Hvorfor er OL så udisciplineret. Dumt at lave frispark når vi har offensiv dødbold.
godt at se JJT virker fit. GF har heller ikke ligaens bedste målmand.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Corona eller ej vi er sgu lige så ringe som før...
det var sgu da til mørkegult det der...
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Norbert Elgert -
Jeg forstår heller ikke at den kun giver en advarsel, men det betyder i det mindste at han må slappe lodt af resten af kampen. Jeg synes klart vi er bedst. Aarhus slår bare lange bolde frem konstant. De spiller primitivt, men det er de så også gode til.
Jeg forstår heller ikke at den kun giver en advarsel, men det betyder i det mindste at han må slappe lodt af resten af kampen. Jeg synes klart vi er bedst. Aarhus slår bare lange bolde frem konstant. De spiller primitivt, men det er de så også gode til.
Ja, efter en rodet start med en ordentlig portion indianerbokd kommer vi nu god i gang
- Norbert Elgert -
Comment