Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hvorfor er OL så udisciplineret. Dumt at lave frispark når vi har offensiv dødbold.
    godt at se JJT virker fit. GF har heller ikke ligaens bedste målmand.

Comment

Puhhhh..

Comment

Tak Oliver!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Tak Bundu.

Comment

Han ligger altså nogle vildt indlæg ham Højer

Comment

Corona eller ej vi er sgu lige så ringe som før...
              det var sgu da til mørkegult det der...
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
              2025 stadig med armene over kors

Comment

Poulsen gult. Fuld fortjent
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Hold da fast. Der var AGF heldige med de kun fik gult kort

Comment

Bliver fedt når Frø lærer at ramme målet...

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Corona eller ej vi er sgu lige så ringe som før...
                      det var sgu da til mørkegult det der...
                      det kunne selv jeg se ... altså det mørkegule.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Frøkjær med ringe afslutning.
                        - Norbert Elgert -

Comment

Han er kommet efter det Frøkjær. Mangler bare lige den sidste kvalitet

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Hold da fast. Der var AGF heldige med de kun fik gult kort
                            Havde vi fået rødt på den havde vi været sure, så det er vel ok

Comment

Jeg forstår heller ikke at den kun giver en advarsel, men det betyder i det mindste at han må slappe lodt af resten af kampen. Jeg synes klart vi er bedst. Aarhus slår bare lange bolde frem konstant. De spiller primitivt, men det er de så også gode til.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                                Jeg forstår heller ikke at den kun giver en advarsel, men det betyder i det mindste at han må slappe lodt af resten af kampen. Jeg synes klart vi er bedst. Aarhus slår bare lange bolde frem konstant. De spiller primitivt, men det er de så også gode til.
                                Ja, efter en rodet start med en ordentlig portion indianerbokd kommer vi nu god i gang
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X