskibber de 2 bedste angribere i klubben og ikke formår at erstatte dem bare 50%. Den er bare ikke længere

                    Det peger på den sportslige ledelse. Ikke træneren

                    Enig. Dagens nederlag kan ikke undskyldes med skaderne, for kvaliteterne hos de skadede spillere er bare ikke ret høj.
                    Jeg sidder ihvertfald ikke med følelsen af at nogle af de skadede kunne have ændret kampen i dag.
                    Som nævne andet steds så savnede jeg kun Ryan og Tver. Offensivt har vi ingen i truppen som lyser op ej heller hvis vi er skadesfri
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Af de fraværende savnede jeg faktisk kun Ryan og Tver i dag.
                      Syntes ikke vores midtbane bar præg af Drachmann’s fravær og vores angreb har været stendødt siden vi solgte Kadrii her er der ingen som har vist at de er værd at satse på.
                      Er sådan set meget enig i dine vurderinger. Synes dog Jebali bidrager med mere end Sander og Lieder. Jebali træffer muligvis ikke altid de bedste beslutninger, men synes han har taget små skridt i den rigtige retning, og så er han den eneste i miles omkreds på vores hold, der kan gøre noget uventet. Tror også han er en type som modstandere er ekstra opmærksomme på, hvilket kan skabe plads til andre spillere.

                      Er helt enig med dig vedr. Drachmann.

                      Men det jeg også nævner er de mere ikke-åbenbare effekter. At vi ikke er tvunget til at sætte to meget unge folk ind uden førsteholdserfaring. Kunne vi i dag i stedet for dem bringe Oliver Lund og Lieder ind for Ryan og Jebali, så tror jeg bestemt vi ville stå langt stærkere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Jabali.
                        Er der Information hvor lang han er ude og hvor alvorligt skaden er?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Dette er også en afspejling af at OB afskibber de 2 bedste angribere i klubben og ikke formår at erstatte dem bare 50%. Den er bare ikke længere

                          Det peger på den sportslige ledelse. Ikke træneren
                          Helt enig i at vi ikke skal skille os af med Jakob Michelsen. Jeg her stadig tillid til at Jakob og Henrik er de rigtige trænere for os. Det kan dog blive dyrt at vi solgte Baskim uden at få noget der bare ligner en erstatning.
                          Med al ære og respekt for vores unge spillere der kom ind idag så er vores bredde simpelthen ikke god nok. AGF smider eksempelvis Ankersen og Helenius ind og vi sætter 2 fra vores u19 hold.
                          Når det så er sagt, så gjorde Max Fenger det langt bedre end Mart Lieder. Ibrahimagic nåede ikke rigtig andet end lidt boldflytteri.
                          Opondo kan jeg godt se nogle muligheder i og Aron er også en spiller efter mit hoved.

                          Comment


                            Det er skandaløst at en klub a OB ikke har vundet siden september. Hvordan skal man tro, at noget nogensinde bliver anderledes med det samme setup?

                            Hvad kan man så gøre anderledes?

                            # Er det et for stort tab at sælge de bedste spillere, for derefter igen, at skulle lede efter nogle nye gode spillere - og når man så finder dem, skal man så sælge dem og starte forfra?

                            # Er det den rigtige træner til en klub som OB, som ikke har de gode spillere, men som mere skal præstere udfra et udvalg fra en lavere hylde?

                            # Har klubben den rigtige ledelse?

                            Jeg synes, at det er meget frustrerende at blive ved med at se på et OB-hold, som ikke præsterer, og som nok aldrig kommer til det, med det nuværende setup.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Helt enig i at vi ikke skal skille os af med Jakob Michelsen. Jeg her stadig tillid til at Jakob og Henrik er de rigtige trænere for os. Det kan dog blive dyrt at vi solgte Baskim uden at få noget der bare ligner en erstatning.
                              Med al ære og respekt for vores unge spillere der kom ind idag så er vores bredde simpelthen ikke god nok. AGF smider eksempelvis Ankersen og Helenius ind og vi sætter 2 fra vores u19 hold.
                              Når det så er sagt, så gjorde Max Fenger det langt bedre end Mart Lieder. Ibrahimagic nåede ikke rigtig andet end lidt boldflytteri.
                              Opondo kan jeg godt se nogle muligheder i og Aron er også en spiller efter mit hoved.
                              Er meget enig i hensigt af Aron. Men Opondo sagde før få dage at han ville være i god form tæt på sin personlige topform. Hvis det var tæt på topform i dag så er han bare ikke god nok. Synes han skuffende og havde forventet langt mere da han kom ind som frisk mand.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                                Er sådan set meget enig i dine vurderinger. Synes dog Jebali bidrager med mere end Sander og Lieder. Jebali træffer muligvis ikke altid de bedste beslutninger, men synes han har taget små skridt i den rigtige retning, og så er han den eneste i miles omkreds på vores hold, der kan gøre noget uventet. Tror også han er en type som modstandere er ekstra opmærksomme på, hvilket kan skabe plads til andre spillere.

                                Er helt enig med dig vedr. Drachmann.

                                Men det jeg også nævner er de mere ikke-åbenbare effekter. At vi ikke er tvunget til at sætte to meget unge folk ind uden førsteholdserfaring. Kunne vi i dag i stedet for dem bringe Oliver Lund og Lieder ind for Ryan og Jebali, så tror jeg bestemt vi ville stå langt stærkere.
                                Ja vi er jo ret enige. Jebali er bare den der måske/måske ikke type hvor man ikke helt har set noget godt i to kampe i træk.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X