Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Kan anbefale dig at købe sæsonkort. Det er jo hammer billigt.
    Problemet er, at jeg bor i Kbh, så det er forholdsvist sjældent jeg kan tage turen til Odense.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
      Top 6 er væk tror jeg, men det gælder stadig om at skrabe så mange point som muligt sammen. En type som Jebali bliver jeg aldrig fan af, men tror, han bliver svær at se bort fra mod Silkeborg. Aron skal have en start, Hylle fortjener det også. Håber på: OC --- Ryan - KL - JT - AJA - JBL --- JD - Aron - Frø --- Jebali - Hylle.
      Hvis nogen har fribillet(ter) i overskud aftager jeg med glæde.
      Er det ikke mest med følelsen, at du ønsker Hylle?
      han går ikke fra Danmarksserien ind og styrker et superligahold. Det er fint med stille indhop hist og her. Har ikke set noget fra ham, der gør at han løser vores problem. Tværtimod skriver du jo vi har behov for points. Derfor skal de bedste spille og JM må jo mene, at det hold som spiller med nu er det bedste. Det siger jo en del om de dårlige indkøb, men lige nu nytter det ikke at græde endnu engang over den tilstand JH har afleveret klubben i.

      vi skal køber bedre ind i fremtiden og give MH de tre vinder der går inden der er ryddet op efter stilstands jyden

      Comment


        #48
        Janus Drachmann mener selv, han er klar til at spille en hel kamp.

        http://obstruktion.dk/drachmann-er-k...l-90-minutter/

        Comment


          #49
          Ligner også at Lieder er klar søndag

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jeg-foeler-mig-hjemme/

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Det lader heldigvis til at Lieder træner med igen, så må vi se om han er klar til at starte inde.

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jeg-foeler-mig-hjemme/

            Comment


              #51
              Tror bare det bliver grimt med grimt på. Vi SKAL have tre point, men jeg frygter, at det bliver forkrampet og mere end svært. Alt andet end sejr, og jeg forlanger, at klubben forholder sig til nedrykning, som et reelt scenarie. Lige nu er vi tre point fra, at skulle spille 180 minutter om en SL-plads, så hvis ikke vi kan tage en sejr hjemme imod SIF, så er vi virkelig fucked.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                Tror bare det bliver grimt med grimt på. Vi SKAL have tre point, men jeg frygter, at det bliver forkrampet og mere end svært. Alt andet end sejr, og jeg forlanger, at klubben forholder sig til nedrykning, som et reelt scenarie. Lige nu er vi tre point fra, at skulle spille 180 minutter om en SL-plads, så hvis ikke vi kan tage en sejr hjemme imod SIF, så er vi virkelig fucked.
                Det er fuldstændigt korrekt. Derfor er det også sørgeligt at klubben ikke hentede Sabbi. Når man svækker et hold der ligger nr 9 så er der en risiko for at ende lavere.
                Hvis vi ender med at skulle møde Horsens, Hobro eller Esbjerg i en direkte duel. Så er de lykkelige over at få chancen og har forberedt sig længe. Mens vi ville stå chokeret og ikke forstå virkeligheden. Holdet er talt op af JH, Hemmingsen, folk herinde som sluger alt fra JH og SFÅ ufiltreret.
                Det kan blive en hård vækning. Jeg håber ikke det sker, men for hver dag der går inden alvoren gå op for folk jo dårligere afsæt får vi.
                Handling Nu,!!
                bl.a. Bør man afsøge en der er en kontraktfri spiller som kan bringes i form til de afsluttende gruppekampe.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Det er fuldstændigt korrekt. Derfor er det også sørgeligt at klubben ikke hentede Sabbi. Når man svækker et hold der ligger nr 9 så er der en risiko for at ende lavere.
                  Hvis vi ender med at skulle møde Horsens, Hobro eller Esbjerg i en direkte duel. Så er de lykkelige over at få chancen og har forberedt sig længe. Mens vi ville stå chokeret og ikke forstå virkeligheden. Holdet er talt op af JH, Hemmingsen, folk herinde som sluger alt fra JH og SFÅ ufiltreret.
                  Det kan blive en hård vækning. Jeg håber ikke det sker, men for hver dag der går inden alvoren gå op for folk jo dårligere afsæt får vi.
                  Handling Nu,!!
                  bl.a. Bør man afsøge en der er en kontraktfri spiller som kan bringes i form til de afsluttende gruppekampe.
                  Bendtner....

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                    Bendtner....
                    Og en af JH’s ønskespillere som vi jagtede gennem flere vinduer Mouhammed Fellah er også ledig ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      27. Oliver Christensen
                      30. Sayoba Mandé

                      3. Alexander Juel
                      4. Ryan Johnson Laursen
                      5. Kasper Larsen
                      6. Jeppe Tverskov
                      7. Issam Jebali
                      8. Janus Drachmann
                      9. Mart Lieder
                      10. Sander Svendsen
                      16. Jørgen Skjelvik
                      19. Aron Élis Thrándarson
                      20. Jacob Barrett
                      23. Troels Kløve
                      24. Marco Lund
                      25. Moses Opondo
                      26. Mikkel Hyllegaard
                      29. Mads Frøkjær

                      Comment


                        #56
                        Aron starter i stedet for Frø.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
                          Aron starter i stedet for Frø.
                          Vel meget fornuftigt. Foråret har indtil nu ikke været et højdepunkt for Frø. Hvilket man kan sige om flere

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
                            Aron starter i stedet for Frø.
                            Det bliver spændende at se om det har en positiv virkning på spillet

                            Comment


                              #59
                              Fornuftigt m Aron i stedet for Frø. Sidstnævnte kan komme ind med overskud af energi senere i kampen, når vi jagter resultatet.

                              Comment

                              Working...
                              X