Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstartstråden i en ny Corona verden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Men hans pres gav vores mål
    Ja kald du bare det et pres

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Hvordan scorede han?
    Pres af Jebali så FCK fejler. Så banker han den i tomt mål fra 20 meter

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    FCK kan også lave amatørfejl.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jaaaaaa Opondo.

    2-1
    Hvordan scorede han?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jebali uden slutprodukt. Svag afslutning.
    Men hans pres gav vores mål

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jaaaaaa Opondo.

    2-1

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ligner vi er gået i 3-5-2 igen

    Aron,Obbekjær og Tverskov er kommet ind

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Jebali uden slutprodukt. Svag afslutning.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det synes jeg også, han er, og efter vinteropstarten var jeg helt overbevist om, at han ville brænde ligaen af i foråret. Det blev desværre ikke rigtig til så meget inden afbrydelsen, men forhåbentlig kommer det da. Det var nu også Kløve, den første kommentar var rettet mod. Og ja, han er helt klart vores bedste på positionen, men derfor synes jeg alligevel man lidt for ofte sidder og ærgrer sig over en lovende mulighed, der løber ud i sandet for hans fødder.
    Meget enig. Men på et succesfuldt hold skal Kløve heller ikke være bedste 8`er

    Leave a comment:


  • Vo Dich
    replied
    Fuldstændig de samme problematikker og tendenser som i efteråret.
    Ingen reel trussel på modstanderens sidste tredjedel. Vores offensivspillere leger jorden er giftig i modstanderens felt. En skam at vi ikke har nogen spillere til rådighed der gerne vil ind og rode lidt i boksen og tiltrække sig lidt opmærksomhed hos modstanderens forsvarsspillere...

    - Kløve har set fornuftig ud...
    - Svendsen skal ikke spille angriber efter min mening...

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Syntes altså han er god Jebali i den hængende angriber/offensive midt. Men ja der mangler selfølgelig lidt

    Kløve er den bedste 8`er vi har. Klasser over Frøkjær,Opondo osv
    Det synes jeg også, han er, og efter vinteropstarten var jeg helt overbevist om, at han ville brænde ligaen af i foråret. Det blev desværre ikke rigtig til så meget inden afbrydelsen, men forhåbentlig kommer det da. Det var nu også Kløve, den første kommentar var rettet mod. Og ja, han er helt klart vores bedste på positionen, men derfor synes jeg alligevel man lidt for ofte sidder og ærgrer sig over en lovende mulighed, der løber ud i sandet for hans fødder.

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Hvis JM mener, at vi ser 'knivskarpe' ud, og vi så forsvarer som i 1. halvleg - så tror jeg egentlig, at vi er relativt meget på skideren.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Han har været livlig, men som så ofte før mangler det sidste slutprodukt. Jebali har set fin ud, men det gjorde han også i træningskampene i vinters uden at det udmyntede sig i så forfærdeligt meget da sæsonen gik i gang - men lad os da bare håbe, han kan få det til at spille helt nu.
    Syntes altså han er god Jebali i den hængende angriber/offensive midt. Men ja der mangler selfølgelig lidt

    Kløve er den bedste 8`er vi har. Klasser over Frøkjær,Opondo osv

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Det er helt sikkert, der er ikke for alvor andre der fungerer i pasningsspillet.
    I spiller vel uden ham fordi han ikke er med i første kamp ... mon ikke han kommer ind i 2.halvleg?
    Jo det tænker jeg*2

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kløve har også været god. Så ikke med afstand IMO

    2-0. Vores forsvar er en katastrofe
    Han har været livlig, men som så ofte før mangler det sidste slutprodukt. Jebali har set fin ud, men det gjorde han også i træningskampene i vinters uden at det udmyntede sig i så forfærdeligt meget da sæsonen gik i gang - men lad os da bare håbe, han kan få det til at spille helt nu.

    Leave a comment:

Working...
X