Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt : SønderjyskE - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt : SønderjyskE - OB

    Efter dagens kamp kan vi godt kigge hurtigt videre til næste kamp...

    Der ligger en vigtig kamp, som bare ikke må tabes. SønderjyskE kan hurtigt komme forbi os, hvis der ikke kommer andre boller på suppen. JM bliver simpelthen nød til at prøve noget andet, det fungere overhovedet ikke. Defensivt ser det ok ud, men offensivt har det virkelig været ringe efter pausen. Nogle der lagde mærke til hvor ringe vi blev efter Jebali gik ud? Det var jo pinligt!
    Det bliver en herre fight, hvor vi kan godt kan tillade os, at afvente lidt.
    Jeg håber på denne opstilling.

    OC

    RJL - KL - JT - Jørgen

    Sander - Aron - JD - Kløve - Jebali

    Lieder

    Der skal ske noget nyt! En 4-5-1 er et forholdvis nemt system, der sagtens kan blive offensivt og samtidig være et godt fundament. Hvis der er noget der kan redde lidt af starten, er det da en sejr over Glenn.

    #2
    Er ret sikker på, at vi godt kan slippe fra kampen med point. Bare ikke 3 stk.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Efter dagens kamp kan vi godt kigge hurtigt videre til næste kamp...

      Der ligger en vigtig kamp, som bare ikke må tabes. SønderjyskE kan hurtigt komme forbi os, hvis der ikke kommer andre boller på suppen. JM bliver simpelthen nød til at prøve noget andet, det fungere overhovedet ikke. Defensivt ser det ok ud, men offensivt har det virkelig været ringe efter pausen. Nogle der lagde mærke til hvor ringe vi blev efter Jebali gik ud? Det var jo pinligt!
      Det bliver en herre fight, hvor vi kan godt kan tillade os, at afvente lidt.
      Jeg håber på denne opstilling.

      OC

      RJL - KL - JT - Jørgen

      Sander - Aron - JD - Kløve - Jebali

      Lieder

      Der skal ske noget nyt! En 4-5-1 er et forholdvis nemt system, der sagtens kan blive offensivt og samtidig være et godt fundament. Hvis der er noget der kan redde lidt af starten, er det da en sejr over Glenn.
      Kender du Jørgens form?

      Comment


        #4
        Jeg er nået der til hvor jeg faktisk ikke kan se en løsning på OB's problem. Derfor mener jeg også at Jacob Michelsen må væk.

        men mon ikke jeg ville sætte det her:

        Oliver C
        Ryan - Kasper L. - Juul - Barrett
        Drachmann
        Hyllegård - Tverskov - Aron - Kløve
        Jebali

        Som I nok kan se, så mangler der noget. Men man må jo spille med det man har

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Jeg er nået der til hvor jeg faktisk ikke kan se en løsning på OB's problem. Derfor mener jeg også at Jacob Michelsen må væk.

          men mon ikke jeg ville sætte det her:

          Oliver C
          Ryan - Kasper L. - Juul - Barrett
          Drachmann
          Hyllegård - Tverskov - Aron - Kløve
          Jebali

          Som I nok kan se, så mangler der noget. Men man må jo spille med det man har
          Jeg ville spille med Sander. Han scorede, og det kan måske give lidt selvtillid.
          Aron er en god fighter type, men håber godt nok at han kan løfte det tekniske niveau.

          Comment


            #6
            Umiddelbar er Haderslev ikke godt kørende. Så det burde være muligt at hente et point og 3 på en god dag. Nu fik vi jo underkendt et mål mod dem i Odense. Det kunne vi passende rettet op på.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Umiddelbar er Haderslev ikke godt kørende. Så det burde være muligt at hente et point og 3 på en god dag. Nu fik vi jo underkendt et mål mod dem i Odense. Det kunne vi passende rettet op på.
              Det skal ja vendes én dag. Og spillere må vel vide nu at det skal give alt over 90+ minutter og ikke kun i en halv kamp. Forventer en forkrampet og dårlig fodboldkamp hvor begge hold er bange for at tabe. Det SKAL give en sejr, i vores situation ville en uafgjort føles som nederlag.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Det skal ja vendes én dag. Og spillere må vel vide nu at det skal give alt over 90+ minutter og ikke kun i en halv kamp. Forventer en forkrampet og dårlig fodboldkamp hvor begge hold er bange for at tabe. Det SKAL give en sejr, i vores situation ville en uafgjort føles som nederlag.
                Enig. Sønderjyske har en pokalkamp mod Randers torsdag aften. Det håber jeg vi kan udnytte.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Enig. Sønderjyske har en pokalkamp mod Randers torsdag aften. Det håber jeg vi kan udnytte.
                  https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...satser-paa-sl/

                  GuldGlen smider reserverne afsted, så det kommer os ikke til gode

                  Comment


                    #10
                    Jeg ville ryste posen gevaldigt.

