Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bo Henriksen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Først og fremmest ser jeg slet ingen grundt til at skifte træner nu. Han har på ingen måde tabt omklædningsrummet eller skabt problemer i truppen, tværtimod så virker det til der virkelig er kommet et godt og sundt træningsmiljø i klubben nu, det syntes jeg mange glemmer at give TB kredit for.

    Men skulle vi have ny træner ser jeg gerne Bo Henriksen som assistenttræner for fx en Lars Olsen og så på sigt overtage holdet. Jeg syntes det er for uambitiøst hvis vi sætter ham som førsteholdstræner når han ingen erfaring har og vildt farligt når det samtidig slet ikke er udelukket OB kan ende med at spille om nedrykning til næste sæson.

    Comment


      #32
      Jeg har hørt at OB har henvendt sig til Roland Nilsson - men han var ikke åbenlyst interesseret. Omkring Bo H - jeg tror det er en and :)
      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
        Jeg har hørt at OB har henvendt sig til Roland Nilsson - men han var ikke åbenlyst interesseret. Omkring Bo H - jeg tror det er en and :)
        Der er mange dyr i spil i øjeblikket. Bo er en and fra svinet. Og mon ikke også det, du har hørt, er en Roland. Beklager den dårlige joke. Er lige gået i stå på arbejde:) Kan godt nok ikke forestille mig nogen klubber i Danmark over serie 3 niveau vil prøve Roland Nilsson.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Der er mange dyr i spil i øjeblikket. Bo er en and fra svinet. Og mon ikke også det, du har hørt, er en Roland. Beklager den dårlige joke. Er lige gået i stå på arbejde:) Kan godt nok ikke forestille mig nogen klubber i Danmark over serie 3 niveau vil prøve Roland Nilsson.
          Roland er også en and fra Svinet. Direkte fra ornens mund.

          Comment


            #35
            Og jeg har hørt følgende fra en journalist, der har en stor kontaktflade gennem mange år i Ådalen: "Troels Bech bliver ikke fyret" citat slut.

            Comment


              #36
              Jeg kan, af omveje, med ret stor sandsynlighed sige, at Bo Henriksen IKKE er cheftræner i OB efter sommerpausen...

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Jeg kan, af omveje, med ret stor sandsynlighed sige, at Bo Henriksen IKKE er cheftræner i OB efter sommerpausen...
                Kan du så ikke lige komme tilbage på sporet og fortælle, om han bliver cheftræner i en anden klub, eller han får en anden funktion end cheftræner i OB

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Listen bliver unægteligt kortere, men vi HAR ligesom prøvet trænertalent-typen mange gange, uden held. Så SKAL vi skifte, synes jeg vi skal prøve noget nyt, nemlig en træner der har bevist hvad han kan, i stedet for at håbe på at en træner uden erfaring indfrier sit potentiale i OB.
                  Men som sagt, jeg er ikke modstander af Bo H., eller die hard fan af Troels... jeg ser bare ingen grund til at skifte til mere af det samme...
                  Men de er jo umiddelbart meget forskellige som trænere.....
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Der er vist rigeligt med tidligere rygter, og historik, at bedømme dig på... men vi kan da godt vente på endnu et rygte der ikke går hjem... troede egentlig også du var stoppet med at komme med rygter...
                    Haha, jo jeg var egentligt stoppet med at komme med saftige rygter og specielt hver gang man kommer med et bliver man svinet ;) til.
                    Men dette rygte er ikke bare en AND. det har noget på sig, så kan i tro på det eller lade være (I DONT CARE)

                    Og til alle jer som (ved) og som har så gode kilde, at i kan skyde denne meget troværdige kilde ned, så siger jeg bare vent og se.

                    Og lige til aller sidst ​JEG ER IKKE SVINET!

                    DonJuan

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Men de er jo umiddelbart meget forskellige som trænere.....
                      Det er Troels Bech, Henrik Clausen, Poul Hansen og Lars Olsen også... men de HAR dog det til fælles med hinanden, og Bo Henriksen, at de aldrig har vundet et mesterskab... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
                        Haha, jo jeg var egentligt stoppet med at komme med saftige rygter og specielt hver gang man kommer med et bliver man svinet ;) til.
                        Men dette rygte er ikke bare en AND. det har noget på sig, så kan i tro på det eller lade være (I DONT CARE)

                        Og til alle jer som (ved) og som har så gode kilde, at i kan skyde denne meget troværdige kilde ned, så siger jeg bare vent og se.

                        Og lige til aller sidst ​JEG ER IKKE SVINET!

                        DonJuan
                        er du frisk på et væddemål om en fa'bamse
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Der er mange dyr i spil i øjeblikket. Bo er en and fra svinet. Og mon ikke også det, du har hørt, er en Roland. Beklager den dårlige joke. Er lige gået i stå på arbejde:) Kan godt nok ikke forestille mig nogen klubber i Danmark over serie 3 niveau vil prøve Roland Nilsson.
                          Du er med på, at Roland er den træner med det højeste pointsnit nogensinde i Superligaen, ikke?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                            Du er med på, at Roland er den træner med det højeste pointsnit nogensinde i Superligaen, ikke?
                            Næ, det må jeg tilstå jeg ikke anede. Husker kun at han ikke ligefrem var elsket. Min reaktion var nok nærmere en irritation over hvis vi nu igen skal til at have en masse rygter der ikke har noget på sig end den var møntet specifikt på Roland Nilsson. Ved ikke om Roland rygtet har noget på sig, men når man starter dagen med et svinerygte og tænker tilbage på hvor mange timer man spildte på den slags for et år side, så bliver man lidt pirlig. Undskyld til Roland:-)

                            Comment


                              #44
                              Så gerne Bo Henriksen som ny træner. Vi kommer aldrig til at spille flot fodbold med bolden langs jorden med Bech, så hellere tilbage til noget mere direkte og underholdende fodbold med en træner der forstår at motivere & forklare sine spillere hvad han vil.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                                Kan du så ikke lige komme tilbage på sporet og fortælle, om han bliver cheftræner i en anden klub, eller han får en anden funktion end cheftræner i OB
                                Det ved jeg desværre ikke noget om. - Jeg er dog ganske sikker på, at han ikke bliver cheftræner i OB.

                                Comment

                                Working...
                                X