Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB 23/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Randers-OB 23/2

    Lieder skulle blive klar til kamp siges det. Håber vi stiller denne

    Oliver Christensen
    Kasper - Tverskov - Jørgen
    Ryan - Drach - Aron - Kløve - Barret
    Jebali
    Lieder

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lieder skulle blive klar til kamp siges det. Håber vi stiller denne

    Oliver Christensen
    Kasper - Tverskov - Jørgen
    Ryan - Drach - Aron - Kløve - Barret
    Jebali
    Lieder
    Det er vigtigt han er klar. Banerne er mere Lieder-venlige end venlige overfor svendsen og jebali, og han bør kunne skabe lidt via sin fysik på de her baner, hvor der sker fejl.
    Er i øvrigt helt enig i opstillingen bortset fra Jørgen næppe starter, men ham vil jeg også gerne se. Aron må have spillet sig på med sit indhop og drachmann skal vi bare have i form!

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det er vigtigt han er klar. Banerne er mere Lieder-venlige end venlige overfor svendsen og jebali, og han bør kunne skabe lidt via sin fysik på de her baner, hvor der sker fejl.
      Er i øvrigt helt enig i opstillingen bortset fra Jørgen næppe starter, men ham vil jeg også gerne se. Aron må have spillet sig på med sit indhop og drachmann skal vi bare have i form!
      Mht Jørgen var det også mere et håb. Han fik godt nok 70-75 min i mandags i Efb men skal måske bruge 1-2 uger mere inden han kommer i betragtning til start 11

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lieder skulle blive klar til kamp siges det. Håber vi stiller denne

        Oliver Christensen
        Kasper - Tverskov - Jørgen
        Ryan - Drach - Aron - Kløve - Barret
        Jebali
        Lieder
        Byt Frø med Kløve så er jeg enig
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Byt Frø med Kløve så er jeg enig
          Selvom jeg ikke lige er på udkig efter en Kløve trøje i min størrelse syntes jeg altså at Kløve er bedre og vigtigere for holdet en Frøkjær er pt. Knægten har potentiale men får intet ud af det.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Selvom jeg ikke lige er på udkig efter en Kløve trøje i min størrelse syntes jeg altså at Kløve er bedre og vigtigere for holdet en Frøkjær er pt. Knægten har potentiale men får intet ud af det.
            Der er ingen udviklingsmuligheder i Kløve og han bringer intet derfor ser jeg hellere vi udvikler Frø og må leve med de udsving det giver men sådan har vi jo hver vores tilgang og syn på det.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Lieder skulle blive klar til kamp siges det. Håber vi stiller denne

              Oliver Christensen
              Kasper - Tverskov - Jørgen
              Ryan - Drach - Aron - Kløve - Barret
              Jebali
              Lieder
              Jørgen for Barrett, og ind med AJA. Så ser det fint ud.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Jørgen for Barrett, og ind med AJA. Så ser det fint ud.
                Jeg tror og håber på at Jørgen er købt til den venstre stopper plads, så hvis han skal spille, skal det være på bekostning AJA, men han er nok ikke oppe i gear før om en måneds tid. Så håber jeg at vi henter en ny venstre back til sommer, når Barrett rejser væk.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Der er ingen udviklingsmuligheder i Kløve og han bringer intet derfor ser jeg hellere vi udvikler Frø og må leve med de udsving det giver men sådan har vi jo hver vores tilgang og syn på det.
                  Vi kan vel godt udvikle på ham selvom han ikke lige starter inde i en enkelt skæbnekamp. Syntes stadig vi skal stille de 11 bedste

                  Comment


                    #10
                    Var det ikke sidste sæson vi startede foråret med et elendigt nederlag mod FCK og holdet stod op derefter og spillede et rigtig fint slutspil?!
                    Så må drenge gentage udviklingen og bringe os i kamp om Top6 søndag!!!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Var det ikke sidste sæson vi startede foråret med et elendigt nederlag mod FCK og holdet stod op derefter og spillede et rigtig fint slutspil?!
                      Så må drenge gentage udviklingen og bringe os i kamp om Top6 søndag!!!
                      Nej vi var blot statister i slutspillet kom ind med 4 point forspring og sluttede 4 point efter EfB.
                      Men vi fik som du siger en snitter i Parken og vandt derefter de sidste 5 kampe i slutspillet .. forrygende slutspurt som vi kan håbe og bede til vi kan gentage.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Mht Jørgen var det også mere et håb. Han fik godt nok 70-75 min i mandags i Efb men skal måske bruge 1-2 uger mere inden han kommer i betragtning til start 11
                        Ja det er også min vurdering. Jeg er til gengæld også ret sikker på at JM ser frem til det. AJA har gjort en god figur i 3-backkæden i efteråret, men det var hovedsagligt i højre side. På venstre virker han mere udfordret, det så vi imod aab ude i efteråret og han spillede heller ingen god kamp i søndags. Det ville pynte med en i venstresiden med samme sikre afleveringsfod som KL har og Leeuwin havde. Det har haltet længe og det vil gavne os, hvis vi har tre spillere som alle kan se muligheder frem i banen i stedet for AJA, der konsekvent spillede den bold bif drømte om hver eneste gang. Ud på barrett, som de så kunne gå aggressivt til. Det er for simpelt at lukke ned for, så hvis ikke AJA har mere i posen end den aflevering eller en violin til angriberne, så håber jeg satme Jørgen snart er klar!

                        Comment


                          #13
                          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...get-at-bevise/

                          Ja !!
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Det bliver bare igen en svær bane imod et randershold, som overvejende spiller simpelt. Tror det bliver en kamp der afgøres på fejl igen, og hvor ingen af holdene finder skønspillet frem. Det er jeg bare bange for desværre ikke er til vores fordel, men vi må se.

                            Comment


                              #15
                              Er jeg den eneste som frygter at Greve er ond mod sin gamle klub i dag.

                              Comment

                              Working...
                              X