                    Oliver C
                    Ryan - Kasper L. -Obbekjær - Barrett
                    Tverskov
                    Frøkjær - - Aron
                    Jebali
                    Hylle Svendsen
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jeg ville ryste posen gevaldigt.

                      Oliver C
                      Ryan - Kasper L. -Obbekjær - Barrett
                      Tverskov
                      Frøkjær - - Aron
                      Jebali
                      Hylle Svendsen
                      Hvis man nu havde købt den forstærkning til CF som vi var flere der skreg på, så havde det været muligt at smide JT. på midten. Uden at holdet overhovedet har fungeret indtil nu, så er det en 6 points kamp, så tænker ikke vi kan bringer Obbekjær og Hylle. Det kan vi gøre når vi er matematisk reddet. Jørgen har ikke spillet kamp, ellers er han vel vores eneste joker, men sandsynligvis ikke i form.

                      Comment


                        #12
                        https://www.instagram.com/p/B9UHpmln...d=rmg7chdedug2

                        jjt deltog i dagens træning, det kunne godt tyde på et snarligt comeback

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                          https://www.instagram.com/p/B9UHpmln...d=rmg7chdedug2

                          jjt deltog i dagens træning, det kunne godt tyde på et snarligt comeback
                          Fedt krydser fingre for han snart er tilbage
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Hvis man nu havde købt den forstærkning til CF som vi var flere der skreg på, så havde det været muligt at smide JT. på midten. Uden at holdet overhovedet har fungeret indtil nu, så er det en 6 points kamp, så tænker ikke vi kan bringer Obbekjær og Hylle. Det kan vi gøre når vi er matematisk reddet. Jørgen har ikke spillet kamp, ellers er han vel vores eneste joker, men sandsynligvis ikke i form.
                            Det ville være et sats men AJA har ikke været overbevisende, Drachmann er skidt kørende og ikke en helvedes god leder som driver sine holdkammerater fremad, Kløve har været anonym Lieder lignede en som var langt fra at kunne gøre sig gældende. Tror sgu ikke Obbe, Hylle og Frø vil falde mere igennem end AJA, Drachmann og Kløve da forventningerne til dem trods alt er noget mindre.
                            Jeg ved ikke hvad planen med Jørgen er måske han bliver vores nye Løfquist ?
                            Last edited by Magge; 05-03-2020, 07:29.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Det ville være et sats men AJA har ikke været overbevisende, Drachmann er skidt kørende og ikke en helvedes god leger spm driver sine holdkammerater fremad, Kløve har været anonym Lieder lignede en som var langt fra at kunne gøre sig gældende. Tror sgu ikke Obbe, Hylle og Frø vil falde mere igennem end AJA, Drachmann og Kløve da forventningerne til dem trods alt er noget mindre.
                              Jeg ved ikke hvad planen med Jørgen er måske han bliver vores nye Løfquist ?
                              Jeg ville også vælge at sætte Tverskov op på midtbanen. Drachmann har været langt under niveau de første kampe og bærer ikke anførerbindet med den autoritet vi har brug for i vores nuværende forfatning. Om Jørgen så er klar nok eller det skal være Marco, Jørgen eller en 4-backkæde det ved jeg ikke. Jeg ved bare vi mangler en midtbane til at sætte spillet sammen offensivt og bidrage til at få vores kanter sat i scene. 8'erne evner det ikke og jjt som eneste reelle substitut på 6'eren er skadet. Det er fandens vigtigt at vi får sat noget bedre offensivt sammen i den her tid. Frustrationerne vil brede sig, hvis ikke vi formår at få sat noget mere sammen offensivt vi kampene, og så kommer fejlene nede bagi. Lige nu ser jeg kun Tverskov kan gøre en forskel. Han er en leder på holdet, som qua sin kvalitet kan hive de andre op. Det kan Drachmann ikke pt, fordi han er dårlig og resten har ikke lederegenskaberne i vores nuværende forfatning

                              Comment

                              Working...
                              X