Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB mod Silkeborg den 1. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    JH, JM, og SFÅ har jo talt dette profilløse hold op. Lige så snart Jabali gik ud er alt der ligner kreativitet forsvundet. Det er ordinære knoldsparkere JH har købt.
    Aron minder helt utroligt meget om Hans Henrik Andreasen ... elendig med bolden, god til at komme i feltet.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #77
      Foråret bliver en gyser.
      Hvis vi ikke kan slå SIF, som er virkelig ringe, hvem kan vi så besejre????
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        hold op en sløj forfatning OB er i. Der er jo ingen kreativitet på banen...og vi spiller jo heller ikke så fysisk at vi bare tromler modstanden ned under græstæppet. Det er bare ret meh...begynder sgu for alvor at frygte for nedrygningsspillet - der er ikke mental styrke nok hvis vi komme ud i en rigtig knald eller fald kamp.

        Comment


          #79
          Bange for ikke nogen. Det lugter af kamp om overlevelse.

          Comment


            #80
            Det værste er at denne tråd er en kopi af de seneste ti års afvikling. Der er en syge omkring den klub der skal heles førend vi kommer. Hvad kuren er vides ikke. Men et ordentlig transferbugdet er da en start.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #81
              Pinligt pinligt. OB’ selvforståelse er jo naiv og håbløs. OB bryster sig af at være en topklub, vi var der lige sidste år, men vi har reelt set ikke været et tophold siden 2010. Jeg brækker mig i lårfede stråler over at jeg gang på gang lader mig forføre at tomme ord og en ledelse med manglende realitetssans. Hold kæft hvor er det bare piv ringe.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                hold op en sløj forfatning OB er i. Der er jo ingen kreativitet på banen...og vi spiller jo heller ikke så fysisk at vi bare tromler modstanden ned under græstæppet. Det er bare ret meh...begynder sgu for alvor at frygte for nedrygningsspillet - der er ikke mental styrke nok hvis vi komme ud i en rigtig knald eller fald kamp.
                Nej og de hold vi møder kommer til kampene med glæde over at få muligheden, mens vi stiller med spillere som er blevet talt op og har fået for gode kontrakter.

                Comment


                  #83
                  Fra OBs live opdatering:

                  ⏱️ 77
                  1-1
                  Nøj, hvor vi presser. Nyt hjørne. Nummer 89?⚪️
                  #stribetforlivet #obdk #obsif

                  Er det ironisk eller har de tabt hver realitætssans?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Fra OBs live opdatering:

                    ⏱️ 77
                    1-1
                    Nøj, hvor vi presser. Nyt hjørne. Nummer 89?⚪️
                    #stribetforlivet #obdk #obsif

                    Er det ironisk eller har de tabt hver realitætssans?
                    Jack er nok stadig fuld efter fredag og lørdag.

                    Comment


                      #85
                      Symptomatisk, så vågnede jeg da Silkeborg scorede. Ja, jeg havde ikke lyst til at tage på stadion i dag, så jeg kiggede lige op fra lænestolen. En utrolig ringe kamp. Ja, banen er dårlig. Men det er OB satme også.

                      Hvad er det for nogle boldmongoler OB har købt? De er fandme et sløjt hold

                      Comment


                        #86
                        Jeg tror ikke længere på 7. Eller 8. Pladsen. Derfor er et uafgjort resultat i Haderslev vel optimalt.

                        Comment


                          #87
                          Jeg er cirka lige så nervøs for nedrykning nu, som jeg har været de sidste 20 år. Dvs. slet, slet ikke.

                          Morer mig til gengæld over al det pladder med, at holdet skulle være "profilforladt" og al den emotionelle råben af Jesper Hansen (som vanligt) og nu Michelsen. Holdet er hverken dårligere eller bedre end sidste sæson, ligaen er bare så tæt at der intet skal til for at man mister gejsten og troen, hvis der går et par kampe uden sejr, og så ser et hold dårligt ud.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Symptomatisk, så vågnede jeg da Silkeborg scorede. Ja, jeg havde ikke lyst til at tage på stadion i dag, så jeg kiggede lige op fra lænestolen. En utrolig ringe kamp. Ja, banen er dårlig. Men det er OB satme også.

                            Hvad er det for nogle boldmongoler OB har købt? De er fandme et sløjt hold
                            Synes vi spillede en god første halvleg hvor vi dominerede fuldstændigt - mod en meget ringe modstander. Skandalen er at vi stoppede at spille fodbold efter vores føring og inviterede SIF at overtage.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #89
                              Som Flemmimng Poulsen lige har sagt: et hold af håndværkere. Og at de nok får problemer med at ændre sig fra at kæmpe for at OPNÅ noget til at skulle kæmpe for at UNDGÅ noget. Den eneste der ikke er Ordinær Boldspiller ser ud til at være Jebali - som blev taget ud. Og så er der altiid skadede JJT. Nej hvor er det trist. Og helt ærligt håber jeg næsten på at Thorborg får en nedrykning. Altså næsten.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Fra OBs live opdatering:

                                ⏱️ 77
                                1-1
                                Nøj, hvor vi presser. Nyt hjørne. Nummer 89?⚪️
                                #stribetforlivet #obdk #obsif

                                Er det ironisk eller har de tabt hver realitætssans?
                                Vores kommunikation på de sociale medier er i overvejende grad pinlig, og det er desværre ikke noget helt nyt. Om det så omhandler liverapporteringer, hvor vi sjovt nok altid er det klart bedste hold eller om det handler om præsentation af spillere, hvor hollændere bliver budt velkommen på tysk, så er det sgu ikke kønt for klubben. Det taler i den grad ind i det narrativ der har været i OB i mange år, hvor man stort set altid glorificerer virkeligheden, som når man f.eks. kalder vintervinduet for en "styrkelse".

                                Comment

                                Working...
                                X