Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Godkendt kamp af OB. Er faktisk positivt overrasket over at de var så fint med i kampen. Kampen viser også OB er et bedre hold uden jebali.
    Ja flot med et nederlag!!??!!

    Comment


      Spiller som en sæk kartofler og har ingen berettigelse til top6.
      Typisk helenius scorer.

      Hvordan får vi vendt skuden? Fyrer JM og Hemmingsen? Ind med nyt udenlandsk blod?

      Comment


        Ikke at have vundet en kamp siden september siger heller ikke så lidt...

        Comment


          Jævn kamp hvor uafgjort havde været mest retfærdigt - AGF har ikke været imponerende. De er dog bedre til at praktisere deres stil end vi er til at praktisere vores, så resultatet er ikke overraskende

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg


            Tror egentligt pausen har været god for os der er flere der troede på det idag. Fin indsats.
            At spille ok og tabe er nogen gange næsten værre for den mentale form. Særligt når man er i en periode med mange nederlag. En følelse af, at man ikke vinder uanset hvad man gør. Det kan jeg godt forstår hvis de tænker.

            Comment


              Suk!
              OBeliever

              Comment


                Hvor er det dog bare trist at være OB fan

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg

                  Ja flot med et nederlag!!??!!
                  Ja ja Mon det ikke er et ret ligegyldigt nederlag i den store sammenhæng.

                  Comment


                    Bedre spil end jeg havde troet, men ubrugeligt resultat. Spørgsmålet er, hvor mange chancer Michelsen har tilbage for at finde en sejr og få gang i den offensiv. Jeg tror ikke har har meget mere end 3-4 kampe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Godkendt kamp af OB. Er faktisk positivt overrasket over at de var så fint med i kampen. Kampen viser også OB er et bedre hold uden jebali.
                      kan man ikke sige nu vi ikke spillede 3-5-2.
                      for mig var forskellen JJT og Frø er blevet bedre.
                      desværre er de udefra kommende ikke nogle der løfter holdet.

                      Comment


                        Trist og skuffende. Vil gerne købe præmisser om at vi til tider spiller fint fodbold, men vi er ikke farlige nok på den sidste tredjedel. AGF har samtidigt flere store chancer og så vinder man ikke fodbold kampe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Ja ja Mon det ikke er et ret ligegyldigt nederlag i den store sammenhæng.
                          Øhhh Nej. Nu er vi sgu da dømt til at kæmpe i dødens pulje..

                          Comment


                            JT er tilbage næste kamp, det vil pynte gevaldigt på holdet. Samtidig har vi fået JJT tilbage i fornuftig form. Jeg kan lugte sejr mod Esbjerg og en plads i den “nemme” gruppe.

                            Comment


                              Lorte resultat. Lidt opløftende at vi trods alt af med taget i betragtning af alle skaderne. Dybt uheldigt at vi ikke for scoret. Og så er det fuldstændig vanvittigt at vi har så mange skader.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Bedre spil end jeg havde troet, men ubrugeligt resultat. Spørgsmålet er, hvor mange chancer Michelsen har tilbage for at finde en sejr og få gang i den offensiv. Jeg tror ikke har har meget mere end 3-4 kampe.
                                Hvis der ikke er maks indsats mod Esbjerg så kan han være fortid på mandag.

                                Comment

                                Working...
                                X