Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bo Henriksen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
    Der er vel ingen, der ved, om Bo Henriksen har valgt OB fra...? Altså, om han har haft tilbud fra OB?
    Det er jo det, som den kære trådstarter proklamerer!

    Mit indlæg var i øvrigt ironisk :)

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
      Det er jo det, som den kære trådstarter proklamerer!

      Mit indlæg var i øvrigt ironisk :)
      Hehe, ok :)

      Comment


        #63
        Har lige tjekket fanforum i Horsens og Horsens Folkeblads Facebook for at se, hvad de lokale siger til valget af Bo H.

        I får lige essensen: "Han kan starte med en lille studsning" og "han kan starte med at blive klippet":-)

        Håber han fortsætter med at gå sine egne veje - også på hårområdet:-)

        Comment


          #64
          Ja, det er mig som har startet rygtet og som jeg har fået fortalt har der ligget et tilbud til Bo Henriksen fra OB helt tilbage fra Marts måned.
          Men hvorfor at det ikke blev os han valgte kan jeg ikke svarer på???

          Men mon ikke vi ser ham næste år i stribet Troels Beck kontrakt bliver forhåbentligt ikke forlænget.
          Det vil også passe bedre, så Bo har fået 1 års erfaring fra en større klub end Brønshøj.

          DonJuan

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
            Ja, det er mig som har startet rygtet og som jeg har fået fortalt har der ligget et tilbud til Bo Henriksen fra OB helt tilbage fra Marts måned.
            Men hvorfor at det ikke blev os han valgte kan jeg ikke svarer på???

            Men mon ikke vi ser ham næste år i stribet Troels Beck kontrakt bliver forhåbentligt ikke forlænget.
            Det vil også passe bedre, så Bo har fået 1 års erfaring fra en større klub end Brønshøj.

            DonJuan
            Det tror jeg simpelt hen ikke på!

            Jeg kan ikke forestille mig, at nogen træner med ambitioner siger nej til en (potentiel) top-fem klub i Superligaen til fordel for en klub der er garanteret en sæson mere i 1. division.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det tror jeg simpelt hen ikke på!

              Jeg kan ikke forestille mig, at nogen træner med ambitioner siger nej til en (potentiel) top-fem klub i Superligaen til fordel for en klub der er garanteret en sæson mere i 1. division.
              Nu skal du stoppe med at ødelægge grisens bortforklaring.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                Nu skal du stoppe med at ødelægge grisens bortforklaring.
                Hehe - lige præcis. PS- Ignorer funktionen er meget god til at holde svineinfluenzaen på afstand

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Nu skal du stoppe med at ødelægge grisens bortforklaring.
                  Tror du hentyder til mig?

                  Nu skal du huske at så længe OB ikke selv offentliggøre at de har skrevet med en ny træner eller spiller, så vil alt der bliver skrevet her inde på forummet være rygter og kun rygter...

                  Så det er ingen bortforklaring.

                  DonJuan

                  Comment


                    #69
                    Til de folk som er til lidt lir kan jeg berette at jeg netop har snakket med Bo. Dette skete på min arbejdsplads som er en detailhandel. Jeg jokede med ham og spurgte om jeg kunne hjælpe, måske med en spiller eller 2? Han svarede med et stort grin at han nok skulle bruge 3.... Han var travl optaget af at snakke i mobil og hvem ved måske han kan bruge en spiller fra OB ( cob ) nu hvor vi har hentet et par spillere hos ACH

                    Comment

                    Working...
                    X