Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstartstråden i en ny Corona verden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Gud hvor ligner N'Doye en kæmpe fiskarl
    Mere end Darko Bodul? Jeg erindrer Darko gik gennem byen i en t-shirt med påskriften “I support lokal pussy”

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      For de der ikke har set kampen genudsendes den nu kl. 16.00 på TV3S.
      mvh pnl
      Spring de første 10-15 min over. Så får man en fin oplevelse

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Alm back i 4 back kæden. Gjorde det virkelig godt
        Ja han bliver spændende at følge

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Jeg så også en godkendt træningskamp. Jeg synes vi så tændte ud og forsøgte i vid udstrækning at presse højt, specielt i 2. halveg, hvor vi jo ret beset også får to mål ud af det. Dejligt at se alle drengene tilbage og specielt Opondo som jo gjorde et flot indhop og virker til at ville tage kampen op. Fedt at se de unge kræfter. Dem tror jeg ikke vi skal være blege for at bruge noget mere.
          Og så var det jo lir at hh ikke bare score, men også gør det på vældig elegant vis. Men alt i alt en fin kamp med okay gas på. Eneste bekymring er skaderne og så er jebali stadig fantastisk på den midterste 1/3 af banen, men det er til gengæld for tyndt på resten af banen og Svendsen ser stadig ud til at savne Kadrii
          Meget enig i alt undtagen Opondo. Syntes simpelthen ikke han bidrager med det store. Kan ikke se det. Ja han scorer et mål. Men det var vel også det?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Ja han bliver spændende at følge
            Han har virkelig værktøjerne til at slå igennem. Eller blive solgt dyrt.
            Nu ser jeg ham ikke træne dagligt men lur mig om man ikke allerede spekulerer på at binde ham længere tid eller lign.

            Nu skal han læse på gymnasiet samtidig med fodbold, men tror allerede nu at man kunne snakke fuldtidskontrakt og tage ham op i truppen fra sommer hvis han er interesseret. Det vil jo nok være svært at læse på fuld tid ved siden af

            Comment


              HHs mål

              https://www.bt.dk/fodbold/vilde-bill...d-fck-i-parken

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Han har virkelig værktøjerne til at slå igennem. Eller blive solgt dyrt.
                Nu ser jeg ham ikke træne dagligt men lur mig om man ikke allerede spekulerer på at binde ham længere tid eller lign.

                Nu skal han læse på gymnasiet samtidig med fodbold, men tror allerede nu at man kunne snakke fuldtidskontrakt og tage ham op i truppen fra sommer hvis han er interesseret. Det vil jo nok være svært at læse på fuld tid ved siden af
                Han blev jo også købt fri i B93, og jeg mener Tonny sagde dengang at han var købt fri for "at gå hele vejen" og blive solgt til en større liga end den danske. Vi har ham sandsynligvis kun på lånt tid.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                  Det er de døende minutter i en træningskamp. Man Skal sgu ikke ligge det store i det. Det er en (rigtig) god aktion på en stor fck fejl.
                  My point exactly. Det er HH, der leverer lyspunktet med sin afslutning. Resten af kampen var meh.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tak. Flot overblik af HH. Jeg har altid kunnet lide ham men han blev altid fejlbrugt da han spillede for os. Et af eksemplerne på gode spillere der blev dårligere i OB.

                    Anede slet ikke kampen skulle spilles. Er ligesom kommet ud af fodboldmode.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      SF referat af dagens kamp

                      https://fyens.dk/artikel/assistenttr...cenen-i-parken

                      Comment


                        Betragtninger fra LR som jeg bakker op om(undtagen omkring Jebali)

                        https://fyens.dk/artikel/tre-ting-vi-lærte-om-ob

                        Comment


                          Man kan sikre sig HHs kamptrøje! :-)
                          https://www.facebook.com/18538181105...8383491866055/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Man kan sikre sig HHs kamptrøje! :-)
                            https://www.facebook.com/18538181105...8383491866055/
                            3200kr lige nu

                            Comment


                              5000kr...

                              Comment


                                6000 kr. nu!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X