Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstartstråden i en ny Corona verden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    God humor:
    "Mål i maj:
    Lionel Messi: 0
    Cristiano Ronaldo: 0
    Neymar: 0
    Henrik Hansen: 1
    #obdk #stribetforlivet https://t.co/a5yO39zrZT"
    (Fra OBs twitter-account)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      God humor:
      "Mål i maj:
      Lionel Messi: 0
      Cristiano Ronaldo: 0
      Neymar: 0
      Henrik Hansen: 1
      #obdk #stribetforlivet https://t.co/a5yO39zrZT"
      (Fra OBs twitter-account)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Betragtninger fra LR som jeg bakker op om(undtagen omkring Jebali)

        https://fyens.dk/artikel/tre-ting-vi-lærte-om-ob
        Tror også jeg lærte, at vi skal ikke spille med Drachmann og Jens Jakob samtidig!

        Ikke fordi de er dårlige sammen, men vi skal simpelthen have mindst en af dem på banen, for at skabe noget velkendt struktur og med den skadesfrekvens de har, så tænker jeg der skal doseres nu, lige præcis nu. Vi har fin bredde til de andre centrale pladser på midtbanen, så må vi bare håbe Aron eller Moses stepper op.

        4-4-1-1 med friplads til Jebali, den kan jeg godt gå med. Håber så Lieder kan bidrage ellers skal Hyllegaard have nogen chancer. Svendsen kan også kandidere til venstre midtbane.

        Fedt at se de unge, der skal altså kun handles ind med høj kvalitet, bredden tager vi U-afdelingen.

        Edit: Jeg lærte også, at Daniel Høegh er meget velkommen hjem, synes godt nok vi har mange, der ikke har været så længe, så rent menneskeligt vil jeg gerne have samlet nogen "rigtige" OBere som en grundstamme i truppen.
        Last edited by Polle; 23-05-2020, 07:37.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Meget enig i alt undtagen Opondo. Syntes simpelthen ikke han bidrager med det store. Kan ikke se det. Ja han scorer et mål. Men det var vel også det?
          Jeg synes han bidrog til at vi stod lidt højere på banen i 2. halveg. Han var aggressiv på boldholder og synes egentlig bare han så fit ud. Det er rigtigt at han med bolden for kuglen ikke imponerer. Jeg har spekuleret lidt på om han måske kan blive en dygtig kantspiller, hvis vi på et tidspunkt skifter system. Som 8'er har jeg også svært ved at se ham som andet end en fyr, som kan gå ind de sidste 10-20 min og bruge din fart og fysik imod et mørt modstanderhold

          Comment


            HHs indsats og scoring i går kræver for mere. Obstruktion udfordrer JM. ;-)
            "Vi vil se @BjerringLars på kassen på tirsdag!
            (Du tør ikke @JakobMichelsen )
            #obdk"
            (Fra Obstruktions twitter-account")
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Jeg synes han bidrog til at vi stod lidt højere på banen i 2. halveg. Han var aggressiv på boldholder og synes egentlig bare han så fit ud. Det er rigtigt at han med bolden for kuglen ikke imponerer. Jeg har spekuleret lidt på om han måske kan blive en dygtig kantspiller, hvis vi på et tidspunkt skifter system. Som 8'er har jeg også svært ved at se ham som andet end en fyr, som kan gå ind de sidste 10-20 min og bruge din fart og fysik imod et mørt modstanderhold
              Syntes bare der skal mere til i OB end at være aggressiv på boldholderen. Nu scorer han så et mål og hvis han gør det jævnligt giver det ham selvfølgelig en kompetance mere at konkurrere på. Men som du nævner kan det godt være svært at se ham som startende 8`er

              Jeg syntes også igår igen viste at Sander ikke passer med Jebali og heller ikke kan være enlig spids. Så foretrækker jeg hellere Jebali på toppen med 3 offensive midtbanefolk bag ved sig. Tror dog at Jacob mest ser Lieder på toppen og Jebali lige bag ved og den kan jeg også godt bakke op om.
              For Svendsen har mistet den legekammerat der gjorde ham til en farlig angriber og skal lige genfinde sig selv og sin rolle på holdet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                Tror også jeg lærte, at vi skal ikke spille med Drachmann og Jens Jakob samtidig!

                Ikke fordi de er dårlige sammen, men vi skal simpelthen have mindst en af dem på banen, for at skabe noget velkendt struktur og med den skadesfrekvens de har, så tænker jeg der skal doseres nu, lige præcis nu. Vi har fin bredde til de andre centrale pladser på midtbanen, så må vi bare håbe Aron eller Moses stepper op.

                4-4-1-1 med friplads til Jebali, den kan jeg godt gå med. Håber så Lieder kan bidrage ellers skal Hyllegaard have nogen chancer. Svendsen kan også kandidere til venstre midtbane.

                Fedt at se de unge, der skal altså kun handles ind med høj kvalitet, bredden tager vi U-afdelingen.

                Edit: Jeg lærte også, at Daniel Høegh er meget velkommen hjem, synes godt nok vi har mange, der ikke har været så længe, så rent menneskeligt vil jeg gerne have samlet nogen "rigtige" OBere som en grundstamme i truppen.
                Daniel Høegh i form ville være fantastisk at få hjem. Han er en rigtig leder. Det syntes jeg ikke at KL udstråler endnu.

                Fra næste sæson vil der være 9-10 spillere fra eget akademi i truppen. Håber også der bliver plads til Østrøm. Så skal der være 15 udefra. Og der skal vi begynde at være lidt mere selektive i den kvalitet der hentes ind

                Comment


                  Lidt info om tirsdagens kamp

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/info-o...kampen-ob-aab/

                  Comment


                    Bliver kampen i morgen vist i TV?

                    Comment


                      Drachmann ikke med i truppen for kampen i morgen. :-(
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...kampen-ob-aab/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Drachmann ikke med i truppen for kampen i morgen. :-(
                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...kampen-ob-aab/
                        Skjelvik og AJA er heller ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Skjelvik og AJA er heller ikke
                          Håber de kigger seriøst om der måske er et problem med træningsintensiteten. Måske er vi ja bare uheldigt men det er rigeligt med skader.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Håber de kigger seriøst om der måske er et problem med træningsintensiteten. Måske er vi ja bare uheldigt men det er rigeligt med skader.
                            Det tror jeg ikke der er. De andre trupper har også skader. Men vores træningsbaner(eller mangel på samme) kan have indflydelse og det fact at spillerne ikke har været på græs længe ift andre klubber

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Skjelvik og AJA er heller ikke
                              Og så bliver det med Tverskovs karantæne pludselig tyndt i midtforsvaret for superligagenstarten. Hvis vi spiller med to midtforsvarer så hvem skulle være det ved siden af Kasper Larsen? Hverken Lund eller Lund som parter for Kasper Larsen bringer mig glæde i hjertet.Og en tre-mand-kæde med Kasper og den dobbelte Lund ville jeg meeeget gerne undlade.
                              Måske Obbekjær får god spilletid i morgen og tilbyder sig.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Håber de kigger seriøst om der måske er et problem med træningsintensiteten. Måske er vi ja bare uheldigt men det er rigeligt med skader.
                                Vi skal bare have mere kvalitet hos nr 12-24 i truppen. Så vil det ikke være så stort problem ved skader.

                                Comment

                                Working...
                                X