Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - Silkeborg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af wipf Se indlægTop 6 er væk tror jeg, men det gælder stadig om at skrabe så mange point som muligt sammen. En type som Jebali bliver jeg aldrig fan af, men tror, han bliver svær at se bort fra mod Silkeborg. Aron skal have en start, Hylle fortjener det også. Håber på: OC --- Ryan - KL - JT - AJA - JBL --- JD - Aron - Frø --- Jebali - Hylle.
Hvis nogen har fribillet(ter) i overskud aftager jeg med glæde.
han går ikke fra Danmarksserien ind og styrker et superligahold. Det er fint med stille indhop hist og her. Har ikke set noget fra ham, der gør at han løser vores problem. Tværtimod skriver du jo vi har behov for points. Derfor skal de bedste spille og JM må jo mene, at det hold som spiller med nu er det bedste. Det siger jo en del om de dårlige indkøb, men lige nu nytter det ikke at græde endnu engang over den tilstand JH har afleveret klubben i.
vi skal køber bedre ind i fremtiden og give MH de tre vinder der går inden der er ryddet op efter stilstands jyden
- Likes 1
Comment
-
Janus Drachmann mener selv, han er klar til at spille en hel kamp.
http://obstruktion.dk/drachmann-er-k...l-90-minutter/
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægLieder stadig med skadeproblemer:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-nogle-skader
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jeg-foeler-mig-hjemme/
Comment
-
Tror bare det bliver grimt med grimt på. Vi SKAL have tre point, men jeg frygter, at det bliver forkrampet og mere end svært. Alt andet end sejr, og jeg forlanger, at klubben forholder sig til nedrykning, som et reelt scenarie. Lige nu er vi tre point fra, at skulle spille 180 minutter om en SL-plads, så hvis ikke vi kan tage en sejr hjemme imod SIF, så er vi virkelig fucked.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægTror bare det bliver grimt med grimt på. Vi SKAL have tre point, men jeg frygter, at det bliver forkrampet og mere end svært. Alt andet end sejr, og jeg forlanger, at klubben forholder sig til nedrykning, som et reelt scenarie. Lige nu er vi tre point fra, at skulle spille 180 minutter om en SL-plads, så hvis ikke vi kan tage en sejr hjemme imod SIF, så er vi virkelig fucked.
Hvis vi ender med at skulle møde Horsens, Hobro eller Esbjerg i en direkte duel. Så er de lykkelige over at få chancen og har forberedt sig længe. Mens vi ville stå chokeret og ikke forstå virkeligheden. Holdet er talt op af JH, Hemmingsen, folk herinde som sluger alt fra JH og SFÅ ufiltreret.
Det kan blive en hård vækning. Jeg håber ikke det sker, men for hver dag der går inden alvoren gå op for folk jo dårligere afsæt får vi.
Handling Nu,!!
bl.a. Bør man afsøge en der er en kontraktfri spiller som kan bringes i form til de afsluttende gruppekampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det er fuldstændigt korrekt. Derfor er det også sørgeligt at klubben ikke hentede Sabbi. Når man svækker et hold der ligger nr 9 så er der en risiko for at ende lavere.
Hvis vi ender med at skulle møde Horsens, Hobro eller Esbjerg i en direkte duel. Så er de lykkelige over at få chancen og har forberedt sig længe. Mens vi ville stå chokeret og ikke forstå virkeligheden. Holdet er talt op af JH, Hemmingsen, folk herinde som sluger alt fra JH og SFÅ ufiltreret.
Det kan blive en hård vækning. Jeg håber ikke det sker, men for hver dag der går inden alvoren gå op for folk jo dårligere afsæt får vi.
Handling Nu,!!
bl.a. Bør man afsøge en der er en kontraktfri spiller som kan bringes i form til de afsluttende gruppekampe.
Comment
-
27. Oliver Christensen
30. Sayoba Mandé
3. Alexander Juel
4. Ryan Johnson Laursen
5. Kasper Larsen
6. Jeppe Tverskov
7. Issam Jebali
8. Janus Drachmann
9. Mart Lieder
10. Sander Svendsen