Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB 23/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Er jeg den eneste som frygter at Greve er ond mod sin gamle klub i dag.
    Det ville være en klassiker ligesom da Rømer scorede imod os nærmest i sin første boldberøring som randersspiller, men da han spillede for os kunne han ikke ramme en elefant i en ladeport.
    Men lige meget hvad , så var det i mine øjne fint at få sendt Greve videre. Håber Aron kan give os noget af det power vi har manglet fra midtbanen. Jeg er mere utryg ved vores 6'er position med JJ ude og Drachmann som endnu ikke er på toppen efter skade.

    Comment


      #17
      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...hvis-vi-taber/
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #18
        http://obstruktion.dk/ryan-johnson-l...d-mod-randers/

        Comment


          #19
          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-randers-fc-2/

          Comment


            #20
            Samme opstilling som sidst .. hmmm
            Altså en meget svag midtbane i en kamp som sikkert også bliver en rodet knokle kamp
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Samme opstilling som sidst .. hmmm
              Altså en meget svag midtbane i en kamp som sikkert også bliver en rodet knokle kamp
              Tja, håbede på Aron for Frø. Men måske viser Frø ja i dag mere end sidste uge.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Tja, håbede på Aron for Frø. Men måske viser Frø ja i dag mere end sidste uge.
                Frø SKAL snart til at vise noget.. Et mål.. En assist.. Minimalt tabte bolde og godt spil.
                Bare et eller andet for at retfærdiggøre sin startplads

                Comment


                  #23
                  Jeg er målløs. Den midtbane har været en katastrofe i flere måneder!

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Frø SKAL snart til at vise noget.. Et mål.. En assist.. Minimalt tabte bolde og godt spil.
                    Bare et eller andet for at retfærdiggøre sin startplads
                    Ved ikke om du eller andre husker hvad jeg skrev om Frøkjær på u19.
                    Han kunne lave nogle ting på et højere niveau end sine holdkammerater, men så kunne der godt gå noget tid før der skete noget igen ... som om at fysikken ikke helt er med/at det går for stærkt for ham.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #25
                      Tidligt gult kort til Jebali

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Frø SKAL snart til at vise noget.. Et mål.. En assist.. Minimalt tabte bolde og godt spil.
                        Bare et eller andet for at retfærdiggøre sin startplads
                        Frø har imo ikke været dårligere end JJT, Greve, Opondo eller Kløve så at pege ham ud som en der skal til at vise noget mere forstår jeg personligt ikke. Generelt skal vores midtbanefolk i den grad til at vise noget mere, mål, assist etc.
                        Hvor om alting er, når vores midtbane spillere kollektivt præstere elendigt ser jeg klart mest fidus i at spille med dem der er mest perspektiv i, og det er pt. Frø imo.

                        Comment


                          #27
                          Vi er godt nok passive.

                          Comment


                            #28
                            Efter Jebalis svinestreger mod Bif, får han nok ikke så lang snor hos dommerne fremover. Det er tåbeligt det han render rundt og laver.

                            Comment


                              #29
                              AJA er bare for dårlig til start elleve

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Frø har imo ikke været dårligere end JJT, Greve, Opondo eller Kløve så at pege ham ud som en der skal til at vise noget mere forstår jeg personligt ikke. Generelt skal vores midtbanefolk i den grad til at vise noget mere, mål, assist etc.
                                Hvor om alting er, når vores midtbane spillere kollektivt præstere elendigt ser jeg klart mest fidus i at spille med dem der er mest perspektiv i, og det er pt. Frø imo.
                                Helt enig, ser hellere Kløve blive sat af for her kan man i højere grad snakke om at skulle steppe op ift Frø som jo er ung og stadig under udvikling
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X